Pokreće Blogger.

Rođendanski Q&A

by - nedjelja, kolovoza 30, 2015


Hei hei hei!
Presretna sam danas, juhuu *-* 
Postavili ste dosta pitanja pa je bolje da počnemo. 
(Preuzbuđenaa) 

Mihaella pita:

1. Kako zamisljas svoju budusnost? (Msm ono dje ces rafiti i to.)
Pa, nemam ideja što bih mogla raditi. No definitivno se zamišljam u SAD-u. Kao bloggerica u slobodno vrijeme.


2. Tko ti je uzor?
Roditelji, definitivno! A u pisanju, Tijana.

3. A tko ti je idol?
Cameron Dallas, sreća moja mala ^-^

4. Kako si reagirala na svoj prvi hejt?
Pomislila sam si što krivo radim. No kada bolje promislim, nije problem u meni. I uopće se više ne obazirem. A da budem iskrena, nema ih uopće u zadnje vrijeme. 

5. Kada si zadnji put plakala?
Hm, iskreno, nemojte se sad smijat. Uhvatila me želja da pojedem nešto slatko. I idem ja napraviti kolač, i sve super, Stavim ja peć i zagledam se u TV. Kad ono puši se nešto. Kolač je zagorio skroz na skroz. Nisam mogla pomislit šta će biti kad se mama vrati, a tek kako je pećnica izgledala -.-

6. Kada si se zadnji put smijala?
Prije 5 min kada je mačka se prepala jer je skočila na upaljeni sintisajzer (ko klavir)

7. Koga di zadnjeg poljubila u obraz?
Mamu, jer je napravila pitu razljevakušu za doručak. Ja to OBOŽAVAM!

8. Imas li decka?
Komplicirao je, no ako ćemo službeno, onda nemam. Hahah

9. Znas li jutuberku Irinu Zivkovic? (Ako ne znas..posjeti je hahahhahaha)
Znam. Divim se njenoj kosi xD 

10. Omiljeni program?
Tv program? Za uređivanje slika? Don't get it o.O

11. Omiljeni bend?
Nemam ga :'o

12. Znas li da sviras neki instrument?
Znam, ali svega 2-3 pjesme, a niti se trudim nešto novo naučiti

13. Ako da, koji?
Sintisajzer

14. Dali mozes da preskocis 3 metra, u visinu?
Hahah, ako su u pitanju škarice, iz tjelesnog ako dobijem 2 iz toga ja sam na konju. Meni je prestrašno zaletit se i skočiti. Imam osjećaj da ću se sva razletit xD

15. Jesi alergicna?
Nisam, barem mislim. Hahah

16. Volis li kokice?
Obožavam!

17. Omiljene grickalice?
Od slatkog je m&m s kikirikijem, a od slanog. Onaj čips slanina, ili je to smoki. Nisam sigurna xD

18. Omiljeno pice?
Ajme, to si kupim odmah 2 litre kad odem u Bosnu. Ne mogu se sjetit imena ali nešto kao Narančina ili tako nešto. Prepreprefino!

19. Imas li sama svoju sobu?
Nemam :'(

20. Volis li praviti DIY stvarcice?
Obožavam! 

21. Volis li spavati?
Također obožavam, ja sam uvijek pospana xD

22. Mjesecaris li?
Mama kaže da doslovno vrištim. Jednom mi je rekla da sam lupala po zidu i derala se da otvori vrata xD

23. Kada si zadnji put bila bolesna?
Upravo sada sam prehlađena *aplauz*

24. Jesi li ikada stavila nokte?
Jesam, za maškare. Nikada više, prezeznuto, hahah

25. Sa koliko godina se mislis farbati?
Nikada se ne mislim farbat jer obožavam svoju boju kose.

26. Omiljeni citat?
Don't grow up. It's a trap.

27. Znas li pjevati?
Ljepo pjevam sve dok ne skinem slušalice :'3 


28. Imas li veliku ili malu sobu? 
Veliku, pošto je ja i sestra dijelimo.

29. Gdje drzis svoju sminku? (U nesiseru ili..?)
Labela držim u starbucks čaši, četkice u keramičkoj čaši, a ono malo šminke što je preostalo držim u kutijici

 30. Sta bolje podnosis, hladnocu ili vrucinu?
Vrućinu. Mrzim hladnoću.

31. Omiljeno godisnje doba?
Ljeto. Definitivno!

32. Volis li 1D?
Prije su mi bili sve, no 2-3 mjeseca prije nego što je Zayn otišao. Imala sam osjećaj da to nije moj 1D i sve manje sam ih slušala. Više nisam Directioner, ali kada čujem neku staru pjesmu, Little things ili sa Midnight memories albuma rasplačem se samo tako,

33. Volis li kuhati?
Obožavam, više volim raditi slatko i nešto za grickati. Nego nešto kompleksno.

34. Sto znas skuhati/pripremiti?
Sve osim ručkova. Ako se skuhati tjesteninu i dodati umak smatra kuhanjem. Onda znam apsolutno sve xD Šalim se, znam neke gotove ručkove napraviti, i pokoji kolač.

35. Imas li puhica po licu?
Ako su puhice prištići, imam. Ako su pjegice, opet imam xD

36. Hoces li nastaviti pisati romane?
Ne, možda na nekom posebnom blogu, o čemu sam razmišljala. Ali na ovom ne, definitivno!

37. Omiljena blogerica?
Tijana i Teodora. Ne znam imam li ih još. 

38. Omiljeni blogovi?

To su neki koji mi sada padaju na pamet, no ima ih još puno više. 

39. Omiljeni portal? (Bravo, Famoza..)
Nemam omiljeni portal. Puno draže mi je čitati blogove.

40. Omiljeni predmat?
Omiljeni predmet, hmm... Fizika? XD

41. 2 stvari bez koje ne mozes?
Mobitel i obitelj. 

42. Da si zaglavljena na pustom otoku s BFF, sto bi ponjela?
Brod, hranu, gorivo i zgodnog kapetana xD Da nam ne bude dosadno na putu prema natrag xD 

43. Koristos li ono LOL, OMG, ITD.? XD
Pa OMG koristim i hitnim slučajevima. Kada neko iz škole objavi sliku za bit se, kada neka likuša nađe super slatkog dečka i tako xD

44. Omiljeni jutuber i njegov video?
Cameron xD Ofc..


Smijem se svaki put kada gledam xD

45. Imas li planner?

Nemam, ne mislim da mi je potreban. Rađe sve napišem u bilješke na mobitelu. 

Anja: 

1. Da li postoji nešto što bi volela da promeniš kada je tvoj izgled u pitanju?
Kapilare oko nosa koji su popucali na porodu. I nos, imam dosta velike nosnice xD

2. Kada bi mogla da biraš, kako bi volela da se zoveš?
Hanna sigurno, :'D

3. Šta ti najviše smeta kod drugih ljudi?
Dvoličnost, jer uz tu osobinu idu i laži i sve ostalo negativno. Budu što jesi nemoj mi nešto tu glumiti. To me užasno živcira

4. Šta najviše ceniš kod drugih ljudi?
Iskrenost i smisao za humor. Ovakva osoba me definitivno može osvojiti svojim karakterom. 

5. Da li voliš školu?
Volim zezanje profesora, prijatelje i odmore. Ne volim dosadne satove, testove i zadaće. Slažeš se?

6. Koji predmeti u školi ti ne idu, a koji idu?
Ne idu mi matematika i tjelesni. Pričajte što god hoćete rađe idem na matematiku nego na tjelesni. Haha, takva sam. 

7. Da li više gledaš domaće ili strane jutjuberke? :*
Domaće, strane su kvalitetnije, no kad gledam neke DIY videe moram se misliti što bih ja mogla koristiti umjesto nekih gluposti koje oni imaju a mi ne. 

Fashionholic yeah zanima:

1. Koju knjigu bi svima preporučila?
Sarin ključ, no oni koji su više za avanturu Annu u haljini od krvi i Djevojka iz noćnih mora.


2. Omiljene blogerke (teen)?
Tijana i ti xD

3. Od kad imaš blog?
Od 30.8, ali blogganjem se bavim od 12.4, tako nešto :/

4. Omiljene blogerke (starije)?

Anonimac:

Koje je tvoje pravo ime? 
Hm, da njega ostavimo za neki zanimljiviji događaj?


Kako bi se htjela zvati? 
Hanna :D

Naj film?
Mike čarobni xxl, znam da film nije najprimjereniji. Ali radnja je fenomenalna! xD

Anu zanima: 

Koji mobitel imaš?
Sasmung galaxy grand prime


Jesi li zadvolja uspjehom bloga?
Užasno! Razmišljala sam si ako za rođendan bloga budem imala 70 članova, na konju sam xD

Koje bi tri stvari ponijela na pusti otok?
Mobitel, brod i hrpu goriva

Najdraža životinja?
Hm, divlje mačke. Valjda... 

Jer bi nešto željela promijeniti na svom blogu?
Definitivno neki superfensišmensi izgled, no ja nisam sposobna za to xD

Da možeš birati, što bi odabrala: još 100+ članova sutra na blogu, 100+ komentara na nekom postu ili 100 000+ pregleda na blogu? :)

NAJTEŽE pitanje do sad, pa 100 članova, jer bih sve ostalo dolazilo postepeno :D

Milica Tomovic pita: 

1.Kakav si djak u skoli?
Prolazim sa četvorkom. Znam da većina bloggera prolazi s 5.0 no, vjerujte mi da u našoj školi nije to tako lako. Tako da sam sretna kada imam 4.4

2.Imas li kucnog ljubinca?
Da, mačku i psa. Pas je zlatni retriver, i zove se Dona. A mačak je Ginger :'3 Ao znate za one narančaste mačiće, jednog smo udomili još jedan čeka vlasnika :'3 

3.Omiljeni slatkis?
Mislim da sam već odgovorila x'D

4.Kako yamisljas savrseni outfit za prvi dan skole?
Pa savršeni outfit bih sigurno bio traparice, neka košulja oko struka i obična majica u neutralnoj boji. 

5.Omiljeni beauty proizvod ikada?
Pa, trenutno krema od kakao maslaca. Budem radila recenziju u rujnu. 

 Miu zanima:

Imas li simpatiju ili decka?
To sam odgovorila vec., barem mislim xD


Postoje li kod vas u razredu skupinice prijatelja?(ako znas na sta mislim)
Normalno, kao u i svakom razredu. No ja se sa svima trudim tružiti. 

Da mozes birat starij brat il mladi?
Definitivno stariji. Imam mlađeg, pa mislim da ne može gore xD 

Postoje li ljudi koji su te u necem iznenadili da to od njih nikad nebi ocekivala?ako mozes dat prijmjer za pozitivno i negativno
Hm...trenutno se ne mogu sjetiti. No definitivno se svima desi da se iznade nečijim postupkom. Pozitivno je defitivno kada su mi napravili "party" iznenađenja za moj rođendan.

kakva si ucenica?
...

Jeli ti se neko vrijeme netko svidao i da se sad zapitas "ajme on?pa sa je mni bilo?"XD

Daa, na primjer kada sam nakon dugo vremena vidjela simpu iz male škole. Ajme meni nisam ga prepoznala, i sad tek vidim zašto je meni mama govorila da mi treba dioptrija xD

Kratko misljenje o svom razredu?


Pa iskreno, radili su nam premještaj prošlog ljeta jer se nova škola otvorila. plakala sam cjelo ljeto. Ali tek sad vidim koliko je ovaj razred bolji od starog 

To bih bilo to. Zahvaljujem svima na kreativnim pitanjima. Pogotovo Mihaelli koja ih je smislila 44. 
Uskoro stiže još jedan post :'3 

Nadam se da će vam se svidjeti ♥

Hannci ♥:*

You May Also Like

11 komentara

  1. Wow, stvarno puno pitanja, ali odlicni odgovori ♥♥♡ Jos jednom sretan rovckas najboljem blogu i hvala ti sto si moj blog stavila pod jedan od omiljenih :D ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Issoo kako smo mi slicne, vidim to sada, jaooo! Ne mogu vjerovat da ima taako slicnih osoba meni xD Recimo objema nam se ne svidja ime, imamo pjegice, volis pripremati jela (kolace i to), mrzis matematiku, IMAMO ISTI MOB, obje volimo Camerona (jubav majaaaa ♡).. i tako dosta stvari, ne mogu cijeli Q&A nabrojat :'D

    OdgovoriIzbriši
  3. Issoo kako smo mi slicne, vidim to sada, jaooo! Ne mogu vjerovat da ima taako slicnih osoba meni xD Recimo objema nam se ne svidja ime, imamo pjegice, volis pripremati jela (kolace i to), mrzis matematiku, IMAMO ISTI MOB, obje volimo Camerona (jubav majaaaa ♡).. i tako dosta stvari, ne mogu cijeli Q&A nabrojat :'D

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretan rodjendan najboljem bloguuu! Zapravo ja sam Sara samo mi se na google+ neda promijenjit ime no nema veze xD :) Imamo potpuno isti mobitel! Jel' ti bijeli? I, da mislila sam ti postaviti 100 pitanja ali onda nebi drugi imali sta pitat x'D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I, da obozavam Camerona. Mrzim tjelesno i matematiku, koliko su to glupi predmeti xD

      Izbriši
  5. Baš ima doosta pitanja, no vredno je čitati jer ti daš uvek super odgovor na sve. I ja takođe volim taj citat 'dont grow up, its a trap'. :)
    Hahahah, i da, nadam se da će ti sledeći put taj kolač uspeti. Podesi tajmer pa nek te on podseti da se kolač u rerni peče. :D

    Girly world

    OdgovoriIzbriši
  6. Pitanja i odgovori extra.SRECAN RODJENDAN BLOGU.Obozavam tvoj blog iako nekad ne prokomentarisem zbog lenjosti.Video je predobar i moj komentar je onaj zadnji XD.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako si zanimljivo odgovorila na sva pitanja. Cameron je najj hahaha i eto sretan rođendan bloga, zasluzila si too ♡♡

    OdgovoriIzbriši
  8. Jesi li zadvolja uspjehom bloga?
    Užasno! Razmišljala sam si ako za rođendan bloga budem imala 70 članova, na konju sam xD

    Hahah, onda si sad u BMW-u sedmici xD
    Čestitam ♥

    OdgovoriIzbriši