Pokreće Blogger.

Healthy American - Najzdraviji recept za američke palačinke

by - petak, travnja 17, 2015

Hei!
Ah, kako mi je falilo pisanje. 
Dok nisam otvorila svoj blog uhvatila sam vremena za švrljanje po tuđim. 
Našla sam na jedan recept za zdrave palačinke.
Jako mi se svidjelo i probala sam napraviti. 
Meni nisu bile nešto specijalne, vjerojatno zato što nije precizno
napisan recept. No nećemo o tome. Dodala sam još koju  namjernicu i neke oduzela. 

Namirnice: 

• 1 žličica praška za pecivo 
• 2 jaja 
• Limun 
• Banana
• 1 žličica ruma ( po želji) 
• oko 50 grama brašna. 
Iskreno može proći i bez brašna no ako želite da budu onako
sočne i debele dodajte. 
• Ulje 

1. Prvo što ćete napraviti je izdrobiti bananu viljuškom. Želite da izgleda kao kašica za malu djecu. Sada ako želite dodajte mrvicu soka od limuna da banana ne pocrni. 

2.U jednoj manjoj zdjelici promješajte brašno i prašak za pecivo. A u drugoj, većoj, promješajte jaja i bananu (ručno) 

3.Stavite tavu na srednju temperaturu i na ubrus stavite ulje i pređite po tavi. 

4.Dok se tava grije postupno dodajte mješavinu brašna i praška za pec. Kada si sve zamutila, i sigurna si da nema grudica, dodaj rum i promješaj.

5. Kada se tava zagrijala počni raditi male palačinke. Smjesa je gusta pa se neće razlijevati. Pričekaj dok ne dobije smećkastu boju. Premaži tavu uljem svaki put prije nove palačinke!


Stavila sam pokraj još nekoliko kolutića banane jer su sočniji. 
Prelila sam medom i dodala mrvicu cimeta. Meni su bile odlične. 
Moj brat je jeo sa čokoladnim preljevom, probala sam jedan i podsjeća me na 
neku čokoladicu ili nešto slično. Ali se ne mogu sjetiti. 


Nadam se da vam se sviđa. 

Hanna ♥ 

You May Also Like

21 komentara

  1. Sigurno ću isprobati, izgledaju preefino *-* Super za Instagram (ali I za jesti, naravno xD) ;) ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam instagram :'D A da je bio dan, sigurno bih slike bile kvalitetnije...

      Izbriši
  2. Mogla bih isprobati,izgledaju tako ukusnooo.Banane su mi omiljeeno voce pa tako da,volim sve sto ima veze sa njom xD.Sjajan post...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Svakako pošalji na mail kako je ispalo :'3

      Izbriši
  3. Izgleda odlično i voljela bi probati... :) Ali bez banana xD Super ti je post!

    unicornia-lara-i-karla.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bez banana neće uspjeti :/ One zamjenjuju brašno i mlijeko :/

      Izbriši
  4. Izgleda ukusno, kul post. :)

    http://ninaw123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Nikad nisam probala Američke palačinke, ali za sve postoji prvi put...
    Odmah ih pravim, čim kupim namirnice!♥

    http://itsyourworldno1.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Nominirala sam te pa provjeri :* http://nevergiveup656.blogspot.com/2015/04/the-liebster-award.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Igledaju baš ukusno,sigurno ću pokušati da ih napravim *-*

    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Izgledaju...mmm... ukusno ! Probat ću ih kada budem stigla pa ti možda pošaljem kako su ispale. Ovo s bananama je predobra ideja ♥

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo trazim već neko vreme.Našla sam na youtube-u ali recept nije bio potpun.Ovo ću probati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako mi je drago što sam ti pomogla ♥

      Izbriši