Pokreće Blogger.

Experience fall - projekt u kojem TI sudjeluješ!

by - petak, listopada 09, 2015

Hei ljudeki moji. 
Znam znam, skoro tjedan dana nisam ništa napisala,
jakoo mi je žao, puno ste mi falili i nadam se da ću to uskoro nadoknaditi :'3
I da, čitajte pažljivo post do kraja, hehe :D

Pa, kao što znate jesen je odavno počela, no shvatila da dosta ljudi to ne vidi, ili jednostavno ne može ući u taj neki jesenski stil. Pa kako bih vam pomogla odlučila sam napraviti ovaj post, pripremam ga cjeli tjedan kako bih bilo zanimljiv i sa što više zanimljivih sadržaja. 
I da, hvala vam od ♥ na 120 članova. Wow! Stvarno je prekrasno gledati kako naša mala zajednica raste :'3 

Pa kada mi netko kaže jesen prvo pomislim na čitanje knjiga i ljenčarenje. I volim kada uspijem uhvatiti vremena za Lijene jesenske dane i jednostavno uživati. No ako voliš stvari prenijeti na novu razinu onda nastavi čitati post. Nema boljeg osjećaja nego kada znaš da su sve obaveze riješene i možeš pustiti "Mozak na pašu". Moj osobno najdraži način je napuniti kadu vodom, dodati neku mirisnu kupku i čitati knjigu. A kako bih to napravila spektakularnim, uzmi komad daske. Da, daske. I neka bude neka tanja i pogledaj da joj je dužina malo veća od širine kade. Kako bih je mogla staviti poprijeko. Zatim na dasku stavi knjigu, ako nisi sigurna što čitati što kažeš na: "Agnesina ispovijed" by Hannah KentFRANKENSTEIN by Mary ShelleyTajna povijest by Donna TartJane Eyre, ja trenutno čitam Dnevnik Anne Frank, lektira mi je, no nije toliko dosadna. Cappucino, moj favorit je bijela čokolada i kokos od Franck cafe-a. Nisam ljubitelj cappucina ali to, to je neopisivo koliko je ukusno! Morate probati! I zatim upalite koju mirisnu svijeću, dok vani sunce lagano zalazi. Ja sam palila obične svijeće jer sam u kadu ulila Avonovu kupku. Kupka je iz zimske kolekcije ali ja sam je kupila nedavno, valjda im je ostalo u skladištu... Ajme meni, to tako fino miriše. Ja sam uzela zelenog snjegovića koji je od cimeta i jabuke. Miris je neopisiv, miriše više na jabuku, ali ima neki sladak miris, kao neki bombon. Premedeno, ja bih pjenu najrađe pojela koliko slatko miriše cijela kupaona poslje *-*



Ako si više hm, cura od akcije, uredi svoju sobu. Odi na pinterest i razne blogove i inspiriraj se. Ovog mjeseca su se neki blogovi odlično istaknuli, imaju prezabavan i kvalitetan sadržaj, Te želim ih vam SVIMA preporučiti. Kao naprimjer: My life as MilaStyle on First PlaceBeauty by Alex, te moj apsolutni favorit sto se tiče jesenski postova je, tntnntntnt... Teodora's small world, za veliku većinu ovih blogova već znate, no možda ako niste čuli za jedan, obavezno stisnite na njihovo ime da vas odvede na njihov blog. Jer ako igdje trebate naći inspiraciju tamo ćete. I kada si našla predivnu vazu, teglicu ili nešto drugo "odleti" do najbližeg dućana i kupi sve što ti treba, Iskreno, zna biti jako zabavno. Ja obožavam kupovati tonu stvari koje bih mogla iskoristiti kako bih uredila svoju sobu. No tonu stvari kupujem kad idem s mamom, kad je moj novac u pitanju kupim ono nužno, i to najjeftinije. Iskrena sam xD I kada ti soba bude puna jesenskih tonova, lišća, žireva, sova, lisica. Bilo čega što te podsjeća na jesen, sigurno ćeš biti u jesenskom stilu gledajući novi look tvoje sobe. 


Nadam se da vam se post svidio, i da ćete svi uskoro ući u neki jesenski stil, jer jednom i prvi put je jesen ove godine. Što je istina, i prvi put i zadnji ti je da živiš ovaj dan, I nemoj si dopustiti da večeras legneš u krevet i kažeš: Gdje mi je danas dan prošao? Što sam uopće napravio, ništa? 
Jer jedan je život i živite mi ga kao da vam je posljednji. 

Hjoj, ne. Već ste mislili da je kraj i da će post proći bez zadatka. 
Ja sam kao oni profesori koji nakon zvona dadu tonu zadaće kada se ponadate da neće biti ništa. Znači, imam preveliku, ogromnu i bitnu ideju za ovaj blog u kojoj ćete, vi, moji čitatelji sudjelovati, Nedavno smo prošli brojku od stotinu vas, na čemu sam vam do neba zahvalna. No želim da se malo istaknemo, da ne budete samo moji čitatelji, nego i najbolji prijatelji. Eh sad, kako bih se MI kao jedna "mala" ekipa zvali. Ne mislim na Fandom, jer bih to bilo suludo, nego općenito, vi koji redovno pratite ovaj blog i na tome sam vam jako zahvalna. 

Ako imate ideju za ime recite u komentare i ostavite mail, 3 imena biram i stavljam u anketu, kako bih vi izabrali ime, a ne ja. A svim trima "izabranima" šaljem pisma makar živjeli na Himalaji. 
Ako nemaš ideju podupri onog za kojeg misliš da je bio najkreativniji tako što ćeš komentirati njegov komentar sa: Slažem se ili nečim sličnim. 

Puno vas volim, pazite mi se i vidimo se u sljedećem postu. 

Hannci ♥

You May Also Like

12 komentara

  1. Predivan post! Baš si me unijela u taj jesenski duh i zamišljala sam to sve kako si ti pisala haha. I totalno te kužim u ovo u vezi s novcem,dok trošim tuđe ne pazim toliko,ali dok svoje onda pazim na svaku kunu haha,iskrena sam također. Ugl,predobar post,slike su ti baš lijepe:D♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno sjajan post, uživala sam čitajući ga ♥ Ideja za Fandom je baš zanimljiva. Imam stvarno neke kretenske ideje, ali možda Worlderi ili Hangirls :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post.To za kadu je bas genijalno ali sam ja i za to ne sposobna haha.Super ideja za Fandom,mozda Girlsice (omg),Unicornsi,Dreameri,Colleri (omg opet) ili Catcheri (hvatači u prevodu ali kao neki hvatači snova?).

    OdgovoriIzbriši
  4. Post je predivan.Zaista korisni saveti kako provesti jesenji dan.. Hmmm,ideja za fandom,hmmm.....Hanneri? Hannatori? Nimmaci? Bice jos,samo da smislim... xD

    OdgovoriIzbriši
  5. Hannciji? (omg) Hanniji? (omg) Nimceki? (omg)

    Post je zbilja divan. Slike su relativno dobre kvalitete. Ja isto mrzim trositi svoje novce i kad si trebam nesto kupiti kupujem najjeftinije (iskreno). No i kad idem s nekim drugim pokusavam uzeti jeftinije (iskreno). Ja sam vrlo skromna. xD

    http://imaginaryworldbylara.blogspot.hr/2015/10/novi-blog-imagionary-world.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post. Ovo s kadom je veoma dobra ideja :) Hmm.. Hannatori bi bilo super, ali budući da ti to nije pravo ime, onda je malo... hmm.... čudno, ako kužiš :) Dream Catcheri nije loše ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post,i ja sam čitala Dnevnik Ane Frank i to je taaaako tužno....
    Dream Catcheri ili Unicornsi,Doghnutatori xD

    OdgovoriIzbriši
  8. Predobar blog ♥♥ Pratim te na Snapu ♥ *nezna šta je my story* hahahahahah

    Hanns (Hanna + Fans), Hanny Squad, Unicorneri, Minionsi, Minioneri... ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  9. Iskreno, ne slazem se sa imenima tipa Uncornsi ili

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne slažem se sa imenom Unicornsi ili Minioneri jer koliko znam, ne gajiš baš neke "osjećaje" prema njima, ono da ih obožavam ili tako nešto, nije baš previse vezano za tebe I blog

      Izbriši
  10. I havent really read the Ann Frank Book - I think it would be quiet interesting!

    OdgovoriIzbriši