Pokreće Blogger.

Blog update + natjecanje :'3 ♥

by - petak, listopada 16, 2015

Hei najdraže!
Kao što vidite više niste u mom svijetu. 
Mislim da je to ime previše neorginalno i ne opisuje me previše, 
tako da imamo novo ime za blog: Hanna's messy corner!

Mislim da je puno orginalnije i definitivno me opisuje. 
Stalno sam u svom nekom kutu radim neke gluposti i  uvijek sam neuredna. 
Ne birinte se, nastavljam pisati kao i inače, samo sam željela promjenu. 

Nadam se da vam se ime sviđa, a sada ponovno natjecanje za ime članova. 
Znam, sve je ispalo totalno komplicirano no shvatite me, puno stvari mi se trenutno po glavi "vrti"
Tako da ide natjecanje ponovno! 

Dajte ime za članove, stara, nažalost ne uvažujem. 
Najboljoj 3 šaljem pisma. Tako da, pripremite se :'3 
Pišite u komentare imena, u ponedjeljak biram pobjednike. 

Vidimo se ♥ 

You May Also Like

9 komentara

  1. Reći ću Messyeri (znam glupo...) ili Hannatori? Nemam ideje stvarno...

    OdgovoriIzbriši
  2. Mozda Cathceri,Unicorni,Dream Cathceri,Friendovi (wow,koliko mogu ici ispod granica glupoce),Hancinovci (OMG)..Nemam bas neke ideje ali mozda Unicorni ili Dream Cathceri (hvatamo snove u tvom kutu jer to nas imas vise tebi je sve draze i sto vise imas ideja koje sanjas pa zato).

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi se sviđa novo ime ♥ Nadam se da nećeš izgubiti neke čitatelje zbog promjene linka (♥). Hmm... Pa nemam zaista baš ideje, ali možda Hannslies, Hanna's Babes, Hanonimci... Ma ne znam, pokušavam izmisliti neka imena, valjda nsiu baš prelgupa xD

    OdgovoriIzbriši
  4. Novo ime je super!

    inmyownworld321.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Hananiersi,Hannići,Hannatori,Hanniersi,
    Hanns,Hanniersi,Hannas fans...

    OdgovoriIzbriši
  6. NutHannatori (Nutella+Hanna), Hannatellatori (Opet Hanna + Nutella, a opet malo ahaha)... Stvr ne znam hahahahaa xD
    Budi ti part of Minoivatora (ja na vrijeme biram ime hahahahahaha) ii uclani se u moj blog? - mrscandyblog.blogspot.com . Hvaala ♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se s Hannatellatori ^^ preecute ♥

      Izbriši