Pokreće Blogger.

Nail art - Leopard print *-*

by - petak, travnja 10, 2015




Hei!
Kako ste :'3
Dugo nisam u ovoj rubrici pisala. 
Želim vam podijeliti svoju kolekciju 
"leopard print" inovacija. 

Ovi artove nisam sebi radila, nego svojim sestričnama. 
Ispričavam se što je crni lak star :/


Za prvu sam koristila mat rozi lak. 
Odličan je *-* 
Te sam samo na prstenjaku napravila leopard print sa crnom i pastelnom zelenom.


Moja rodica je tu već imala tamno crveni lak pa sam koristila bijelu i crnu. 
Na prstenjaku i palcu sam odradila skroz, dok sam na ostalima napravila samo na par mjesta. 

A sada ide jedan od najdražih. 


Da, da još su prsti zamazani, to sam tek kasnije skidala. 
Opet sam koristila mat lak na palcu i malom prstu.
Na prstenjaku i kažiprstu napravila sam leopard print sa strane dok je srednjak ostao bijel. 
Tu mi se najviše sviđa kombinacija boja *-* 


Ovi nokti nisu baš nešto posebno. 
Ombre, koje idu iz tamnije u svjetliju. 
I prstenjak s srebrnom podlogom i plavim leopard printom. 

ALI... Pogledajte ovo: 


Ne znam koliko dobro vidite. 
Svijetle u mraku, kamera nije najbolja dok u stvarnosti izgledaju *o* 

Koristila sam essence svijetleći nadlak. 
Vidjela sam recenzije u kojima piše da nije dobar, da ne valja. 
To sam i ja mislila kada sam ga kupila. 
No shvatila sam poantu nadlaka i način na koji radi. 
Uskoro radim recenziju essnece "svjetlećih stvarčica za nokte" 


Nadam se da vam se post sviđa! 
Uživajte mi u vikendu a mi se čujemo :'3 ♥

Hanna :'3 




You May Also Like

10 komentara

  1. Super su ispali. :)

    Imam novi post, pogledaj i komentarisi ako zelis, i prijavi se na moj blog!♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Učlaniti ću se ako mi se svidi :')

      Izbriši
  2. Preee :D Nominovana si na mom blogu:
    http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/2015/04/the-versatile-blogger-award.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Prvi nokti su savrsenii *-*
    Podloga, tj. ovaj rozi lak je preeeeedivan, baš se sve uklapa♥
    Drugi nokti su diiivnii, ali samo bi promjenila ovaj tamno crveni lak, no nmvz ionako su divnii! Treci nokti su najnajnajdrazi i najvise mi se nekako uklapa, tako da su mi treci najnajnajnajnaj! Četvrti su mi ok, ono super su samo što, lak malo prelazi preko nokta, a sve ostalo je preesuper, svidja mi se ova zelena boja, ja inace volim drecavije boje..hahahhahah, tako da na mene to ostavlja utisak! MORAM naći taj svjetleći lak. jedva čekam da napraviš rezenciju laka, pa onda ću ga još potražit♥ Hanna svaka ti čast! Nokti su ti genijalni! Stvarno imaš dara za ovo, nokti su prepresavrseni i prepreprepreegenijalni!

    OdgovoriIzbriši
  4. WoW, predivni noktići *-* Ovaj put stvarno nezz koji su mi najj! Jedva čekam recenziju ovog laka koji svijetli u mraku ♥

    OdgovoriIzbriši