Pokreće Blogger.

Novi izgled!

by - četvrtak, travnja 16, 2015

Heeeeiii!
Jako ste mi falili! 
Konačno se čujemo nakon toliko duugooo vremena. 
Kao što vidite blog je sada malo ozbiljniji 
i sa strane imate našeg partnera *-* 
(Waaaaa *Q*) 

Izgled nije u potpunosti završen, u tome će mi 
pomoći moja dobra prijateljica Lana. 
Ona također ima odličan blog. Ne zaboravite posjetiti :'3 


Vidjeti ćete razliku kada se u potpunosti sredi. Trebam još koju 
sitnicu popraviti i to je u biti to. 

Nadam se da vam se izgled sviđa. A mi se čujemo već sutra ♥

Hanna ♥ ^-^

You May Also Like

4 komentara

  1. Prelepo ti izgleda blog, ja sam odusevljena!! :)

    wildflowerforest.blogspot.com

    P.S. Poslala sam ti email, molim te pogledaj

    OdgovoriIzbriši
  2. blog ti je sada jos ljepsi,super za citanje
    wiublogger.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno predivno fantastično1 Obožavam tvoje izglede bloga jer su jednostavni , a tako super izgledaju. Svaka čast i moram reči da sam skoro umrla 4- 5 dana bez bloga ♥

    OdgovoriIzbriši