Pokreće Blogger.

Recenzija - eseence mat topcoat

by - utorak, travnja 21, 2015

Hei!
Kako ste mi ^-^

Išla sam u DM i imam običaj otići do "eseence" odijela. Tamo sam našla nešto prilično zanimljivo, a to je mat nadlak. Točnije: 

essence nail art satin matt


Također sam kupila crni i bijeli gel lak, a koristim ih kao obične i odlični su!
No idemo mi sada na satin matt, 
Pakiranje mu je slatko i praktično, Sviđa mi se metalni poklopaci čini mi se da čak i on ima onaj matt odsjaj. 


Lak je malo svijetliji od boje šampanjca. A na noktu ne mjenja nijansu boje kada nanesete na lak. 


Ovako izgledaju tipičan lak koji ima onaj svoj prepoznatljiv odsjaj. 
Također sam stavila jedan srebrni da vidim kako će on izgledati. 


Znači odlična stvar! Najviše mi se svidio plavi mat, jednostavno je predobra boja. 
Na bijelom i srebrnom se ne vidi neka prevelika razlika, no to sam i mogla očekivati. 


Nadam se da vam se recenzija svidjela. 
Kupujem još jedan mat satin kada ovaj potrošim. 

Na umu imam jednu preprefora ideju, no budem je isprobala. 
Pa napravila video. ;) 

Ako niste znali 23.4 je noć knjige! Pogledajte kakave su manifestacije organizirane u vašem gradu. Ako ste u sesvetama, ne bih bilo lose doći u OŠ Sesvetski Kraljevec. Mozda se i vidimo ;) 

Hanna ♥



You May Also Like

12 komentara

  1. Odlicna recenzija,trebala bih ovo da kupim,ali ja nisam tako zaludjena lakovima,vise sam za labelima i tim stvarima haha.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepi su. :)♥

    Novi post!♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Definitivno ću morati a kupim taj lak,izgleda baš cool *-*

    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična recenzija! ♥ Meni najbolje izgleda na crnom laku I onda još neki dio (možda vrh nokta) nokta možeš nalakirat sa sjajnim top coat-om I onda bi izgledao prefora *:* :* ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To sam vidjela na internetu i napravila sam ^-^ HAhah, baš isto mislimo :O ♥

      Izbriši
  5. super post! vjerujem da ću kupiti, jer mi se baš svidio *___*

    unicornia-lara-i-karla.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. PREDIVNO! Stvarno , morat ću kupiti ovo. Potpuno sam zaluđena tim stvarima *-* Isto , neznam gdje sam vidjela mislim na tvom blogu, staviš nalakirane nokte iznad vodene pare( kada kuhaš) i dođe mat look C:. Sada neznam radi li pa možda znaš ti , ako si probala ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam! Nokti stvarno postanu mat ali prirodni nokti poprime boju laka i odvratno izgledaju. Ne savjetujem da probaš :)

      Izbriši