Pokreće Blogger.

Sretan Uskrs!

by - nedjelja, travnja 05, 2015

Hei!
Prije nego što krenemo s 
ovim kratim i bezveznim postom svima želim:

Sretan Uskrs!

i svima koji će ga tek slaviti (Vaskrs)

Danas na blogu neću biti jer ću se truditi ne sjedati na kompjuter. 
Obožavam Uskrs, pa sam odlučila podijeliti s vama par slikica-sličica. 



Nadam se da i vi imate običaj kititi grančice s jajima. 


Ne mogu vam opisati koliko volim ovog zeca. 
Prepresladak je na mojoj polici.


I nešto što će vas možda najviše zanimati je ova uskršnja manikura. 
Preecute. Ja sam jednostavno zaljubljena u malenog pilića. 



Ovo sam našla u Kik-u. Ne znam znate li svi što je to. 
Pokušala sam napraviti jednog svog, no neuspjeli pokušaj. 


Nadam se da vam se slike sviđaju. 
Uživajte u ostatku dana! 

Hanna ♥

You May Also Like

11 komentara

  1. Hej draga,sretan ti Uskrs.
    Nokti su ti jako cute aww.
    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Srećan Uskrs! :D
    Slike su prelepe! Manikir je naj! :D
    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Aww nokti su preslatki (ja isto imam žuto narančasti ombre :3), a dekoracije I jaja divne ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Želim ti srećan Uskrs, i meni je to jedan od najdražih praznika! :) Ja ga proslavljam sledeće nedelje. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. I tebi sretan Uskrs. Nokti su ti prelijepi ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretan Uskrs u malom zakašnjenju ☺ . Ukrasi, jaja su pre , a tek nokti *-* ono, svaka čast !

    OdgovoriIzbriši