Pokreće Blogger.

Pobjednici natjecanja

by - ponedjeljak, listopada 19, 2015

Hei hei hei!
Danas vam donosim pobjednike natjecanja.
Stvarno ste mi kreativni neki od vas su dali preko 10 prijedloga.


A to su... tntnt...

Messyeri od Tee Kranjec

Chatcheri od ToJAne

..... i meni osobno najslađe, ali VI birate...

Hannatellatori od Mrs.Candy!

Eh sad, nisam vam sve rekla. Obećala sam da izabranima šaljem pisma! 
To ću održati, tako da molim da pobjednici mi se jave na mail ( hanna.nimac@gmail.com ) sa adresom i pitanjem ili temom o kojoj žele da im pišem. Ali osoba čije ime bude izabrano, može očekivati još nešto u pisamcu :'3 A što to? To će samo pobjednik znati ^-^
Kako uzbudljivo, znam... Kraj ankete biti će 24.10, tako da imate dosta vremena da glasate, nagovarate rođake i prijatelje da glasaju. Šalim se! Nemojte to raditi! Hahah, sad sam vam samo bacila bubu u uho. 



No nema veze, nadam se da nećete to raditi, znate da se ja uvijek šalim. I da kao što vidite blog pjeva onu pjesmu: Nosi mi se bijela boojaaa. Da, ovo je zadnji "makeover" i meni se sviđa puno više nego stari milijun puta je profesionalniji. Slažete se? 

To bih bilo sve za ovaj postić. Mi se opet vidimo čak sutra. 
Aha, dva dana za redom. 

Uživajte mi u ostatku dana mi se čujemo ♥

Hannci :'3





You May Also Like

9 komentara

  1. AJME NMG VJEROVATI DA TI JE MOJE NAJDRAZE! *-* Ali.. :/ Nisam bas sigurna kako bi mi roditelji reagirali da vide da mi je stiglo pismo od "potpuno nepoznate" osobe, tako da nista od pisma za mene. A ionako ja se nisam htjela prijavljivati za nagradu vec sam ti samo htjela pomoci u odabiru imena, mozda sam to tamo trebala spomenuti. Kako god, samo se nmj ljutiti zbog ovog? :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam <3 Nažalost nisam mogla da se prijavim :(


    Novi post-http://lepotaodaleks.blogspot.rs/2015/10/aura-correct-me-korektor-recenzija.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa čestitam sama sebi :) Ma zezam se, nmg vjerovat kak ti se to moje najviše svidjelo hahaha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije joj se tvoje najviše svidjelo -_-
      Nego od Mrs.Candy pročitaj pažljivo.
      Nije uvijek o tebi riječ -__-

      Izbriši
  4. OMG OMG HVALA PUUUUUNO NE MOGU VEROVATI HVALA HVALA HVALA!! ♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni se lično messyeri najviše sviđa, nisam sigurna šta to treba predstavljati chatcheri? A hannatellatori mi je baš simpatično, no previše konfuzno i ono kao da smo neka telad haha.:D

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni se najviše sviđaju Hannatellatori jer je stvarno kreativno, a I ti (hanna) voliš Nutellu ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post poseti moj blog
    igormateja.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post,cestitam pobednicima,glasala sam!:D
    Ako zelis uclani se u moj blog i komentarisi:http://anasworld7.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši