Pokreće Blogger.

Lazy fall days + GIVEAWAY!

by - nedjelja, rujna 27, 2015

Hei!
Konačno su došli oni kišni dani koje sam iščekivala.
Kada mogu se maknuti od svih i jednostavno razmišljati o onom što je bilo i što će biti, jednostavno sjesti pokraj prozora i gledati u jednu točku pola sata. Misliti o svemu lijepom i ružnom što ti se dogodilo. Smijati se i isplakati sama sa sobom, zvuči vam ludo i čudno, no ne razumiješ li sama sebe najbolje? 



Obući topli pulover i uživati u kiši koja ti lagano pjeva po prozoru. Uzeti šalicu najdražeg čaja i ispijati ga satima. Uživati u nekom osjećaju topline dok je vani hladno. Uživati u toj nekoj tišini, maknuti se od ljudi i buke. Ugasiti mobitel i sve što bih te smetalo i jednostavno se opustiti. Uživati u samoći, tišini i mirisu svijeća. Ja obožavam sjesti na prozorsku dasku i gledati u drvo u susjednom dvorištu. I tako mi prođe 100 misli kroz glavu. Ideje, sjećanja, maštarije... Osjećam se kao da sam u nekoj drugoj dimenziji. Kada se ne brinem jesam li napisala zadaću, koliko je sati i koji je datum. 



Onda se zašuškam u deku, dok čitam knjigu. I tako mogu satima, prelistavati stranice i stranice.
Nekada cijelu knjigu pročitam 3-4 sata. Ali si napravim 3 čaja sa 6 piš pauza xD No pošto sam ovsinica o tehnologiji jednostavno ne izdržim toliko dugo i posegnem za mobitelom. Zamračim sobu upalim mirisnu svijeću i stavim slušalice u uši. Ako imam sreće jedem M&M s kikirikijem ili indijske oraščiće. Trenutno ne prestajem slušati What do you mean dok prelistavam postove najdražih blogova i stranice raznih portala. Ako tada ne dobijem inspiraciju za post ili nešto 3 idem na pinterest za kojim sam ovisna! Obožavam ga, jednostavno ne mogu živjeti bez njega.



I to bih bio nekakav moj ljeni jesenski dan.
Sviđaju vam se prsteni sa slike?

Napiši kako ti provodiš svoj ljeni jesenski dan i osvoji ih.
I da, GIVEAWAY je INTERNACIONALAN!
Točnije, vrijedi za sve države bivše Jugoslavije :'3
Jeeeei! Konačno *-*



Zato mi se brzo prijavite tako što:

Napišete ime, kako provodite svoj jesenski dan i e mail adresu.
Te naravno, biti učlanjen u blog, jer je ovo giveaway za moje čitatelje :D

Poklon je sitan, no bolje vama 10 dati neki mali znak pažnje nego jednom pola kile poklona.

Hvala fotograferu Nikol, zapratite ju na instagramu - profil

Vidimo se ♥


You May Also Like

31 komentara

  1. Post je predivan kao i ti.Prstenčići su preslatki jako mi se sviđaju.Svoj dan provodim tako što se budim iz najjačeg i najljepšeg sna kako bih se spremila za školu.Oblačim toplu vestu i čarapice te čizmice i polako krećem prema školi.Putem se igram kapljicama kiše i poput djeteta skakučem po šuškavom lišću.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. I ti si predivna ♡, ti si broj 1

      Izbriši
  2. Prstenčići su prrelepi *-*
    Jesenje dane provodim uglavnom učeći i vraćajući se i idući u školu XD Ali ipak ne bih ja bila ja kada ne bih bar jedan dan sedmično izdvojila i uživala u čarima kiše i scrvenog,žutog i ponekad zelenog pogleda na okolno drveće.Uvaljena na fotelju i umotana u svoje ćebe (koje je ljubičasto Milka Caramel ćebe (i koje me redovno podseti da mogu da uzmem neku čokoladu da jedem ali me mnogo mrzi da ustanem,pa retko kad bude bilo šta od toga) ,ali dobro) i čitam knjigu uz naravno kakao ili u drugom slučaju pogledam čitavu sezonu jedne serije uz miis paprika koji se širi iz komšiluka umesto mirisnih sveća (trenutno je takvo stanje da svi prave zimnicu i otvore prozor,a onda taj "savršeni miris" uspe da se uvuče u moju sobu i dočara mi užitak jeseni).
    Nadam se da sam ti uspela dočarati deo mojih trenutnih jesenjih dana XD
    Ime:Milica Majkić
    E-mail: milcamajkiclicka1@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post:-)
    Slike su prelepe,i prstenje,mada ga ja ne nosim,tako da necu ucestvovati:3
    http://beyourself2003.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Mnogo mi se dopada ovaj post, i fotografije su predivne! Prstenčići mi se mnogo dopadaju. :)
    Meni jesen nekako uvek prija, to je verovatno zbog prevrućih letnjih dana koji su zaista bili ponekad previše zamarajući. Zato sam veliki ljubitelj ovog godišnjeg doba i trudim se da svaki dan provedem najlepše što mogu, no tu je škola koja me u tome sprečava jer mi skoro svaki dan prolazi uz učenje... No, kada god uhvatim slobodnog vremena, uzmem kišobran u ruke za svaki slučaj i šetnja može da počne. Kako prolazim ulicama, osećam miris raznog povrća i voća koje domaćice kuvaju i spremaju za zimu. Nešto što takođe jako volim je divno raznobojno lišće koje obožavam da slikam i sakupljam i naravno da skakujem po njima jer obožavam taj šuškajući zvuk koje lišće proizvodi. Kada se vratim iz šetnje obično leškarim u krevetu gledajući neki film ili epizodu omiljene serije uz toplu čokoladu ili nes kafu. :)
    Ime: Milica Stanišić
    E-mail: milicastanisicms@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Okej,oduvala si me ovim postom.Slike su fantasticne i cijeli post je odlican.
    Kako imas divne noktee ^-^ .
    P.S.poslala sam ti mail :)
    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Post je predivan! Slike su jako lijepe. :)♥
    Svoj jesenji dan provodim tako što oblačim one slatke džemperčiće. Svaki dan pješačim do škole i predivno mi je gledati predivne boje jeseni. :)♥ Još više je volim jer mi je rođendan, hihi. ☺ I oni kišni dani, a ja spavam, predivan osjećaj. :-)♥
    Ime: Jovana Delibašić
    E-mail: jovana.delibasic2003@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Post je divan, i slike takodje. Jos kad bi mi jedna soljica kafe trajala satima hehe. Super je giveaway. ♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako lepe slike.Prsteni su jako lepi.
    henonhoso23452@gmail.com
    ime :Jelena Nikolic
    Koliko lažući sebe da mrzim jesen nije tako.Ovakvo vreme mi prija.Jedino što me ubija jeste što mi je hladno,ni toplo ćebe,ni šolja čaja ne pomažu.Osećam se kao da sam iz hladnjaka izašla.No dobro,sve u svemu to dočara neka knjiga.Ali sam u manju sa dbrim knjigama.kako da ne prođu ovakvi dani stresom donešenog iz škole.No kad se sve skupi euforije postoji i sve pruža lepu čar podsećajući na samo godišnje doba.Koje nas sve više iznenađuje detaljima

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo je jedan divan post. Uživala sam dok sam čitala. Slike su predivne, svaka čast ☺
    Mene jesen asocira na kišu i depresiju, ne znam zašto. Mislim, nije toliko loša ta jesen, kad bolje razmisliš :)
    Volim da pustim Van Gogha i da riblogujem slike na Tumblr, to mi baš nekako ide jedno uz drugo. Ili pustim Birdy i uživam :)
    Takođe obožavam da slušam kišu, pomaže mi kada učim. Našla sam jednu stranicu na internetu koja ''proizvodi'' zvuke kiše čak i kada je nema napolju, a za ljubitelje tog zvuka je to praava fantazija :) <3

    Girly world

    OdgovoriIzbriši
  10. Pa ja svoj jesenski dan provodim skroz opusteno i obično. Obožavam piti kakao, više nego čaj, njega čuvam za zimu i Božić. Uvijek sam toplo i udobno obučena te ususkana u krevet. Uvijek nosim svoje debele i mucaste carape. Naravno, mobitel mi je u ruci, najcesce gledam jesenske videe na Youtube-u i citam sve zive blogove, a ponekad dobijem inspiraciju za neki novi jesenski post. Inace pisem postove na blogu, alo trenutno nosam u mogucnosti. Obično oko kreveta imam božićne lampice jer mi je onda ugodaj u sobi puno topliji i ugodniji. Pa to bi ukratko bilo kako ja provodim/kako bih provela neki svoj lazy jesenski dan :)

    Ime: Ana Cvetnić
    Mail: carliestardoll@gmail.com

    (Ana Annie)

    OdgovoriIzbriši
  11. Lijepo je sve to što si napisala, ako imaš vremena za to. No ja imam barem 7, a nekim danima i 9 sati škole (ponekad s pauzama, ponekad ne), te još hrpu zadaća i posla s blogom, tako da nemam previše vremena za uživanje u jeseni.
    Post je predivan, stvarno :)

    P.S. Ja se ne prijavljujem, ne bi bilo pošteno kada sam već dobila na jednom giveawayu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što ti se sviđa post, a još više mi je drago što si drugima dala šansu ♥

      Izbriši
  12. Baš mi se dopada i post i giveaway.Neću se prijaviti za giveaway izvini ☺


    Novi post-http://lepotaodaleks.blogspot.rs/2015/09/moja-jutarnja-rutina.html

    OdgovoriIzbriši
  13. Tvoj jesnji dan je slican mom.Ovako izgleda moj jesenji dan:
    Dodjem iz skole zavrsim sve obaveze,legnem na krevet,pomerim zavesu i gledam ptice kako prave gnezda,i razmisljam o svemu i svacemu,tada se osecam kao da sam sama na svetu...Onda,gledajuci kroz prozor,ponekad i zaspim,ali ono bas slatko zaspim.Posle lepe dremke,upalim kompijuter i gledam neku seriju,komediju,romantican film,uz kokice i solju tople cokolade ili omiljenog caja,dok napolju lagano duva vetric i pljusti kisa.Kada zavrsim gledanje filma/serije,opet sednem za prozor,i gledam ljude kako idu po kisi.Tad mi prodje 1000 misli kroz glavu.Nakon toga,izadjem napolje i razbacujem lisce po celom dvoristu,skacucem po njemu,pa ga ponovo skupim i ponovouskocim medju zlatno-braon lisce.Kad se vec umorim,i kad pocne da zalazi sunce,ulazim u svoju sobu,i pocnem da pisem dnevnik...

    I eto,otprilike tako izgleda jedan moj jesenji dan. Prstencici su preslatki.

    Zeljana Preradovic

    preradoviczeljanap@gmail.com

    U blog sam uclanjena

    forgirlsonly-ofg.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Ni ja nemam baš vremena za uživati u jeseni. U školu odlazim svakog dana u 7 sati ujutro a vraćam se oko pola 4 poslijepodne. I tako cijeli tjedan. A kada konačno dođem kući, imam hrpu zadaće i učenja za koje mi treba barem 3 sata, a onda i blog, te kad sve to završim već je 21,21:30 i od dana mi ostaje samo jedan capuccinno koji navečer popijem (i onda, pametna ja, nmg spavati). :)

    Ime: Tea
    mail: tea.kranjec11.04@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  15. moj uobicajeni jeseni dan to jest subota ili cak nedjelja pocinje dugim izlezavanjem u krevetu. pregledam sve moguce aplikacije na mobitelu jer bez toga ne mogu, mislim da nam je svima tako. nakon toga se dignem i obucem se jako cozy i doruckujem. nakon dorucka idem do knjizare po platno i neke boje ako mi fale.. kada dodem doma pregledam tumblr trazeci sto slikati ako vec nisam odlucila..priredim cijeli stol s bojama i kistovima i krenem,,i tako cijeli dan.. sloj po sloj boje a u meduvremenu vjerovatno citam neke blogove ili sam na tumblr-u ili gledam svog najdrazeg matthew-a.. voljela bih jednog dana imati izlozbu radova u gradskoj galeriji... bilo bi zanimljivo imati onako radove iz djetinjstva u galeriji..nego.. navecer imam dugu opustajucu kupku, pogledam mozda film,odem u krevet i satima sam na mobitelu do kasno u noc.. vjerojatno uredujuci slike za instagram i posred toga dopisivajuci se sa svojim najdrazima...

    krakanmia@gmail.com
    ime: mia

    OdgovoriIzbriši
  16. Super post!!!
    Prsteni su preslatki.
    Jesenje dane provodim u krevetu uz caj i filmove,uvijena u cebe sa telefonomu ruci.

    OdgovoriIzbriši
  17. Love your style is really beautiful!Welcome to share more popular fashion

    clothing

    lv handbag shop   http://www.2015chichandbag.com
    louisvuittonstore
    charming bagshops http://www.2015bagshops.com
    michaelkorsmks
    parajumpersoutletcollection

    chanelshops
    shopslvbag   http://www.2015shopslvbag.com
    cocobagsale
    cocobag absolutely stunning http://www.2016bagshop.com
    cocobagsaleonline
    jacketsalemalls hot sell
    Love your handbag http://www.shoeshopsfitflop.com
    bagoutlet
    globalhandbag   http://www.globalhandbag.com
    Love your style is really beautiful!Welcome to share more popular fashion

    clothing

    lv handbag shop   http://www.2015chichandbag.com
    louisvuittonstore
    charming bagshops http://www.globalhandbag.com
    michaelkorsmks
    parajumpersoutletcollection
    chanelshops
    shopslvbag   http://www.2015shopslvbag.com
    cocobagsale
    cocobag absolutely stunning http://www.2016bagshop.com
    cocobagsaleonline
    jacketsalemalls hot sell
    Love your handbag http://www.shoeshopsfitflop.com
    bagoutlet
    globalhandbag   http://www.globalhandbag.com
    Love your style you look gorgeous!Share collocation more popular fashion

    accessories!

    louisvuittonlvbag http://www.2015baglvlouisvuitton.com
    cocobag
    lvbagukshop   http://www.chanelshandbagoutlet.com
    hollisteroutletestore
    louisvuittonshop http://www.shopchichandbag.com
    shoplvbags   
    shopmcQueenbags http://www.topbaglv.com
    Vivienne Westwoodmaikun
    topbagshops  http://www.2015topbagshops.com
    designersbagstyle  http://www.designersbagstyle.com
    viviennewstwoodemelissa

    OdgovoriIzbriši
  18. Ja svoje kisne jesenske dane vecinom provodim gledajuco seriju i pijuckajuci topli nes *-* Ukrasavam sobu za jesen i kad nema nikog doma pjevam i skacem po kuci xD Mijesam svakakvo voce pa si pravim smoothie :)
    Ime: Draga Bolonja
    E-mail: dragabolonja95@gmail.com

    OdgovoriIzbriši