Pokreće Blogger.

Ugg_prodaja - novo partnerstvo, pripreme za giveaway...

by - utorak, rujna 08, 2015

Hei ljudeki!
Kako ste mi? 
Nadam se da ste super excited kao i ja :D
Jer naime imamo partnera, ne običnog, sasvim nešto novo no saznati ćete sve uskoro. 

Uspostavila sam partnerstvo s ugg_prodajom koja nudi orginalne uggsice, koje će nam svima trebati, a svi znamo da uggsice su poželjne apsolutno svake jeseni. No cijena im nije baš tako zanimljiva. No na ovoj stranici su svega 650 kn ( oko 100€), ja kao što znam cijena je oko 150€ ako ne i više. Tako da je ova cijena odlična s obzirom da su orginal. 




Također, imaju u ponudi adidas superstar, koje su meni prepredivne. Te air maxice po istoj cijeni. Brzo posjetite stranicu i vidite koji model vama više odgovara. A sada jedna od boljih stvari je što šalju van Hrvatske, tako da svi možete naručiti. Poštarina je oko 40 kn ( malo više od 5 €), no to ćete se sve s njima dogovoriti A najbolja stvar je... što će te kupnjom svakog para, financirati sljedeći giveaway. Jednostavno je, što vas više kupi, to je veća šansa da sljedeći giveaway bude omogućen svima na balkanu. Tko zna, možda budete u mogućnosti da osvojite jedne... Nikada se ne zna :D A kako bih bili sigurni da vaša kupnja "financira" sljedeći giveaway napomenite da vam je Hanna Nimac preporučila. Ja sam užasno uzbuđena zbog ovog, ne mogu da vjerujem da se ovo događa. 


Kontaktirajte ih na mail: prodajaugg@yahoo.com
Ili broj: + 385 97 69 88 072

Za više informacija sve pitajte njih, jako su ljubazni očekujte brz odgovor. 

Također ako mislite kupovati u Born Pretty ne zaboravite iskoristiti moj kod za 10% popust Kod: HANNQ10

Puno pusa, Hannci ♥

You May Also Like

5 komentara

  1. Uggs sa slike su cjut.Nikada nisam imala uggsice ali su mi se cinile kao supper stvar tako da mozda narucim jedne.Cestitam na saradnji :) ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Cestitam ti na suradnjiii Hancii ♡ Nikada nisam imala Uggsice ne znam... pitat cu sestru da mi naruci jedne :) A te tenisice imam, nedavno kupila, bijele su :) ♡ Jos jednom CESTITAM, to je zaista velik uspjeh :3

    OdgovoriIzbriši
  3. Jesen nije jesen bez obaveznog nošenja Ugg čizama , imam više pari ( Nisu sve original ) i prezadovoljna sam sa njima , odlično greju i jako su zanimljive , te se uklapaju u skoro svaku jesenju kombinaciju. Čestitam ti na saradnji !

    http://janacornerfashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam neki fan čizmi mislim na ugg.Ove patike su lepe ali verovatno ništa neću naručivati

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepe su ugg cizmice,patike su lepe ali ne nosim takve stvari:)
    Nazalost necu nista narucivati,ne volim da narucujem a nosim samo starke..:D
    Cestitam na saradnji!
    teengirl2003.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši