Pokreće Blogger.

The Throwback Tag

by - četvrtak, rujna 17, 2015

Hei!
Ajme konačno da i ja sjednem malo za blogger. 
U mješavini kreativne blokade i ne imanja vremena uhvatila sam i ja vremena. 
I ništa pametnije ni kreativnije nego throwback tag koji je Tijana radila prije 2-3 dana. 
Molim aplauz za kreativnost.

Ali iskreno, tag mi se čini prefora, pa idemo ga napraviti :D 

1. Koje godine si rođena? 

Rođena sam 2001 godine. I nedavno sam slavila 14 :) Ne baš nedavno, prije 3 mjeseca xD 

2. Imaš li neke slike sebe kad si bila mala? Ako da, pokaži. 

Naravno, pošto sam najstarija mene su naslikavali dan-noć.

*Najslađa moja slika*

3. Na kojim TV serijama/emisijama si odrasla? 

U ranoj dobi žutokljunac je bio idol, uopće ne znam zašto su ga ukinuli. Zajedno s teletabisima i nečijim kreativnim kutkom (uopće se ne sjećam punog imena). Kasnije Winx, Spužva Bob, i imam osjećaj da to nije sve. Ali nisam puno crtića gledala. Barem koliko se sjećam. 

4. Što si željela da budeš kad odrasteš? 

Ajme meni, balerina i balerina. Za jedan rođendan sam dobila knjigu kako biti prava balerina s vježbama za istezanje i slično. Te sam imala CD s mocartom i posebne cipelice za balet. 

5. Pokaži video kad si bila mala. 

No sve slike i videi su na jednom USB-u, koje ne mogu naći. *Bravo* 

6. Koje igračke su ti bile omiljene? 

Pa moja lutkica Ema, dok nije došao brat i prisvojio ju xD, Hm, set s barbikama i ogromnom kućicom koja je imala prava svjetla *-*, te svih 100 plišanaca.

*Mogla bih ja u frizere*

7. Najsramotnija stvar koju si uradila kad sam bila mala? 

Nit se sama sjećam. Niti se mama sjeća. Dala je izjavu: "Ti si bila dobra curica kad si bila mala, zato si sad majmun." Hvala mama ♥

8. Pročitaj nešto što si napisala u vrtiću. 

Čuvam svoj dnevnik iz vrtića u kojem sam crtala više nego pisala, no budem vam jedan dan sad prepisala. 
" Danas sam završila u kazni jer sam se gađala voćem" 
I sjećam se ovog događaja, i ne nije bilo pravo voće. Nego ono plastično iz seta za kuhanje. 

*pronađi me i osvoji phone call *-* *

9. Tri pjesme koje si voljela kad si bila mala. 

Nemam određene 3 pjesme. Ali pošto sam slušala što se tad slušalo. A to je bilo od Mile kitića, do Lepe brene pa Dine Merlina. Narodnjaci su se stalno slušali xD 

10. Najsmješnija stvar koju si uradila kad si bila mala

Ovoga se sjećam kao da je bilo jučer. Bila sam najveći fan Dine Jelušića.Znači imala sam 4-5 godina. Pozadina na kompu mi je bila njegova slika, imala sam mapu s njegovim slikama, Poster i znala sam svaku njegovu pjesmu. Doslovno moj prvi "FanGirling". I moj tata je znao nekog njegovog poznanika. I sjećam se da se vratio s posla i u jednoj kartonskoj kutiji nosi njegov poster i albume. Ja sam bila najsretnija curica na svijetu. No nije to toliko smiješno. Kako sam slušala album bila je neka pjesma kako je on bio zaljubljen u Karlu. Ja sam bila duboko povrijeđena jer je on u mojoj glavi bio moj dečko. I onda sam poludjela. Plakala sam, imam i tu snimku gdje me mama "tješi" (iza leđa se smije) a tata umire od smijeha i snima me. Kasnije sam potrgala CD i poderala postere. I tako je pukla ljubav. Hahahha. Genijalka sam. Što je zanimljivi je stalno sam pjevala njegovu pjesmu "Ti si moja prva ljubav" 

Malo sam prošla po YT i pronašla njegovu rock pjesmu. Šokirana!

11. Jesi li sačuvala nešto specijalno iz djetinjstva. 

Imam jastučić bez kojeg nisam mogla spavat, pa ne mogu ni sad. Također sam Emu (lutkicu) sačuvala.

* bilo kuda njigi (jastuk) svuda*

12. Nešto čudno što si radila kad si bila mala? 

Ne sjećam se ničega prečudnog, mislim da smo grickali nokte i nos rukavom brisali, skoro svi. Tako da to baš i nije nešto najčudnije xD

13. Najstrašnija stvar koja ti se desila kad si bila mala. 

Kada mi je glava tu zapela. To je bilo vrištanje cjeli zoo se tresao. A samo sam malo glavu trebala okrenuti. *Aplauz*

*Auć*

14.  Jeli se tebi, ili uopće u svijetu nešto promijenilo? 

Pa ne puno. Iako su mi sva sjećanja u staroj kući, jer sam bila poveća kad smo se doselili u novu. Tako da je to jedino što mi se značajno u životu promijenilo.

Ako bih stvarno voljeli osvojiti phone call recite u kojem sam redu, i u kojoj majici (boja) i ostavite mail. Ako ne želite samo prešutite da netko drugi osvoji :D


Hannci ♥

You May Also Like

5 komentara

  1. Sup tag kao i odgovori :) Ja mislim da si ti ova mala curica s kikicama, crvenim hlacama i rozoj majicici, sjedis prva u redu, na podu. Ja barem mislim, te ogromne slatke okice me podsjecaju na tebe :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predobar tag,ja mislim da si ti ova devojcica u roze majci sa kikicama.Najvise mi ta lici na tebe :) ♥.Hahaha mama ti je carica i pozdravi je ^-^

    OdgovoriIzbriši
  3. Definitivno si devojcica u roze majci, prva u redu. ♥ Super tag, nasmejala si me ☺

    OdgovoriIzbriši
  4. Nominovala sam te za tag nadam se da ces ga uskoro uraditi<333
    http://anasworld7.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivno ! Prosto sam uživala čitajući , ovo je zaista sjajan Tag , kao i tvoji odgovori !

    http://janacornerfashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši