Pokreće Blogger.

Moj izlet na Brijune

by - nedjelja, svibnja 03, 2015

Hello!
Znate da sam avanturist i nadam se da će biti sve više ovakvih postova. 
Pa krenuli smo u 5:30, da, da, znači izgledali smo kao zombiji. 

Uglavnom, došli smo u Pulu i otišli u "luku" 
Tamo sam srela svoje "fotogenične prijatelje" 


Galebove, ne znam imam li dar za fotografiju, ili su ovi galebovi fotogenični.



I da, "mamili" smo ih našim čipsevima, sendvičima. Tako da smo ostali gladni :'3 


I konačno je došao naš brod. Jeei. Padala je lagana kišica tako da me je pošteno nanervirala. 
"Opalili" smo koji selfi, no ne budem vam pokazivala xD 


Išli smo svega 25 minuta do Brijuna. Vidjeli smo dosta meduza, što je svima bilo fora. 

Kada smo došli na Brijune i dalje je padala kiša, znači užasno. Jedva smo čekali ući u muzej, ali kada sam ušla odmah sam hitjela i izaći. Što se mene tiče bilo je previše mrtvih životinja na jednom katu. Najviše me je bilo žao malog klokana i lavića. Hah, uglavnom evo par fotkica. 



Onda smo išli u vlakić. Tu sam provela najbolje vrijeme. 
Toliko smo bili dobri, pristojni i tihi da nam je vodička (kako god, ženski vodič...) prijetila roditeljskim :'D Aham, iskreno poslije smo o tome pričali cijeli izlet. 

No nismo se samo zato vozili u vlakiću, vidjeli smo dosta i životinja. Istina da sam očekivala žirafu, koju nisam vidjela... 


Onda smo išli do senzacije, mislim da svi znate o čemu pričam. 
Koki ^-^
Koliko bio sladak, kada sam ja došla na red za "ćaskanje" samo je "rikno" i pobjegao. Tako da sam pobrala jedan veliki izvis. I to od papige...


Konačno smo otišli sa brijuna i nebo se razvedrilo. 
Tako da je razgledavanje Pule bilo savršeno. 
Arena je prepredivna, baš mi je drago što sam imala priliku posjetiti je. 




Nakon toga smo imali sat vremena slobodno. Razgledavanje, kupovanje suvenira...
Prvo smo otišli u suvenirnicu jer su svi "navalili" u McDonalds. 

Hodali smo po uskim ulicama Pule. Iskreno ne znam zašto me to privlači. 
Pula je moj grad, nadam se da ću moći živjeti tamo. Ljudi su tako ljubazni i dragi. 
Moje društvo je kasnilo, pa smo tokom trčanja na bus srušili 2 stolice i jednog konobara. 
Što je najbolje taj konobar se meni ispričao, u tom trenu ja sam se ukipila. Mislila sam si " O Bože, jeli on dobro?" Jer, bih ispala nepristojna, kada bih rekla kako bih reagirao kanobar u Zagrebu (***********)


 Iva, moja BFF, i ja smo ušle u Candy Shop. 
Iskreno, to u Zagrebu nisam vidjela. Ne mislim na slastičarnicu, nego doslovno Candy Shop. 
A tematski je uređen kao gusarski brod. Slike su mutne jer smo se žurili. 




Izabrati slatkiša za 50 kuna, to je malo teži izbor. No nekako smo uspjele. 
Ako je nekad itko od vas bio tamo, zna o čemu pričam. 

Poslije toga smo ušli u bus. 
Mislim da vam je sve jasno, zezancija, muzika... 

Došla sam doma oko 22:50, bila sam umorna užasno. 

I da, to je bilo to za ovaj post. 
Sretno sutra u školi i nemojte zaboraviti zadaću, referate, testove... 



Vidimo se ♥






You May Also Like

24 komentara

  1. Odlican post.Vidi se da si se bas lepo provela samo je ta kisa malo smetala :-)
    http://everytteens.blogspot.com/
    Poseti moj blog i novi post je tu:-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mi idemo u Pulu i Brijune tek u 8.,tada putujemo svugdje po Hrvatskoj i ostajemo 5 dana. To je kao vas maturalac u 7. samo sto se u nas zove ekskurzija i idemo tek u 8. razzu. Sviđa mi se to mjesto i imas jako lijepih slikica ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post, lepe slikice. :)

    http://ninaw123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno izgleda. ♥ Super fotkice. :)
    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš mi se dopao ovaj post, sviđa mi se kako si ga napisala. :) Drago mi je što si se lepo provela, jer sve što si slikala deluje divno! I ja bih u Candy Shop hehe. :) ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno ♥ Nadam se da ćeš imati priliku otići u Candy shop jer je meni bilo WoW

      Izbriši
  6. Woow *--* Baš super! Srušila konobara, hahah♥ Baš vam je bilo dobro *o*

    OdgovoriIzbriši
  7. U četvrtom razredu sam bila tamo i bilo nam je stvarno zabavno.♥ Posebno mi se svidjela slonica, no ne znam kako se zove... xD

    fashion-hrvatska.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Bila sam prošle godine i bilo je zakon xD Nas su istjerali iz WC-a xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, očito ste bili pristojni kao i mi x'D

      Izbriši
  9. Super post. Izgleda bas interesantno. Volela bih da posetim ovo mesto! :)


    Girly world

    OdgovoriIzbriši
  10. PREENAJBOLJI POST! xD, mozes posjetiti teensbysara.blogspot.com (My Corrner), otvorio se. Učlani se, komentiraj, i posjeti.. HVALA TI♥♥

    OdgovoriIzbriši
  11. Sada sam stvarno ljubomorna xD Mi smo bili na Brijunima prošle godine . Krenuli smo u 9 i vratili se kući u 14 h. Sme smo obavili na brzinu tako da Kokija nismo ni uspijeli vidjeti -.-' Uz to, imali smo najnajnajnajnajnajnajnajnajnajgoreg vodiča u povijesti vodiča. Dao nam je da bojamo dinosaure...*no coment*... x)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da malo kasno odgovaram, ali željela sam reči da mi se sviđaju ovakvi postovi i bilo bi mi drago ako ih napraviš još ♥

      Izbriši
  12. odlican post, bas sam se uzivila XD
    Mi smo u 4. razredu na malom maturalcu posjetili Pulu i Brijune i bilo je genijalno, ovaj cetvrtak isli smo u Porec i bila sam u tom Candy shopu, tamo je bilo toliko stvari da su me morali nagovarati da izadem XD

    OdgovoriIzbriši
  13. Bila sam i u Poreču i u Zagrebu(s obitelji).
    I da,imaš taj Candy shop u Zagrebu,u Areni,mislim da se zove Gusarsko blago

    OdgovoriIzbriši