Pokreće Blogger.

Recept za zdrav sladoled :'3

by - subota, travnja 25, 2015

Hello!
Shvatila sam da vam se jako svidio recept sa zdravim palačinkama,
pa zašto ne podjeliti još jedan recept :'3 
Što je najbolje za ovaj recept sigurno imate sve kod kuće. 

(Recept za 3 sladoleda)

1 šlag pjena
1 najdraži voćni jogurt
Kalupi za sladoled. 

Ako nemate kalupe iskoristite pakiranja od voćnih jogurta, vrhnja i slično. 

Šlag pripremi prema uputi na vrećici,
 dodaj jogurt i  dobro promješaj te stavi da se zamrzne.
Neka se zamrzava 5-6 sati. 

Kada ih izvadite ostavite 2 min na sobnoj temperaturi tako da se lako mogu izvaditi iz kalupa. 

Kada ih izvadite trebalo bih otprilike izgledati ovako: 


Možemo li do kraja 5. mjeseca dobiti još jednog člana? 
Jedva čekam 100 članova, jer vam pripremam spektakl!

Puno pozdrava, uživajte mi u vikendu :'3 

Hanna ♥



You May Also Like

20 komentara

  1. Najverovatnije ću pokušati ovih dana, izgleda lako, a i ukusno. :)

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram pokušatii <33

    http://prettyprincess6.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. To jednostavno MORAM pokušati, savrseno je! Evo odmah ću trazit svtvari po kuhinji, svaka čast Hanna što se trudiss! Evoo!! Mama mi našla šlag, odo po vocni jogurt!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha :) Brzo spremi sladoled ^-^ Nadam se da će ti biti ukusno kao i meni. I da nemoj mi zaboraviti slike poslati :)

      Izbriši
  4. Joj izgleda predivno!Moram pokusati heh<3

    http://beautyandfashiondiaryblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Izgleda gamuroznoo ♥ I'm in love with this ice cream :D Radim ga 99,99%
    Jedva čekam 100-članurozni spektakl !!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah :) I ja jedva čekam da dođe taj dan :'3

      Izbriši
  6. Odlican recept.Ja obozavam domaci sladoled od jagoda.Mislim,samo isjecem jagode i stavim u onaj blender,i pustim da on odradi svoje tako da dobijem sok.Onda u jednu posudu izmjesam slag,to sastavim i sve ponovo stavim u blender,zamrznem i preukusan sladoled ispadne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto prepreodlična ideja! Skoro je na istu foru no ovo moram da probam. Hvala što si ga podjelila samnom :'3

      Izbriši
  7. Izgleda super, probacu. :)

    http://ninaw123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo super izgleda, baš bih volela da probam. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja sam kalupe kupila prosle godine i sano dva puta sam ih koristila, jednom sam pomesala vodu i gumene bombone, a drugi put jogurt i narandze i malo je reci da su oba recepta odvratna. Iako sam mislila da vise nikada necu praviti nista sa tim kalupima, ovaj recept mi se bas dopada, verovatno cu pokusatu, a cini mi se i da su nam kalupi potpuno isti. Da li su mozda ti 'poklopci' razlicitih boja: zeleni, zuti, roza-ljubicasti, plavi.. ili su ti svi zeleni?
    P.S odlican post, poslacu slike kad napravim ❤ :)

    http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme Hvala! Ne znaš koliko me je tvoj komentar razveselio. Da imamo iste kalupe :'3 Unaprijed HVALA na slikama :'3

      Izbriši