Pokreće Blogger.

Kako skupiti članove?

by - petak, travnja 03, 2015

Hei :'3

Prije nego što krenemo moram vam reći da ništa od meet upa.
(Hvala mama)
I za bff tag (po meni) nije bilo dosta pitanja :/



Vidjela sam da dosta
bloggerica dijele svoje savjete kako su 
skupile 100, 200 članova. 

Ja to radim malo drugačije, jer OČITO nemam 100 članova :'D
Iskreno, brojke mi ne znače. 
Cijenim svakog čitatelja, one učlanjenje i one koji nisu. 
Što se mene tiče bolje imati 20 članova koji redovno čitaju moj blog, 
nego njih 100 koji su se učlanili reda radi i na blog više neće dolaziti. 
Ako se slažete u komentare odmah mi recite :'D 

Pa sad kako zadržati čitatelje. 

Budi originalan 

Kao da vam ovo nisu nikada rekli x'D 
Ja sam trenutno neoriginalna jer tuđu ideju radim na svoj način. 
Netko napravi post o uređenju sobe, ti napraviš post o uređenju SPAVAĆE sobe. 
A pola ideja je isto. Napravi nešto svoje, nema veze koliko je loše.  Pravi ljudi će znati to cijeniti. 

Obavijesti 

Podsjeti svoje članove kada si objavila novi post.
NEMOJ na tuđim postovima, hangout-u ili negdje drugdje pisati da si napisala
novi post. Napravi mjesto za to. Kao facebook stranicu ili nešto treće. 

Naša stranica (like?) 

Odgovaraj 

Cijenim svaki vaš komentar, bio on pohvala ili pak kritika. 
Kako bih vam pokazala kako mi to znači uvijek vam odgovorim, ako ništa drugo napišem: Hvala!
Vidite da imam više od 200 komentara :'D 
Možda se neki čitatelj ponovno vrati kada shvati da ste mu odgovorili. 

Chataj 

Ljudi vole društvene osobe. 
Ako si sa svojim čitateljima raspoložen za chat to je još jedan plus. 
Zato sam i ja stavila chat. 

Surađuj 

Uvijek budi spremna na suradnju. 
Blog ne mora imati više čitatelja. Ako vidiš
da vlasnica ima talent i sviđa ti se njeno pisanje.
Pristani, jer čitatelji će doći s vremenom a biti će šteta ako ne
prihvatiš blog koji će možda biti i bolji od tvoga. Zar ne?

Giveaway 

Ne moraju biti oni veliki. 
Za prvi možeš dati lipbalm ili lak. 
Ne trebaš dijeliti mobitele i laptope. 
Naravno radi kada je vrijeme za to 100, 200 članova... 
(Za 100 članova će biti giveaway samo ne veliki, jer ne mogu 
uspostaviti suradnju s nekim iz HRV)

To je to :'3 
Nadam se da vam se sviđa ♥

Vidimo se :* 

You May Also Like

15 komentara

  1. Slažem se sa tobom oko svega!

    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas si lijepo sve objasnila! :)

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se s tobom u svemu ^^
    Možeš li nam barem otkriti s kim si htjela napraviti meet u? c:
    -Lina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nee... hahah ako se možda desi u budućnosti želim da bude iznenađenje.

      Izbriši
  4. Okeej, ja sam očito preeglupa..sta je meet u?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meet up je kada se upoznaš s nekom bloggericom ili poznatijom osobom...

      Izbriši
  5. Super saveti:-)
    http://everytteens.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlični savjeti, koristit će mi u budućnosti :3 Hvala ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlični savjeti, stvarno. Nemam blog,no možda ću ga imati preko ljeta pa će mi savjeti odlično doći C:

    OdgovoriIzbriši