Pokreće Blogger.

Fall outfit + pobjednik GIVEAWAYa

by - srijeda, rujna 30, 2015

Hei!
Dugo nisam radila nikakav outfit post no pružila mi se prilika.
Sklopila sam partnerstvo sa Eli's fantasy jednostavno preodličnom stranicom koja se bavi proizvodnjom unikatnog nakita. Nakit im je predivan i presladak.


Nakit je stigao u roku 3 dana, kutijica je bila oštećena, no nema veze. Unutar kutijice su se nalazile naušnice u predivnoj plavoj vrećici. Dobila sam naušnice s prljavo rozim i žutim linijama te predivnim crno bijelim uzorkom. Ove naušnice ću u buduće lako kombinirati i stalno ću ih nosit. 
Ako želite naručiti svoje javite se na njihovu FB stranicu. male naušnice su 40 kn ( 5.26€) dok su velike naušnice i ogrlice 70 kn (10€), što se mene tiče, slična cijena nakita kao u H&M i sličnim trgovinama ali je unikatna i definitivno nećete sresti nekoga na ulici s istim primjerkom.


Ako vas zanima kako sam ih ja kombinirala nastavite gledati slike koje sam slikala ♥
(Doslovno je bilo 197 slika, znači trudili smo se xD) 



* sliku nisam efektirala kako bih vidjeli pravu boju naušnica*





 *Znam da mi je faca mutna xD, razlog je vise nego očit*



 Pulover- H&M
Hlače - H&M 
Naušnice - Eli's fantasy
Prstenje - H&M 
Tenisice - Converse

Evo kraj posta, kao što vidite volim kupovati u H&M, žao mi je što outfit nije malo raznovrsni jer nemam puno ukrasa nakita i torbi, jer nisam takav tip :'3 I znam da nisam neki modni ekspert, ja sam više "DIY girl", ali trudim se napraviti post što zanimljivi kako bih vam nekako što bolje dočarala partnera :'3 


Ponovo zahvala mojoj fotograferki, za koju mi se čini da će fotografirati dok ne umremo, jer vidim da su mi slike dosta kvalitetni je i "zanimljivije" tako da, očekujte još puno zabavnih slika *-*

I da, pobjednik je...


Željana Preradovic, razmišljala sam se između vas 4, pomagali su mi sestra, mama i prijateljica. Tako da se nadam da smo donjeli pravilnu odluku. Željana ja ti se javim danas u toku dana, ili jednostavno se ti javi meni, ako ja zaboravim xD Sa adresom na mail - hanna.nimac@gmail.com
Zeljana čestitam ti, drugi ne gubite nadu jer će kroz ovaj mjesec biti još giveawaya *-*

Eto, mislim da je to to za ovaj post, i vidimo se uskoro *-*

Hanna ♥ 

You May Also Like

6 komentara

  1. Super post, stvarno! Outfit je savrsen, i da, cula sam za ovu kompaniju i vec sam sam narucila drugarici i prezadovoljna je! Stvarno super post! Bravo!

    NEW POST ON MY BLOG---- www.alwaysbehappybyksenija.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. cestitam pobjednici ja sam htjela pobjediti jer su prsteni preslatkii..ali nema veze hahhahlol
    outfit je presladak i odlican post

    OdgovoriIzbriši
  3. Znaci procitala sam ceo post do kraja,jer sam znala da nisam pobednik a ono IZNENADJENJE!!! Znaciiiiii AAAAAAA.......Hvala mnogoooo,tvojoj mami,sestri,drugarici,a najvise tebi.... Javicu ti se na mailu. ♥♥♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. P.S. Pomenula sam te u poslednjem postu! ♥♥♥

      http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

      Izbriši
  4. Odličan post, a outfit je wow ♥ cestitam pobjednici ♥

    OdgovoriIzbriši