Pokreće Blogger.

School haul 2015

by - nedjelja, rujna 06, 2015

Hei hei!
Nisam se dugo javljala. 
Nažalost, u petak sam kupila sve za školu ali je u subotu bilo ružno vrijeme kad sam planirala slikati i tako da nisam. Ali evo me danas, na službeno (u hrvatskoj) zanji dan praznika. 
* R.I.P. 16.6.2015 - 6.9.2015*
Nikad nije brže prošlo :/ Slažete se? 

Haul radim sada , neću raditi "što mi se nalazi u torbi", jer iskreno ne znam što ću obući na prvi dan škole, kako bih tek znala gdje će mi šta stajati. No da mi krenemo na ovaj post. 


Ova pernica je dosta mala, možda 10x5, no meni ni ne treba veća. Za prvi dan škole pernica puca, i nakon 2 tjedna pitaš nekog da ti posudi olovku. Pernica je karirana sa plavo-rozim uzorcima. Platila sam je svega 15 kn (2€), nisam tip osobe koji će dati puno novaca za pernicu i čuvati je sljedećih 3 godine. Ionako se svi potpišu, a ovu pernicu definitivno čuvam kao uspomenu.



Pa ovo, bih mi stajalo u pernici prvih 10 dana. Kupila sam paket 2 gumice, jer u životu niti jednu gumicu nisam potrošila, samo ih izgubim. Pa sam si kupila odmah rezervu. Također imam i tekući korektor, jer mi se svaki suhi strga. *aplauz*. Također imam balzam, imala sam već jedno takvo, nisam ga potrošila, oprala sam ga u veš mašini. Imam osjećaj da ovaj post postaje hvaljenje koliko sam nesposobna zapravo xD. Također je tu tehnička olovka. Koja je bila u paketu s crvenom i plavom, a njih su uzeli brat i sestra. Također je tu paket sa 2 plave i 1 crnom olovkom. Plava je također rezerva xD 


Zatim sam kupila ove markere u obliku tube. Prošle godine ih je bilo 5 u pakiranju, ove godine je samo 3 komada. Pa sam ih opet uzela jer su preslatki *-* Također sam uzela crni tanki flomaster, više ću ga doma koristiti nego kod kuće, ali neka se nađe. Također sam uzela ove kemijska-flomaster stvari. Koje su u neonskim bojama i definitivno će mi pomoć kod učenja. 


Evo također nešto neon. To su samo ljepljivi papirići, s kojim obožavam učiti, Pogotovo godine iz povijesti. Ima 5 boja po 100 komada. Svi su došli u jednom velikom paketu. I nadam se da ih neću sve izgubiti do kraja školske. 


I za kraju geometrisjki pribor. Šestar sam najjeftiniji uzela, jer sam prethodne gubila u dijelovima, a nisu bili najjeftiniji. Tako da neće biti šteta kad ovaj strgam. I naravno, trokuti, kutomjer te ravnalo. 

To bih bilo to za moj haul. 
Misliti ćete da je mala, ali iskreno ja kupujem samo ono što mi treba i neću davati previše novaca za sitnice koje mi neće trebati nešto previše. Rađe ću dat više novaca za kvalitetnu kozmetiku i odjeću. Nego školski pribor. To je neko moje mišljenje, vi se slobodno držite vašeg. 

Sretno svima koji sutra kreću u školu. 
Neću vam sada se opravadavati zašto neću pisati tako često sljedećih 9 mjeseci, mislim da svi znamo da je škola glavni razlog. 

Vidimo se ♥

You May Also Like

12 komentara

  1. Odlicne stvarcice si kupila. Super slike, kao i ceo post. ♥☺

    NOVI POST - http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicne stvarcice i haul :D <3


    Giveaway-lepotaodaleks.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Oldičan post, ja otprilike kupujem istu količinu kao I ti. Gdje si kupila ljepljive papiriće I one neonske kemijske-markere? :D ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. One kemijske-markere sam vidjela u Super Konzumu (u ZG), koštaju 50kn. :)

      Izbriši
    2. Ja sam ih naime kupila u Metro-u. Jer volim tamo kupovati stvari za školu, ne znam zašto xD

      Izbriši
  4. Ja stvarno ne znam kako su ovi praznici prosli. Veselim se srednjoj, ali jako mi je zao ovog ljeta ovo mi je bilo najbolje ljeto ikad. Ni ja ne kupujem previse priboraa, super su mi ove neon kemijskee

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve stvari su prelepe , zapravo i ja sam skoro bila u kupovini povodom nove školske godine i uzele smo skoro iste stvari :) ♥♥ Kvalitet slika je takođe odličan ! ☺♥♥

    http://janacornerfashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Preslatke stvarčice, Stabilo tanki flomasteri su savršeni, i ja ih obožavam :) Srećno u školi ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post, divne stvari si kupila. :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Aaa pernica je PRESLATKA! Jaooo, ja sam se odusevila! Ti si tip kao i ja, da ne voli upovati puno stvarcica, a posle nedelju dana, gdje je to, to i to?? Pa gde je tu logika, molim te;3 Hhehehe;3

    http://alwaysbehappybyksenija.blogspot.com/ -------- NEW POST!

    OdgovoriIzbriši