Pokreće Blogger.

Prvi rođendan bloga ♥♥♥

by - nedjelja, kolovoza 30, 2015

Na današnji dan 30.8
Jedna osoba se jako dosađivala, razmislila si je. Pa zašto da ne otvorim blog?
Nije ništa znala, no imala je dobru prijateljicu koja joj je pomogla. Hvala ti Lanči na svemu. I tako je sve krenulo prvi post, pregled, pa čak i prvi član. Kako sam bila sretna. 365 dana nakon toga, evo me opet ovdje, za istim kompjuterom, ali na drugoj stolici, hehe. No priznajem da sam se trudila, sram me postova na početku xD. No evo me, tu sam! No ne bih bila ovdje bez vas! Nemate pojma koliko me svaki vaš komentar razveseli. Ima par vas koji ste s blogom od početka, koji ga gledate svaki dan i komentirate svaki post. Od srca vam hvala!

Ne želim ništa više bezvezno brbljati, video će vam sve reći, Nije profesionalan ali nadam se da će vam se svidjeti :'3



(video je rađen jučer, nisam znala da ćemo dobiti još 1 člana ♥)

Hvala vam svima na vašoj potpori. 
Volim vas sve, svjesna sam da bez vas ne bih bilo ništa od ovoga. 

Hanna ♥

You May Also Like

11 komentara

  1. Sretan rodjendan blogu! Video je odlican ♡ I ponosna sam i na sebe i na tebe. Ti si se trudila cijelo ovo vrijeme, a ovaj blog citam OD SAMOG POCETKA, jos od onog galaxy izgleda. Bila sam 10. clan. Ovo je zaista odlican blog i nadam se da ce dozivjeti jos ovih 10 rodjendana! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretan rođendan blogu!!!! Video je stvarno odličan I kladim se da ćeš ti Hanna, postići veliku stvar blogganjem ♥ Nemoj odustajati! Sretan rođendan blogu!!! ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  3. sretan rodendan najboljem blogu! zasluzujes apsolutno sve!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hancii sretan rodjendan! ♡ Ti se toliko trudis i uneses u postove, svaka cast! Ti zasluzujes 215 clanova, ma vise! Jako sam ponona na tebe xD SRETAN RODJENDAN

    OdgovoriIzbriši
  5. Srećan blogorođendan! ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I da, preko čega si uredila / napravila ovaj video?

      Izbriši
  6. Sretan rođendan blogu! <3
    Blog čitam više-manje od početka, i stvarno si jako napredovala, i u pisanju i u uređivanju bloga. Stvarno si zaslužila sve ove preglede, komentare i članove i još puno puno više. ♥
    Nadam se da će ovaj blog "živjeti" još mnogo godina! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Video je fantastičan!
    Srećan ti rođendan icda ti se sve zelje ispune!

    Flyovanje.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Sretan rođendan blogu ♥ Video je odličan , svaka čast :D
    Nadam se da će ovaj blog proživjeti još mnogo godina ☺

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam ti i želim ti puno sreće u daljem blogovanju! Sigurna sam da će za 365 dana tvoj blog biti još uspešniji nego što je sada ♥

    OdgovoriIzbriši