Pokreće Blogger.

MandM design!

by - nedjelja, travnja 19, 2015

Hei!
Nisam sigurna koliko je vas sa strane 
primijetilo našeg prvog partnera. To je 
MandM design

Ovdje se radi o iznimno talentiranoj Maji iz Splita koja radi ručno rađeni i jedinstven nakit. Nakit su od polimerne gline, te se marljivo moderila pa se peče i lakira. Dizajna i boja ima na pretek. Tako da sam sigurna da će svatko naći nešto za sebe.  Izdvojila sam par najdražih kreacija: 









Kao što vidite ima za svakog ponešto. Ako želite nešto naručiti možete putem inboxa na facebook-u ili putem maila:
  mandm.nakit@gmail.com

Svakako posjetite MandM facebook stranicu. I ne zaboravite ostaviti "like" :) 

Hanna ♥

You May Also Like

2 komentara

  1. Super izgledaju. :)

    http://ninaw123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrsasan nakit *o* Još sam prije vidjela novog partnera no nisam previše obračala pozornost na to. Nakit je jako lijep ali ne baš po momo ukusu. Ja više volim onako neke manje stvarčice. Najviše mi se sviđa ovaj s listovima i jedan na fb stanici s cvjetićima C:

    OdgovoriIzbriši