Pokreće Blogger.

My fall morning routine (collab)

by - četvrtak, listopada 22, 2015

Hei!
Znam, znam obećala sam da ću objaviti post u utorak.
Ali, što duže bloggam, shvaćam da treba imati talent za organizaciju. Koji ja definitivno nemam jer u sobi mi je "atomska bomba pala" ali ja ipak vama pišem post. Ah, znam da sam super. Hahaha, moramo malo sarkazma i šale uvesti. Također, truditi ću se ništa vam ne obećavati tako da ne ispadne da sam "varalica".

(Ako niste znali, ovaj anđeo nas je napustio prije tjedan dana)

Pa moja jutarnja rutina započinjem buđenjem, logično! Budim se oko pola deset, rijetko deset. Automatski idem do radnoga stola i uzimam mobitel, koji se punio preko noći. Provjerim sve društvene mreže na koje idem. Instagram (nimacka_94), snapchat (Nimacka94) i mail. Također sve poruke a ponekad i po koji video pogledam. Nakon što sve pregledam, odležim u krevetu kojih petnaestak minuta. Pogledam koje predmete imam danas, i otprilike si napravim raspored, točnije plan igre za taj dan. 


Danas, kada ovo pišem, sam imala jako jako malo posla, tako da sam tu. Jeii! Idem u kupaonicu da obavim osobnu higijenu. Prvo započnem sa pranjem zubi, trenutno koristim pastu sa slike, haha ništa posebno! Nakon toga očistim lice s ovim niveinim tonikom koji je vrh. Obožavam ga, doslovno najbolji prijatelj moje masne kože! Nakon toga je hidratiram lice cocoa butter kremom. Koja je odlična, obožavam je! Ne radim ništa specijalno ujutro što se tiče njege kože. Sve sam obavila navečer, a preko noći sam spavala tako da nema mi neke logike. Hahaha.. 


Onda se presvlačim u nešto udobno, kao neke stare tajice ili trenirka na koju oblačim još stariju majicu i preko nje vestu. Iskreno, svi imamo dio ormara koji je "za po kući". Ako nemate, onda nemam komentara. Nakon što se brzinski presvučem odem do kuhinje na doručak. Moja mama ne radi, tako da sam mirna većinu vremena što se doručka tiče. Također svi zajedno jedemo. Nakon što završim sa jelom, operem suđe i pometem, kao i uvijek, nažalost... Onda odem do sobe i napišem zadaću i ponovim sve što imam taj dan. Što traje do nekih pola dvanaest. Nakon toga se odem tuširati. 


Pod tušom inače koristim Nivein cream care koji miriše predivno na nivea kremu i njeguje moju kožu perfektno! Ali danas to nije bio slučaj jer sam potrošila prošli tjedan, a nisam se sjetila kupiti. Aplauz! Stoga sam koristila Avonov gel za tuširanje Indian rituals. Što ima malo čudno ime, jer me podsjeća na indijske rituale s kravama i sličnim glupostima, Moj mozak xD. Te također koristim ovaj avonov regenerator za tijelo za ispod tuša. Nema neki poseban miris, no moju suhu kožu je preporodio. Uskoro je pri kraju, ako ne budem u prilici da naručim ponovno avonov, morati ću nivein probati. Kada izađem iz tuša koristim maslac za tijelo o kakaa. Miriše savršeno! Divne je teksture i lagano se nanosi. Moj no.1. što se tiče općenito njege moje kože. Danas kosu nisam prala, jer mi nije bila masna. A kosu inače perem Head&shoulders od jabuke kao i uvijek.


Nakon toga spremam knjige i biram outfit. Danas sam nosila plave trapericeKariranu košulju sa običnim crnim kožnim čizmama i kožnom jaknom. Nakon toga se na šminkam i počešljam. Što se tiče šminke započinjem sa korektorom kojeg nisam slikala. Stavim ga oko nosa i ispod brade gdje mi je crvenilo najjače. Također stavim na prištiće i lagano prstima razmažem. Nakon toga s CC puder nanesem na lice i sve fiksiram. Onda stavim eyeliner uz rub trepavica, ne radim ništa posebno, samo da bi trepavice izgledale punije. Nakon toga uvijam trepavice i stavljam manga maskaru. Koju nosim sa sobom svugdje, pa je pakiranje prilično oštećeno. I na kraju stavim samo rumenilo, iako dolazi sa iluminatorom i bronzerom. I stavim ovo cherry labelo. Koje miriše i ima predivan ukus. To bih bio moj neki specijalni make up, kada sam inspirirana i kada je neka posebna prilika.

I na kraju naravno, odem u školu :'3

Također ovaj post je bio collab! Nećete ni slutiti s kim. Sa Merimom! Koja je prije imala svoj stari blog o stardollu, no otvorila je novi i ja sam joj ovim collabom odlučila pomoći, vratiti "staru slavu". Novi blog se zove Forever blog, i ja se stvarno nadam da će biti "forever"

To bih bilo to drage moje, nisam uopće sigurna kada se vidimo, no nadam se da će biti uskoro :'3

Hannci ♥

You May Also Like

9 komentara

  1. Kako tvoj blog nisam videla ranije hah.
    Jako mi se dopada i tvoj sam 124 citalac.

    Fotke su prelepe a rutine su nam i previse slicne!
    Kako napraviti gif, link gde mozete instalirati photoscape <-- Pogledajte novi post na mom blogu

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post:D Imala sam i ja ovakve knjige iz povijesti nekad davno hahah♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post i stvarno zasluzujes mnogo vise clanova:)
    Ako zelis komentarisi moj novi post i uclani se:http://anasworld7.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post, stvarno :) Koristimo neke slične proizvode, a ovaj trio iz Avona mnogo lepo izgleda, verujem da je super <3

    Anja's diary

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala ti na ovoj suradnji :) ♥
    Post je zaista odličan , i napokon sam i ja objavila Night Routine, pa pogledajte :
    http://forever-blogm.blogspot.ba/2015/10/my-fall-night-routine-collab.html#comments

    još jednom, hvala ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post.Žao mi je što je maca otišla ❤😢

    OdgovoriIzbriši
  7. Maca? Jel to ona kojoj smo mi na blogu davali imena? Sirota... No vjeruj mi, preko duge je ljepše. :) Imamo iste knjige iz povijesti. I odličan post. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na tako divnom komentaru, i da to je ta maca ♥

      Izbriši
  8. Potpuno te razumem što se organizacije oko bloga tiče, imam isti problem. ;(

    OdgovoriIzbriši