Pokreće Blogger.

Najteže je započeti - post za nove bloggerice ( IZNENAĐENJE)

by - nedjelja, svibnja 24, 2015

Hello!
Kako ste mi? 
Danas sam se sjetila kako sam prije godinu i 4 mjeseca prvi put ušla u blogger, i krenula istraživati. Iskreno bilo mi je teško, a moje pisanje je bilo još gore. 
Počela sam na tuđem blogu, sada je vlasnica moj jako dobar prijatelj. Obožavala sam pisati, totalno bih se dala u taj post i tih sat vremena pisanja bih doslovno letjela. Svaki dan sam imala barem 3 ideje za post i još puno toga. No sada da ne pričam puno idemo na neke savjete.



Prvi post neka ti bude post dobrodošlice, predstavi se i reci nešto zanimljivo o sebi. 

Odredi smjer bloga, može biti o modi, diy, lifestyle.. 

Sjeti se da blog nije obaveza. Nemoj pogledati na kalendar i reći: "A čovječe, sad moram pisati post", to nikada neće bit post vrijedan čitanja. Piši kada se osjećaš inspirirano i kada ti to želiš.
Iskreno ovaj post mi nije bio u planu, sad bih trebala raditi zadaću iz kemije :'D

Pazi na pravopis, uvijek imaš gumbić na alatnoj traci (gumbić mi je puno puta spasio post)

Budi svoja! Što god imaš u glavi to i napiši. Nemoj kopirati postove i promijeniti 2-3 stvari. Ako imaš nešto na pameti, a misliš da je glupo, UVIJEK možeš taj post izbrisat. Zar ne? (Ne znam koliko vas je shvatilo da sam izbrisala Mr.Maturalac :o)

Ne radi blog zbog popularnosti ili suradnji s brendovima. Nikome to nije palo s neba, i za to je trebala puno truda. A iskreno, talenti samo sklope suradnju...

Ne živi od članova i pregleda! Ako ti se dan sastoji od reklamiranja bloga, zaboravi na sve! 

A sada ako imaš talenta i ne možeš se istaknuti, ne brini, sve polako dolazi :D

A sada za sve nove bloggerice koje trebaju malu reklamu: 

1
2
3
4

Namjerno sam stavila brojeve, jednostavno da vas natjeram da posjetite blogove!
Stavljala sam osobne favorite :D

To je to za mene od danas, ili zapravo ne... 

Sjećate se Smrznute ankete ?
To je zapravo bila vaša prijava za GIVEAWAY! 
Veće šanse da osvojite paket iznenađenja je da ste učlanjeni! 
I da, vrijedi za sve države bivše Jugoslavije ^-^
Nadam se da će se pobjedniku poklon svidjeti :) Izvlačenje je u utorak :'3 

Vidimo se ♥


You May Also Like

26 komentara

  1. Post je odličan :* Jako si dobro objasnila. Nažalost, mnoge blogerice bloganje shvaćaju kao obavezu :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Na žalost, takva bloggerica sam bila ja jedno vrijeme :/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post. Ja sam otvorila svoj prvi blog krajem prvog mjeseca te sam tamo imala i komentare, a i 35+ čitaoca, ali onda sam imala kreativnu blokadu i jednostavno stala... :/ Sredinom petog mjeseca sam napravila novi blog, i ajde, imam nekoliko komentara, nekoliko čitaoca, ali mi bolje tako da imam čitaoce koji će komentirati i čitati post, a ne onih 35+ od kojih će možda jedan (vjerovatnije nijedan...) komentirati post. :)

    >> fashion-hrvatska.blogspot.com <<

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U potpunosti se slažem! Taj broj više ništa ne znači :'3

      Izbriši
  4. Odlican post i puno ti hvala sto si stavila moj blog ♡♥ja se stvarno skoro nikad nigdje ne reklamiram i bloggam na svom blogu vec skoro godinu i imam 20+ sljedbenika, sto je po meni sasvim ok, s obzirom da se ne reklamiram..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo nastavi tako :) Nadam se da će ova reklama pomoći :'3

      Izbriši
  5. Odlicni saveti!Kako kreativno to za giveaway :) Mozes li mene da izbacis jer ne mogu da ucestvujem u onima gde se nesto salje i to? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Okei :) Zao mi je sto neces moci sudjelovati :D

      Izbriši
  6. Super post, giveaway jeej! :)


    http://ninaw123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Super postić,prijava za giveway je baš kreativa mnogo mi se sviđa *-*


    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Super je post.Hvala ti na odličnim savjetima i puno,puno ti se zahvaljujem na reklami.Nadam se da te moji budući postovi neće razočarati.♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da neće :) Stvarno imaš talent :'3

      Izbriši
  9. Stvarno je najteže započeti. Ja bih napravila blog, ali, nekako me strah. Ne znam zašto! xD
    Neke bloggerice danas prave blog samo radi svoje koristi, zbog suradnje. Savjeti su dobri. :)
    Hahahaha da nije ledene ankete, ne bih se ni prijavila na giveaway. :D :3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha :D Zato mi je baš drago što ih se doosta prijavilo :'3

      Izbriši
  10. Baš kreativno. Ja se nekad reklamiram kada mi belog zastane. Super je to za giveaway!

    OdgovoriIzbriši
  11. Upotpunosti se slazem.Neko je vec treba da napise ovakav post.Taman da jedna osoba pročita

    OdgovoriIzbriši
  12. Skroz se slažem. Post nije obaveza... :)


    http://perfectionisboringblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Super post, slažem se sa svime što si napisala. Mislim da blog ne treba nikom da predstavlja obavezu jer će to čitaoci primetiti i napustiti blog, jedan po jedan. A to svakako nijedan bloger ne želi...

    Novi post :)
    Girly world

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D Sumnjam da se to može primjetiti, takav blog sigurno neće imati dosta čitatelja :D

      Izbriši
  14. Slažem se... ja sam jedno vrijeme jednostavno "na silu" pisala postove i nekako nisam bila zadovoljna, trebalo mi je više vremena za jedan post. Došla sam na rub i da zatvorim blog. No, sada pišem samo kad imam inspiracije, i, koliko god se svi žalili da je blog neaktivan, ja sam zadovoljnija. :)
    Btw., super su ti savjeti i lijepo je od tebe što si pomogla nekim blogovima skupiti više čitatelja. :D
    I cool mi je ideja za giveaway, baš se veselim saznati tko je pobijedio i što će dobiti :3

    OdgovoriIzbriši
  15. Imala sam taj osjećaj :D U potpunosti se slažem Hvala ti :* ♥

    OdgovoriIzbriši