Pokreće Blogger.

Recenzija Avon lakova

by - utorak, lipnja 02, 2015

Hei!
Neću puno da otkrivam xD 
Ali ovo je moja prva profesionalna recenzija (što se slika tiče) 
I nadam se da ćete stvarno uživati. 

Kao što znate naručila sam svoj prvi paket s Avon proizvodima. 
Tad je "harala" akcija 2 laka za 50 kn, tako da sam ja uzela 4 za 100 kuna. 
To vam je oko 13 €, tako da su dva komada 6,50 €


Kada sam otvorila kutiju prvo sam primijetila ova mala elegantna pakiranja. 
Uzela sam dva gelirana laka koji mi se čine jako kvalitetni, i dva efektna.


Ovako izgledaju bočice. Preslatke su! 
Jedina je primjedba što nisu baš praktični da držanje za razliku od onih ovalnih. 
Mogu pohvaliti to što su jako jako izdržljivi. Napravila sam mami manikuru s njima. 
I nakon pranja suđa samo je rekla: "Ajme! Pa nije spao!" I još su joj danas dosta dobro stoje. Nisam primijetila da se negdje ljušti, a prošlo je skoro tjedan dana! 


Ovo su boje lakova. Jedina je primjedba što su prva dva prozirna. Što se meni na sviđa. Ali mi je zeleni mineral crush, ODUŠEVIO! Već u glavi imam jednu preslatku manikuru s ovim lakom tako da je moram odmah isprobati *-* 

I da nešto ne vezano za recenziju. 
U vezi Charlija je! Aham, znači svi već znate da je to DEMON. 
I moji su se dečki iz razreda odlučili igrati s njime, i promaklo se! 
Kad su rekli " Are u going to leave" i okrenulo se na NO, ja sam se rasplakala. 
Da, da i ja jedamputa zaplačem u školi, pa makar zbog demona. Poslije kad su vidjeli da sam se rasplakala rekli su da su puhali. A znala sam da lažu jer sam ih gledala, i olovka je titrala dok je se pomjerila. Ja sinoć nisam spavala zbog njega ionako mi se ništa nije čudno desilo. Osim što mi je krunica puknula dvaput. Nadam se da je slučajnost i zato što je stara! Okei počela sam se opet tresti :o


Nadam se da vam se recenzija sviđa :) 
Dosta sam se potrudila, nemojte zaboraviti komentirati :D 

Hanci ♥

You May Also Like

14 komentara

  1. Ajme, pakiranje je preslatko! *-*
    Vjerujem da su lakovi dosta kvalitetni, jer takvi se i izgledo čine.
    Odličan post Hanna! *-*

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, stvarno su prekrasni *.* Čudi me što su malo prozirni, jer marka je inače vrlo dobra, al ok.. ♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda su takvi lakovi :/ Ja se nisam informirala kada sam kupovala xD

      Izbriši
  3. Lakovi su prelepi, najviše mi se sviđa onaj zeleni, no ja ne lakiram nokte pa se ni ne razumem toliko. xD
    Charlie je čista izmišljotina, ne moraš se bojati. To je kao meksički demon, za koga su meksikanci prvi put čuli. To je došao neki 'pametan' čovek i palo mu na pamet takva glupost. Šta god da je krunica (iz Srbije sam) verujem da je slučajno pukla, te si ti samo misleći o Čarliju istripovala. :o Tako sam ja kad su u odeljenju mome radili to čarli čarli, ja se uplašila svakog šuma kojeg sam čula. :3 (Tako kao mala nisam smela noću da idem u wc, tj. plašila sam se ogledala).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krunica je predmet, ne znam kako da objasnim, na koji se moli Bogu. Znaci uzasno strasno.

      Izbriši
  4. Savrsena recenzija! Svaka cast!
    Sto se tice Charlie, Charlie mogu reci da je jezivo. ;(

    OdgovoriIzbriši
  5. Lakovi su pelijepi, a najviše mi se sviđa ovaj zeleni ♥
    I kod mene u razredu smo probali Charlyja... I pomaknulo se, i to dva puta! Ja sam još u šoku i počela sam vrištati kao da sam vidjela duha, jer stvarno je jezivo :O Haha, ali probali smo ga zvati, zapravo, oko 50 puta pa je najvjerovatnoje otišao poslije kada mu je bilo dosadno xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je zeleni naj *-* I ja se nadam da je otišao... brrr...

      Izbriši
  6. Pakovanje je lepo,ne bih ni pomislila da su unutra lakovi.Posebno mi se dopada boja drugog.Ima tako nežnu nijansu neke roze.I ostali su lepi,ali ovaj mi je nekako najlepši

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru :) Moja sestra isto obožava taj, dok ja volim punije nijanse...

      Izbriši
  7. Lakovi su prelepi, posebno ovaj zeleni. :)

    OdgovoriIzbriši