Pokreće Blogger.

Smrznuta anketa *-*

by - ponedjeljak, svibnja 18, 2015

Hello!
Kako ste mi? 
Za promjenu ja sam ODLIČNO, ne znam ni sama zašto sam ovoliko sretna 
Uskoro nam stiže ljeto, visoke temperature...
Da vas raspoložim tu je nešto malo hladnije.
(Znam bila sam kreativna s nazivom, ne morate me hvaliti :'D)

Create your own user feedback survey

I da jako mi je bitno i da broj koji ste napisali u anketi napišete i u komentaru 

Neću previše da otkrivam, ali ovo je bitno za mene.
I želim da je svi popunite, vjerujte mi 
IZNENADITI ćete se! 



Do tada se čujemo :'3 

Hanci *-* ♥

You May Also Like

34 komentara

  1. Molim da osoba koja "nije kapirala ovo" Napiše to u komentare jer će mi je biti lakše pronaći :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Napisala sam da sam jedanaesta ali deseta sam. :/

    OdgovoriIzbriši
  3. 30 sam :).
    - Ema Kuretić
    P.S. Srry što sam anonimna, ali mi nešto neće google account :(

    OdgovoriIzbriši