Pokreće Blogger.

Hannatellatori, jesenske slike...

by - nedjelja, listopada 25, 2015

Hei!
Jučer je bio predivan dan i što sam ja napravila?
Uzela fotoaparat i otišla sam u prirodu slikati, jer dan je baš bio za to.
Slikala sam sve redom, najbolje slike sam ostavila za vas, ali neću ih danas sve objaviti.
Neke će bit u drugim postovima, neke na instagramu i drugim društvenim mrežama.

Pa prvo krenimo sa slikama...








I naravno svi ste mogli shvatiti da je ime: Hannatellatori definitivno pobjednik.


Meni se posebno sviđa, nadam se da niste glasali jer se meni sviđa. To bih bilo užasno. 

I da, to bih bilo to za ovaj post, uživajte mi u ostatku dana ja idem učiti povijest. 
O happy, happy, happy me :'3 

MOLIM DA MI SE SVI POBJEDNICI DO UTORKA JAVE NA MAIL SA ADERSOM I TEMOM NA KOJU ŽELE DA IM PIŠEM, I NEKA MRS.CANDY (GLAVNA POBJEDNICA) ME NAPOMENE DA JE TO ONA :D

Byee ♥

You May Also Like

4 komentara

  1. Super slike.Njah tri glasa XD Supp post.Ja ne mogu primiti pismo ali nmvz.Pozz

    OdgovoriIzbriši
  2. JA NE ZELIM PISMO, VEC SAM NAVELA ZASTO U POSTU U KOJEM SI ME PROGLASILA :D Sve u svemu drago mi je da je moje ime odabrano :D Hvala na glasovima! Mozda bi mogla neku drugu nagradu koja nema veze s real life.

    OdgovoriIzbriši
  3. Predobre slike :)
    http://jfashionlover.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Divne slike,kao i blog<33
    Nova sam uclani se i komentarisi ako zelis:http://mojsvet44.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši