Pokreće Blogger.

My school nail routine

by - četvrtak, kolovoza 27, 2015


Hello hello!
Kako ste mi? 
Konačno sam uhvatila vremena da napravim ovaj post. 
Ne zaboravite postaviti pitanja za Q&A

Pa krenimo i mi na taj post


Za početak skinem s acetonom laka (ako ga je bilo) i dobro operem ruke. Uzmem turpiju i iz turpijam nokte. Nokte uvijek turpijam samo u jednom smjeru, lagano sa strana. koristite oblik koji god želite ali izbjegavate špic. Sumnjam da bih se profesor koji ionako ne vole lakirane nokte, veselili se šipicevima. Nakon toga ih "umoćim" u spužvicu sa uljima koji njeguju zanoktice. Nakon toga ih kružnim pokretima izmasiram kako bih upili što više ulja. 


Zatim stavim druge ulje za zanoktice koje ih omekšala. Ostavim ulje da stoji 2-3 minute. Onda uzmem kovanicu. Jer još uvijek nisam nigdje pronašla štapiće za potiskivanje zanoktica. Kovanicu dezinficiram za alkoholom(Rakijom xD), jer znate. Kovanice baš i nisu najčišća stvar na svijetu. I lagano potisnem zanoktice unutra. Kada to završim. Ponovno operem ruke sa jako puno sapuna. Jer će ulje, ako nastane na noktima. Napraviti sloj između laka i nokta i lak će se sutradan oljuštiti. Kada ste završili, koristite blaznicu da očistite moguću prašinu ili nešto 3 što će smetati laku da se učvrsti na nokte.


Zatim, uzmem base coat i stavim ga na nokte. Pustim da se osuši za dugih 10 minuta. Jer ako se base coat ne osuši dobro, sve pada u vodu. Za to vrijeme možeš provjeriti mobitel, pročitati nešto... No pazi da se otrgneš slučajno na mjestima base coat. Zatim uzmi neku lak u laganoj nijansi, neka lila, boja breskve i slično. Nemoj uzimati neke jarke boje koji će profesori odmah zamijetiti. Ja sam koristila Avonov Art of change nailwear koji sam dobila od prijateljice, u nijansi contrast coral Iako nije baš neka koraljna nijansa. Pričekam nekih 10 minuta. Nakon toga očistim sve što sam uokolo zamazala. Hei, pa to sam ja, gdje išta može biti uredno? Hitno moram nabaviti onu peel of stvarčicu.


Zatim dodam svoj mat topcoat. Koji idalje obožavam. I onda se desi čudo. Moj lak promjeni boju. U koraljnu boju. BOJA JE PREDIVNA! Uvijek su mi bili fora ti lakovi koji promjene boju nakon top coata. A nisam bila ni svjesna da imam sama jedan. Hvala prijateljici xD Nakon 20 minuta poprimio je predivnu koraljnu boju. Ne vjerujem da postoji ovakvo nešto lijepo *-*  Nakon toga samo stavim krenu za zanoktice i dobro umasiram. Ova krema miriše veličanstveno! Ne vjerujem da nešto tako dobro može mirisati *-* 

To bih bilo to za moju njegu noktiju tokom škole. 
Neću na kraju ovog posta organizira ti ništa jer se nitko ne prijavljuje :/
I da, pogledajte novi post koji je Mia objavila! Obara! 

Volim vas sve, vidimo se uskoro! 

Hanna ♥

You May Also Like

11 komentara

  1. Odlican post, moja rutina je ista, gotovo ista zapravo, samp sto ne koristim ulje za zanoktice i umjesto novcica ja koristim higijenske stapice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ni to nije loša ideja. Sigurno budem pokušala!

      Izbriši
  2. Super fora sa menjanjem boje laka :) I ja se trudim da negujem svoje nokte, ali ti svakako to mnogo temeljnije radiš. Meni su nokti prirodno čvrsti i nemam zanoktica, takođe mi se ne lome tako često, pa ne koristim mnogo krema i ulja. Stvarno super post, mnogo će pomoći onima koji imaju malo slabije nokte i više problema sa njima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imala djelomično čvrste nokte, no lakiranje laka bez base coata ih je uništilo. Zato ih sada pazim i trudim se ponovno ih ojačati.

      Izbriši
  3. Divan post. :) Stvarno volim ovakve postove i mislim da su super :) I imaš prelepe nokte *-*

    Novi post→ milicamihaela.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Lak je savrsen,ako ga nadjem u AVONOVOM katalogu defunutuvno cu ga naruciti *-*
    http://milicas-worldofnarnia.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post! :))

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/ - u toku je giveaway!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidi se da neguješ nokte i posvećuješ im pažnju. Mogla bih da potražim to ulje za zanoktice, pošto vidim da stvarno deluje. :)
    Moja rutina je slična, sem što ja retko turpijam nokte.. još uvek nisam vešta u tome :D

    Girly world

    OdgovoriIzbriši