Pokreće Blogger.

My workout routine

by - ponedjeljak, travnja 27, 2015

Hello!
Kako ste mi :'3 
Danas sam vam htjela podijeliti svoju "workout rutinu"
Ovu rutinu imam manje od dva tjedna i vidim rezultate, tako da 
ću ovako nastaviti. 

Ponedjeljak je dan za zatezanje stražnjice. Ove vježbe prepučavam i mršavicama i punijim curama. Uz to ima koja vježba za zatezanje trbušnih mišića što mi je odlično.


Ovo je moj najveći problem, trbuh. Nadam se da se slažete, to pokazuje koliko smo zapravo "debeli" ili pak nismo. Ova vježba traje samo 5 minuta, tako da je radim utorkom. Kada najčešće imam premalo vremena za vježbanje. 


Srijedom mi je bio dan za odmor. A sada kada se vide neke promjene kod trbuha, radim one za ravan trbuh. Iako to nikada neću moći postići, dosta pomaže i zaista "ljepi" trbuh za kralježnicu. 


A kada smo dobro izvježbali trbuh. Obratim pozornost na općenito noge. Jer su mi noge dosta jake i nekada me to stvarno živcira. 


Petak, zadnji dan mojih vježbi. Jer se vikendom "odmaram" Imam izražene bokove, točnije oblik "kruške", pa sam odlučila malo ih učvrstiti, kada su mi već od Boga dani. 


To je bila moja rutina za vježbanje. Vidim promjene a i ovo je dobar početak za vježbanje za more. Za sve one koje žele biti "fit" za plažu. 

Nadam se da vam se post svidio. 

Vidimo se uskoro, 
Hanna ♥

You May Also Like

22 komentara

  1. Super post, i ja imam stomačić tako da te razumijem hahah :) Ali sad ćemo pokušati sa tvojim vježbama! Također, ako planiraš da smršaš, ima jedna odlična aplikacija koju sam otkrila nedavno. Zove se pumpup i ti sama praviš sebi vježbe, staviš im koliko imaš vremena, šta imaš od 'alata' xD, jesi li početnik itd i počneš da vježbaš!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam aplikaciju, no nemam memorije u zadnje vrijeme x'D Tako da ništa od toga :'D

      Izbriši
  2. Jako koristan post iako meni za dijetu nije potreban. Iskoristit ću ove vježbe za ojačanje xD

    -posjeti moj blog, nominovana si u natjecanju, pa pogledaj pravila:
    http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. sigurno ću koristiti... meni potrebno za noge ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaoo meni pod hitno treba post za debljanje. xD Odlican ti je post i slazem se sa rasporedom vezbi. :)
    sandrin-kutak.blogspot.com
    Novi post!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post. :)

    http://ninaw123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. zasto stalno pravite postove kako smrsati?? Ima i djevojka stos u mrsave kao npr. jaa i niko ne pravi te postove ako mozes ti bilo bi supeer

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo nije post za mrsanje, ovo je samo workout rutina. I mršavice mogu to raditi :D

      Izbriši
  7. Okej, ja sam bila smrsala 8 kg u 2 tjedna ali preko Uskrsa sve opet..sada ove vjezbe mi dobro dodjju a evo svakako sam od danas na dijetii! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U samo dva tjedna :'O Nemoguća misija za mene :D

      Izbriši
  8. Jako koristan post. Od sljedečeg tjedna ih i ja radim , pa možda bude rezultata :)

    OdgovoriIzbriši
  9. ma ja sam debela i to nista nece promeniti... u svakom slucaju hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post, svida mi se odabir vjezbi. Ja ne moram smrsaviti (imam 5 kila s krevetom), ali bi mi dobro doslo da malo ojacam noge, vec sam probala ove vjezbe i prezabavno ih je raditi :P

    OdgovoriIzbriši