Pokreće Blogger.

Essence glow in the dark - top coat i pearls + spojler ^-^

by - nedjelja, travnja 12, 2015

Hei!

Prije nego što krenem, želim svim svojim čitateljima: 

Sretan Vaskrs!

Najavila sam ovaj post pa sigurno niste iznenađeni x'D
Ja sam ovim proizvodima oduševljena i stalno ću ih nositi na maturalcu.

Prvi je nadlak koji svijetli. 
Koštao je oko 16 kn ( 2 € otprilike)
Jako sam oduševljena njime. 


Tekstura mu je prozirna no ima neke sitne sitne točkice u sebi. 
Kao da ste stavili brašno u lak. Nadam se da možete si "predočiti" 


Ne pokvari vam previše boju laka koju ste nanijeli. 
A sada kako se koristi. 
Najbolji je na lakovima ko što su: zelena, bijela, plava, žuta...
Jer je to slično boji u kojoj zapravo svijetli. Svi tamni lakovi jednostavno ne rade. 
Ako želite da stvarno jako sjaji. Malo ih osvjetilte bjeskalicom dok nitko ne gleda i onda sam "mahnite" 


Ovako dno bočice svijetli, jer se ostalo ne vidi od naljepnice. 

A sada idemo na perlice. 


Pakiranje je dosta malo. No dobijete dosta perlica jer su perlice jako sitne. 
Cijena je bila kao i od svih "effect nails", a koliko se sjećam oko 20 kn. (Malo manje od 3 €)


Na kutijici imate poklopac s rupicom kako bi lakše uzimali perlice. 
Ja ih stavljam s čačkalicom ili dooting toll-om koji sam prethodno umočila u vodu. 
Jedina je mana što ne svijetle tako dobro ako premažeš za običnim "top coatom" 


Ovako svijetli pakiranje u mraku. Stvarno mi je žao što sam s
mobitelom slikala pa se ne vidi koliko je zapravo svijetli.

Sada vas sve sigurno zanima kako to izgleda na noktima. 
Ako ste vidjeli prošli post mogli ste vidjeti ovo: 


Nadam se da vam se post svidio. 
A sada, spojler...


Vidimo se uskoro!

Hanci ♥







You May Also Like

3 komentara

  1. Ja sam videla ovaj proizvod ali nisam znala čemu služi tj. nisam obratila pažnju na njega.
    Izgleda baš super i definitivno ću ga kupiti,odličan post :)

    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post, nego ja nigde ne mogu da nadjem taj lak, vec sam ga trazila.

    Imam novi post, ako zelis komentarisi i pridruzi se mom blogu!♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Tražila sam ga , a nikako da ga nađem. Možda mi se drugi put posreći jer izgleda fantastično :)

    OdgovoriIzbriši