Pokreće Blogger.

August diary - kino, Ledo prijevara, gamer

by - srijeda, rujna 02, 2015


Hei! 
Evo nas u još jednom dijelu mog dnevnika. 
Shvatila sam da jako volite čitati ove postove, pa se osjećam nekako "spešl" dok ih pišem. 

Iskreno ovaj mjesec sam trebala ići u Derventu (BiH), no ipak nisam otišla tako da sam još jedan tjedan provela kod kuće. Gledajući u zvijezde...No nije mi baš bilo toliko dosadno! 

Na početku mjeseca sam išla gledati Paper Towns. Iskreno, išla sam ga gledati ali na silu. Uopće mi nije bilo do toga filma, no hajde. Bolje to nego da sam kod kuće. Zar ne? Film je bio gori nego što sam očekivala. Uopće ne razumijem svrhu svega. Ona je bila neka "elitica", pa je pobjegla, pa su je "normalni" klinci pronašli, pa su se vratili bez nje. No mislim da nemam pravo komentirati jer sam pola filma provela na mobitelu. A kad smo kod mobitela, tntnt... dobila sam novi *-* Nakon duga 2 mjeseca konačno imam mobitel. Još se ufuravam, ali dobro je xD Ako vas zanima koji je odgovorila sam u predhodnom Q&A. Nedugo zatim sam ponovno išla u kino, gledala sam 2 filma. Ant-man i čarobni mike xxl, iskoristila sam priliku dok  su uzlaznice bile 10 kn. 


U zadnje vrijeme počinjem sve više vježbati (aplauz), tako da se ufuravam. Za tjelesni naravno, jer treba preživjeti prve dane tjelesnog. Pa si pošto vježbam, dopuštam češće izlete u Konzum. A svi znate da je sada spužva bob u Konzumu! Da skupljam sličice, pa što? Obožavam spužva boba, i nove vrećiceee *.* Okej, ajmo na ozbiljniju temu. Znate onaj Ledov new york sladoled. Čokoladni sladoled s komadima brownia? Zvuči savršeno dok zapravo ne otvorite kutiju. Ako oni misle da je brownie komadić nečeg crnog promjera 1 milimetar x 2 milimetra što ima okus po čokoladi za kuhanje, grdno se varaju! Ja i prijateljica smo doslovno cijelo pakiranje prekopali samo da nađemo brownie. 



Od kada sam instalirala igricu Sims Freeplay, ne mičem se s tableta. Igirca je prezanimljiva, već sam 23 lvl, imam 19 simsa od kojih su 2 bebe, 2 klinci i 1 malo veći klinac. Da, uglavnom, imam osjećaj da ćete me dosta djetinjasto shvatiti. Ali kuće su mi zakon. I da ako imate tu igricu, slobodno me dodate na fejsu pa ćemo biti kao neki susjedi. Ja ću gledati vaš grad i vi moj. Super fensi xD

(Nova kuća u izgradnji xd)

I da, mislila sam da u ove diary postove počinjem ubacivati kao neke favorite. Pa definitivni favorite za ovaj mjesec je Avonov lak iz linije art of change nailwear u nijansi contrast coral. Wau *-* Nosim ga stalno od kako sam saznala da mijenja boju nakon top coat-a. Uostalom, jučer mi je puknuo jedan nokat, strgala sam turpiju tako da sam ih sve nekako šugavo odrezala škaricama, i na kraju me to toliko iritiralo da sam ih pogirckala cijele. *story of my life*

To bih bilo to za ovaj diary.

Ako vas zanima još stvari iz mog života, svakako me pratite na snapu.
Ime mi je: Nimacka94

Vidimo se uskoro.

Volim vas ♥

You May Also Like

12 komentara

  1. Super post, tebi je baš bio super uzbudljiv mjesec :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. P.S. Ja oduvijek želim igrati Sims I nikada još nisam, tako da mi je baš žao što ga još ne igram I uopće mi to nije djetinjasto xD :')

      Izbriši
    2. Ja ga igram na tabletu, iako je na kompu bolji a mene je strah tih instaliravanja a za CD svaki put skupim džeparac i na kraju ga potrošim na nešto 10-to.

      Izbriši
  2. Ni meni se film nije čini nešto prema trailerima. Ali svi ga hvale xD Rađe ću onda odgledati neki drugi u kinu xD I btw ja nisam mislila ozbiljno za ono jučer u pola noći hahah Ja budala otišla spavat u 23:50, i još mi je bilo glupo poslat' poruku mislim si cura spava xD A poslije ju nisam čula jer mi je zvuk uvijek isključen (bravo Tea) hahah Super post inače! ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Konačno neko ko deli mišljenje sa mnom što se tiče tog filma. Skroz mi je nejasan i nekako sam se razočarala... :D
    Ja obožavam Sims ali sad nešto nemam vremena da ga igram, moram da se posvetim školi i obavezama :)
    Zanimljiv post :D
    E da, ovaj poslednji deo o noktima me naterao da se zagledam u svoje i primetim da im fali jedno skraćivanje i sređivanje. :D
    Girly world

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja obožavam Sims. Nisam igrala ovaj na telefonu, ali one klasične za kompjutere obožavam, najviše The Sims 2 :) Film 'Gradovi na papiru' nisam pogledala, a i ne deluje mi nešto interesantno kada pročitam sinopis :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahah, ja sam još gora od tebe. Ja ne da sam cijelo vrijeme bila na mobitelu već se kartala s drugaricom. Film je predosadan, ono užas... TFIOS je deset puta bolji :D

    OdgovoriIzbriši
  6. OMG, moji roditelji su iz Dervente, tamo mi je baka.

    OdgovoriIzbriši
  7. OMG, moji roditelji su iz Dervente, tamo mi je baka.

    OdgovoriIzbriši