Pokreće Blogger.

Pobjednik giveaway + Charlie!

by - utorak, svibnja 26, 2015

Hello!
Ne znam s čim da prvo počnem, no ne
želim vas držati u ne izvjesnosti. 


Brzo idite provjeriti tko je bio broj 20! 
Možda si baš ti :'3

Naravno kada se vratim iz grada javiti ću ti se :'3 

No sad na nešto što me mući, a to je charlie game!
Ne znam jeste čuli za to ali igra je s olovkama, i pomoću njih dolazite u kontakt s Charliem. 
On je vjerojatno mexički dječak, i njegov duh je uključen u igru. 


Jeste li probali? 
Usudite li se probati? 

Molim vas opširne komentare o ovome! 


Prestavljena Hanna :'o

You May Also Like

18 komentara

  1. ne kontam video one samo pomeraju olovke i izgovaraju pitanja?! Objasnjenje molim zelela bih probati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zoves Charlia, koji pomjeri te olovke! Da ako vidiš prste od cure s cipkanom vestom, vidjeti ces da je nemoguce da ona to pomjera. I navodno ispitujete Charlija,ako je odgovor "da" olovke idu unutra, ako je odgovor "ne" olovke idu prema van.

      Izbriši
    2. zapravo necu, sad sam videla da je to kao neki demon, necu nista s tim da imam..

      Izbriši
  2. Cestitam pobjednici. Probati neću. A svoje mišljenje ti pošaljem u box Hanna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam pobjednici! :)
    Ovo neću probati jer ne vjerujem baš u to, izgleda kao da miču olovke. A i ne vjerujem u duhove. Jesi li ti ovo probala i ako jesi jeli stvarno ili?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema šanse da probvam, jer je ovo na neki način prizivanje, i čitala sam da se nekima poslje i ukazivao :'o

      Izbriši
  4. O Bože, ja sam dvadeset *O* Isuse, ja mislila 19... Ajme *.*♥♥♥
    Ovo je cool, ali bojim se probati... Brrr...

    (još ne mogu vjerovat, jeeeej) ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  5. I poslije sam gledala druge videe s tom igrom I zapravo se stave dvije olovke u križ na sredinu papira I u nasuprotne kutove upišeš yes I no I onda kažeš Charlie, Charlie. are you here? I onda gdje vam se pomakne olovka ( na da ili ne), prestrah me je *O*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene isto hahah, SIGURNO neću pokušavati!

      Izbriši
  6. Carli je zapravo kao neki demon, ne znam tacno. Ali navodno su neke 2 bff probale da urade taj Carli izazov, i obe su se ubile (da ne opiisujem detaljno). Licno, ne veruejm u ovo, olovke se mrdnu zbog sile zemljine teze, a ne nnekog Carlija. Ali ipak necu da rizikujem. :D

    I da, cestitam pobednici. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitam Ana! :)
    Ne bih ovo probala jer jučer sam gledala toooliko videa o tome i sad se bojim olovaka hahhahah. xD Iskreno me je strah, jer ako se olovke ne pomjere odmah, može mi se taj Charlie ukazati, brrr. :(

    OdgovoriIzbriši
  8. Mi smo pokušali u školi, mislim da u videima dunu (možda i slučajno) pa se olovke pomere ahah :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Probala sam... I nista moja sestra prica to su magneti ja ne giram. Jedino je moguce da one pomeraju olovke inace

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam gde, ali negde sam pročitala naučno objašnjenje. I ne sećam ga se, ali se svakako to ne može uraditi u Srbiji. :)

      Izbriši
  10. Probala sam i to je jednostavno bezveze! Uopće ne radi.

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj boze radii, radi, RADII MI smo to u skoli pokusali ii zavrtela nam se olovka ceo krugg

    OdgovoriIzbriši