Pokreće Blogger.

Kako popraviti ocjene do kraja školske godine?

by - srijeda, travnja 08, 2015

Hei! 
Kako ste? 
Sada smo u nekom zadnjem dijelu školske godine. 
I profesori počinju stvarati "pritisak" na sve strane, pogotovo osmašima :/
No tu sam ja da pomognem, ako ste na li-la. 

Projekti 

Ako imate prezentacije, plakate ili projekte napraviti za OBAVEZNO. 
Napravite! Ne smijete dobivati loše ocjene praktički iz "gluposti" 
Ako možete napraviti uradite! Jer to je još jedna 5 za nešto što se nisi pretjerano trudio. 

Dodatne zadaće

Kada vam zadaju pitanja ili nešto slično. 
I još ih zadaju par ili neki sastavak "tko hoće" 
Ja uvijek napravim (osim matematiku :'D), jer profesoru dokazujete 
svoj trud i ako vam ocjena bude li-la, uvijek će vam zaključiti onu višu. 

Javljaj se na satu

Da, svi misle da je to teško i da moraš biti štreber. 
No bez trunke učenja možeš biti "aktivan". Dovoljno je da poslušaš 
svaku treću rečenicu i digneš ruku vezano za to pitanje. 
Ako profesor govori o nekom ratu, digni ruku i pitaj: 
Zašto su vlasti dozvolile da se sukob desi?
Zašto car jednostavno nije popustio? 
Profesor će misliti da si stvarno zainteresiran. 

Ponavljaj

Ne moraš svaki predmet, svaku lekciju učiti na pamet. 
Ako imaš plakate po učionici za vrijeme odmora pogledaj i probaj nešto upamtit. 
Nikada ne znaš kada ćeš završiti pred pločom

Besplatne instrukcije 

Ako ti neki predmet baš i ne ide. 
NIKADA nemoj ići na instrukcije. Jer osoba koja ti to pokaže
ne radi isto kao tvoj profesor, pa ti na satu ponovno nastane zbrka. 
Idi na dopunsku nastavu, "Ajme koja sramota" Iako imaš 2 iz tog predmeta
profesor će ti popuštati jer vidi da se trudi da shvatiš nešto što ne znaš. 

Nadam se da sam vam pomogla s ovim postom. 
Idem prošetati psa ^-^ 

Vidimo se ♥ 

You May Also Like

13 komentara

  1. Ma ja trebam samo da ispravim matematiku -_-.Mrzim ju.Sve je to super all se ja ne javljam na matematici i kad bih digla ruku odmah bi mene prozvala a ja ne bi imala pojma ahahahah xd.Inace super post.Ma ispravicu ja to nekako.Nije sad da imam 1 i 2,pa da mi je toliko zapelo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, fiziku treba da popravim a i geografiju. Inace sjajni saveti, ali ne razumem bas najbolje ono ''Besplante instrukcije'', cica od moje najbolje prijateljice je profesor i cesto idem kod njega na fiziku. :)

    Novi post, komentarisi ako zelis, svacije misljenje mi mnogo znaci.♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Besplatne instrukcije je dopunska. Ne znam imate li vi to ali to je skolski sat u kojem profesor pomeza losijim ucenicima. Ako nisi pohvatao lekciju ne mora biti sramota zamoliti prof. da ti pomogne!

      Izbriši
  3. Super saveti, baš si mi pomogla. <3

    flyovanje.blogspot.com

    Učlani se u moj blog i ja ću u tvoj.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super su. Ja bih prošla sa 5.0 ili 4.9 , jer bih imala možda 4 iz tjelesnog, no vjerovatno će biti 5 jer sam nastavniku, koji mi je ujedno i razrednik, onako , draga xD Drugo bi sve bilo pet jer iz svakog predmeta imam puno petica i 1-2 četvorke u svakom predmetu . Nama dodatne zadaće ne daju, čudno. Joj, kada se sjetim xD Moj bratić je radio baš svaku dodatnu zadaću iz matke da ga je učiteljica nagrađivala peticom i na kraju školske godine sve "kockice" su mu se popunile da nisu više stale petice , haha. Dokaz da se dodatne zadaće isplate (y)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf... Da mi dobivamo 5 ja bih imala 5.0 :'D

      Izbriši
  5. Ja to dizanje ruku pod satom i ako si ne zaiteresiran zovem uguravanje u dupe, oprosti na izrazu. :D ali da to je jako pametno i nakon toga te stvarno zavole. :) Kod nas je dopunska "opasna", jer onda profesor vidi da zapravo ništa ne znaš... Ja prolazim s 5.0 ali svejedno idem na dopunsku kako bi zaokružila znanje. =)

    medijski partneri? http://perfectionisboringblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Budem razmislila o medijskim partnerima :) No iskreno, ulizivanje jedino i pali.

      Izbriši