Pokreće Blogger.

March Favorites 2015

by - srijeda, travnja 01, 2015

Hei!
Ljudeki pripremam se za 
prvi april tjedan dana, i skužim da je to danas
tek kada mi je brat podvalio :'3 

 No idemo mi na post :'3 

Nivea tonic za lice 


OBOŽAVAM ga, ne zatvara pore što je najbolje. 
A lice mi izgleda sve bolje i bolje. prištića je sve manje. 
Plus što sam se u zadnje vrijeme počela rumeniti, ne znam jeli prirodno ili 
ovaj tonic čini čuda. 

2. Mascara maybelline


Dugo sam željela manga maskaru. 
I kada sam dobila priliku da je kupim, nećkala sam se. 
I na kraju sam uzela ovu, ali mangu ću prvom prilikom kupiti :'D 
Maskara je odlična produžuje i progušćuje moje trepavice, što 
čini moje oči još većim *-* 

3. Nike air force af1 


Ahh...kako su bile lijepe kada sam ih tek kupila :'( 
Sada su skoro smeđe i sive nego bijele. 
Svejedno najdraže su, ne skidam ih, prepreudobne *-*
Što je najbolje lako se kombiniraju uz SVE. 

4. Cameron Dallas 

Hahha, on mi je od sada 100% favorite!
Obožavam ga, njegove videe svaki dan gledam po 2 puta. 
Ne mogu vam objasniti koliko mi je on super. 


5. Chicken nuggets

Ovaj mjesec sam ih se baš najela.
Inače volim od mesa najviše piletinu, ali 
oni su mi baš naj. Malo čudan favorite no bio mi je favorite. 

Nadraža pjesma je: 


i


Prva je dosta stara ali sada me je zarazila. 

To je to za ovaj favorite's 

Vidimo se ♥ 




You May Also Like

16 komentara

  1. Mnogo mi se svidjaju ove Air force, fantasticne su! Imam jedan Nivein gel za umivanje i dobar mi je skroz, mada nisam primetila neku veliku razliku ali volim da ga koristim. :)
    Zanimljiv postic :*

    girlyworld07.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nivea što se tiče njege lica ima odlične proizvode :'3

      Izbriši
  2. Zanimljiv post :) Dopada mi se maskara, a i pjesme su ok.


    1. dio romana na mom blogu! Pročitaj obavezno :)
    http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam i dalje oduševljena Air Force patikama, već dugo su mi prelepe i baš bih volela da ih kupim. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahamm... Ja sam svoje prošle godine tek onako kupila dok još nisu bile "hit" pa su već malo stariji model xD

      Izbriši
  4. Super post :)
    Air force su prelijepe!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post! Sve stvari mi se jako sviđaju ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post. Ja imam sličan tonik za lice samo što je od Garniera. Isto je fantastičan, stvarno. Probat ću kupit i ovaj od Nivee. Air Force su PREKRASNE! I ja sam se sada zaljubila u njih *-* Možeš li mi reči koliko su koštale? Za mjesec-dva ići ću u ljetni shooping, pa se moram informairat xD Cameron Dallas je najj ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ih kupila u londonu, no koliko se kužim u funte oko 1000 kn, možda malo više :'3

      Izbriši
    2. Hvala, možda ih potražim i kod nas :)

      Izbriši
  7. Najkice su naj :P
    Imam slicne kao te na slici samo nemaju taj cicam na vrhu i crne su (nisam htjela bijele bas zbog toga sto se prljaju lako), a inace su mi bijele tenisice zakon *O*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozda sam i ja trebala uzeti crne, jer sam ih skroz unistila :'D

      Izbriši
  8. Najkice su naj :P
    Imam slicne kao te na slici samo nemaju taj cicam na vrhu i crne su (nisam htjela bijele bas zbog toga sto se prljaju lako), a inace su mi bijele tenisice zakon *O*

    OdgovoriIzbriši