Pokreće Blogger.

Fall in love with fall - Javorovi listovi

by - srijeda, rujna 23, 2015


Hei!
I evo mene sa službeno prvim postom u ovoj seriji postova. 
Pišem sada, iako znam da sutra pišemo geografiju, a ja i nisam učila najbolje. 
No nema veze, idemo mi sa postom.


Inspiraciju sam dobila nakon sto sam maknula sve ljetno/proljetne ukrase. I polica mi je bez cvijetova izgledala kao pustoš. Pa sam je malo upotpunila ali u jesenskom stilu. 



Prvo što će vam trebati je vodene boje i kist. Naravno za vodene boje, nemojte uzimati onaj za tempere (plosnati) jer neće ispasti dobro. Slobodno miješajte boje crvenu, narančastu i žutu. Radite mrlje u raznim nijansama koje ćete kasnije izblendati. Koji put sam uzela malo zelene, roze i smeđe. Kako bih dobila tu neku prirodnu boju lista. Nakon što si obojila jednu stranu pusti da se osuši dobrih dvadesetak minuta i kreni na drugu stranu. Ja sam napravila oko deset papira i onda sam spavala dok su se sušile obije strane. Hahah, bila sam umorna od škole. Kada ste 200% sigurni da su papiri suhi, znači da nisu ni malo hladni ili vlažni na opip možemo krenuti dalje. 



Uzmite komad običnog bijelog papira i nacrtate obris javorovog lista. Ako ste nespretniji stisni ovdje izaberi list i precrtaj ga tako da nasloniš papir na ekran i precrtavaš obrubne linije. Radi veličine koje želiš moji su bili možda 8 cm, malo manji. Nakon što precrtaš probaj što točnije škarama odrezati svoju šablonu. Koju ćeš precrtavati na ostale obojane papire. Precrtaj što više listova (biljke) na jednom listu (papira). Šablonu stavljaj na rub papira kako bih što manje papira bacila. Ovo je opcija, ali meni se jako sviđa. Uzela sam one šljokice u ljepilu, ili ljepilo u šljokicama. Istresla sam cijelu tubu u paletu i lagano kistom (za tempere) išla po rubovima listova. Ostavila ih da se osuše 5 min i krenula na sljedeći korak. 



Uzmi konca onoliko koliko ti misliš da će ti biti dosta. Zavisi hoćeš li listove stavljati na zid, vrata ili policu. Nakon što to napraviš kreni selotejpom učvršćivati listove za konac. Neka na jednom koncu bude 10 listova, na drugom samo pet a na trećem samo jedan. Zvuči ti suludo ali ne padaju listovi sa grana jedan za drugim u nizu. Zato neka bude na što više različitih dužina na koncu kako bih izgledalo "realnije"

Nadam da vam se post svidio.
Sviđa li vam se ideja za ovu seriju postova?
Također predložite mi neke svoje ideje u sljedećem postu ide jedno malo iznenađenje :'3

Hannci ♥ 

You May Also Like

3 komentara

  1. Jako lepa ideja .Iako nisam sigurna kako bih ovo izvela u mojoj sobi.Dopada mi se kombinovanje više boja,nisi koristila samo jednu

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaooo kako ti je lepo ispalo ☺
    Preslatko je :)
    I baš ti je dobra ideja da i blog urediš u jesenjem stilu :3

    Girly world

    OdgovoriIzbriši
  3. super.♥
    - možeš pogledati moj blog i pratiti me? Bila bih ti zahvalna.👑

    OdgovoriIzbriši