Pokreće Blogger.

Big change, good change - kosa ljubavi

by - petak, rujna 11, 2015

Hei ljudeki moji!
Ne sjećam se kada sam zadnji put pisala post
s ovoliko sreće i "prosvjetljenosti"

Naime napravila sam nešto što ne bih pomišljala ni u najluđim snovima. 
No neću vam odmah reći da ne pokvarim cijelu priču. 

Znači, nisam se šišala možda 3-4 mjeseca, vrhovi mi vrište koliko su ispucali. Nisam išla frizeru, jer imamo "frendicu" koja nas dođe doma ošišati. Stvarno nisam znala što da napravim sa svojom kosom. Kosa mi je bila do struka, htjela sam nešto kratko, no ne pretkratko. 101 ideja mi je prolazila kroz glavu, ravno ili stepenasto, kratko ili dugo? Stvarno nisam znala što odlučiti. A svaka odluka je bila teža jer kosu doslovno bacam. "Frendica" mi je rekla da postoji udruga Kosa ljubavi koja od vaše kose radi perike djeci koja boluju od malignih bolesti. 

 *da to je ista osoba na obije slike xD*

Nisam ni 2 puta razmislila, odmah sam rekla "reži". Kada je zavezala kosu, stisnula sam šake. Moram priznati da mi je bilo žao dati preko 30 cm koje "skupljam" godinama. Zvuk rezanja kose mi je odzvanjalo u ušima sljedeće 2 minute. No rekla sam si, meni će kosa narasti ponovno, njima nažalost neće. Čim me je isfenirala uzela sam onaj rep, počešljala ga i osušila. Što sam više gledala u tu kosu, prošla mi je još 200 misli kroz i bila sam sve sretnija i sretnija. Pomisao da će nekog ta kosa učiniti sretnim bila mi je dovoljna.


Ako želiš donirati kosu informiraj se na njihovoj stranici Kosa ljubavi

Ako ne živite u Hrvatskoj, googlajte malo sigurno postoji neka zaklada i u vašoj zemlji. 

Meni je drago što sam ovo napravila, i definitivno za 3-4 godine doniram ponovno!
I da šaljem kosu tek u ponedjeljak, jer danas neću nažalost stići. No to uopće nije bitno. Ako imate "višak kose" ovo je odličan način da je iskoristite!

( Ako želite vidjeti još priča iz mog života, pratite me na snap chatu, moje ime je: Nimacka94 )

Hannci ♥

You May Also Like

11 komentara

  1. stvarno predivno i darežljivo od tebe,ja bih isto tako rado dala,samo što sam se ja već ošišala kratko,ali čim mi naraste opet vidjeću da dam ...ovako ovo je stvarno predivno od tebe,i morala sam odmah da uđem čim sam vidjela ovaj naslov...zapravo nisam sigurna da li kod nas to ima ,tako da moram malo da istražim..prije mi je bilo žao kose ,ali sad i nije,jer nekako shvatila sam da sve prolazi,i dokle bih ja skupljala svoju kosu dok ne budem iduća "matovilka" ,naučila sam malo "rizikovati" hahah xd ali eto nije to poenta ovog mog komentara ,već da je ovo jako lijepo sa tvoje strane,i jako dobro jer će sada za ovo saznati još mnogo njih,koji možda ne znaju šta da rade od svoje kose.

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emm

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow.Prredivno od tebe....
    Ja iskreno ne mogu ovo da uradim,imam kosu negde duzine kao i ti sada,ali kada mi naraste i kada se budem sisala probacu...Zvuci sebicno,znam,ali da bih dala neku noramlnu kolicinu morala bih da se osisam na keca:3
    Cestitam na hrabrosti,plemenitosti i dobroti!!!!!!
    teengirl2003.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka čast, baš si pokazala koliko si nesebična i dobra, divno divno divno! Sve pohvale :* <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo! Svaka cast! 💝
    I ja bih vjerojatno isto uradila da znam gdje ovdje ima donirati. Imam jako dugu kosu, nisam se sisala oko godinu dana. I prije sam razmisljala o tome ali ne znam gdje i kome da doniram. :/

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno, svaka čast na humanosti! I kod nas u Srbiji takođe u mnogim frizerskim salonima možemo da doniramo kosu na isti način. Moja je, nažalost, uvek bila dosta kratka, pa nisam u mogućnosti da je doniram (pošto je potrebno minimum 15 cm, bar ovde), ali ako jednog dana moja kosa poraste do te mere da mogu da je skratim 15 ili više cm, rado ću uraditi što i ti. Jako lepo od tebe, ovo izuzetno cenim! <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Čula sam par puta za to.Jako je lepo sto si donirala kosu,ali i promene ti neće škoditi Izuzetno cenim ono što si uradila i mislim da ćeš jednoj osobi pomoći

    OdgovoriIzbriši
  7. Bravo Hanna, cenim tvoju humanost! Svakako si lepa i sa kratkom i sa dugom kosom. Svakako ce narasti.

    milicamihaela.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow..ja razmisljam o toj ideji inspirisala sii me..predivno odd tebe ❤😍

    OdgovoriIzbriši
  9. Mislim da frizura nije losa.Bas lepo od tebe sto ces donirati kosu. :)
    justbeyourself31.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Kratka kosa ti divno stoji. Svaka čast što si donirala kosu, jako lijepo od tebe. :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši