Pokreće Blogger.

DIY - Easy fall painting

by - ponedjeljak, listopada 12, 2015

Hei
ljepotice i ljepotani! 
(Ako uopće ima ljepotana)
Danas sam napravila jednu sliku, kako bih popunila policu. Slika je doslovno bila napravljena u manje od 10 minuta i ne trebaš biti talent kako bi naslikao ovu sliku. 



Ako nemaš pravo platno pri ruci, ili si ga pak ne možeš priuštiti. Iskreno kod nas je malo veće platno 50 kn ( oko 7€). Nije puno ako si profesionalan slikar, no ako znaš da ćeš možda zabrljati i nećeš nikako moći to platno više iskoristiti, onda stvarno je malo preskupo. Zato sam ja uzela običan komad debljeg kartona. Možeš i onaj tanji. Karton mi je baš perfect jer ima tu specifičnu boju, koja podsjeća na jesen, a definitivno je jeftiniji. Ja sam ga oblijepila crnom tkaninom (kao okvir), no to je to vama na izbor. Odlučila sam nacrtati dvije bundeve, pa počnimo sa DIY...


Na karton lagano olovkom skiciraj što ćeš crtati. Ja sam skicirala bundeve, jednu veću i drugu malo manju. Njima sam dodala peteljku i list. Iako nisam sigurna ima li bundeva list uopće... I iznad napisala: Hello Fall... Jako jednostavno. Onda sam uzela akrilne boje i tempere. Za prvu (veću) bundevu sam stavila puno crvene sa mrvicom bijele, žute i narančaste. I dobila sam neku laganiju verziju vatreno narančaste. Dok sam za manju bundevu pomiješala crvenu i bijelu u istom omjeru sa 2-3 kapljice žute. I dobila sam predivnu peach boju. Zatim sam krenula slikati, vjerujte mi, ništa lakše. Uzmi spljošteni kist i kreni od peteljke prema dnu prateći obrubnu liniju, u obliku polukruga. Tako i na drugoj strani bundeve. Onda uz obrubnu liniju boje koje si napravila radi još jednu crtu tako popunjavajući. Razumijete? I ja se nadam da ste shvatili. 


Kada to završite jednostavno tankim kistom nacrtate list i peteljku. I onda, ide malo teži dio. Morate izabrati fond vaših slova, znam preteško. Ja sam odlučila napisati: Hello Fall. Hello pisanim dok fall dosta veće tiskanim. Zašto imam osjećaj da čitate ovo i uopće ne razumijete što čitate? Čak mi je i ova rečenica bila zbunjujuća. Pišite u komentare jesam li vas stvarno zbunila ili si samo umišljam... 
I nakon što ste olovkom sve precizno skicirali samo to podebljaj te crnom akrilnom bojom. Pričekajte da se osuši i TADAAA!


Meni je ovo osobno preslatko, ni sama ne vjerujem da sam takvo nešto nacrtala. 
Ako probate definitivno mi pošaljite na mail ili me označite.

I da, ako želite vidjeti neke spojlere za sljedeće postove, redovno sve postavljam na Snapchatu! 
Ako nekog interesira definitivno bi me trebao pratit... Ime mi je: Nimacka_94 

Hm, mislim da bih bilo to za ovaj post. 
Vidimo se uskoro :'3

Voli vas Hannci ♥

You May Also Like

4 komentara

  1. Predivno si ovo napravila,jako je jednostavno a izgleda super. Baš ću probati napraviti!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, slika stvarno izgleda lepo, a za kratko vreme si je napravila. Svaka čast!

    http://beautytipsbymt.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno si prekrasno nacrtala I napisala *-* Sto posto radim, očekuj slike na mailu ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši