Pokreće Blogger.

Otrkrivanje nagrada - Veliko HVALA!

by - ponedjeljak, kolovoza 31, 2015

Hei hei hei!
Kako ste mi?
Ja sam krepana, no odlučila sam napisati post jer sam obečala.
Pa krenimo: Nadgrade su
*trntrntrntrntrntrn*

1. Phone call (samo Jana)
2. Follow na bilo kojoj društvenoj mreži (Milica Stanisic) 
3. Snap chat dopisivanje + follow ( na snapu ili nekoj drugoj mreži) (Mihaella Ella [Sara])
4. Collab ili post po želji (Ana Annie)
5. Phone call (Nikol Brčina)
6. Follow na nekoj društvenoj mreži (like na svim slikama) (Alex♥)

To su nagrade, nisu ništa specijalno, no radila sam ih prema svojim mogućnostima.
Želim vam zahvaliti. Kada je Ivana T. spomenula prvi galaxy izgled ovog bloga, skoro sam zaplakala. Ne vjerujem da imam tako divne čitatelje koji me prate od samog početka. Zakon ste!
Jučer sam čitajući komentare shvatila sam koliko ste divni, niti vas nisam svjesna zašto zaslužujem tako predivne čitatelje. Ne postoji riječ koja bih opisala moje osjećaje. A ni postoji ni dovoljno velika riječ da vam zahvalim. Hvala vam od srca.

Odlučila sam da vas sve nagradim. 
Zato ako želite se dopisivati sa mnom ili razgovarati. 
Pošaljite mi na mail broj mobitela i kada ste "dostupni" i čujemo se u utroak ili srijedu. 
Imate 24 sata da pošaljete mail, Točnije do utorka navečer.
Mail je: hanna.nimac@gmail.com 

Vaš broj mobitela će ostati kod mene do kraja sljedećeg tjedna i onda vas brišem iz kontakata. Nikom ga neću davati, i na kraju brišem i mail. 

Vidimo se, a nadam se i čujemo ♥

Hanna :'3 ♥

You May Also Like

4 komentara

  1. OMG OMG..PHONE CALL!!NMG DA VERUJEM AAA OMG *-*..TNX TNX TNX POSLACU TI PORUKU NA MEJL DA SE DOGOVORIMO ^-^

    OdgovoriIzbriši
  2. Jejj♥♥ Odabrala sam collab (na mail), I ti si super bloggerica, zato I imaš tako puno čitatelja I lijepih komentara ♥ :3

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako te ne bi pratila kaaad siii suuuuperr??? Nadam se da cu te jos pratiti, jedno barem dvadesetak godina, nikad mi ne bi dosadila!

    OdgovoriIzbriši