Pokreće Blogger.

Top 5 savjeta za mršavljenje!

by - utorak, ožujka 17, 2015

Hei :'3 
Konačno je došlo proljeće, 
a sigurna sam da se nitko nije bavio izgledom, dok
smo zamotani puloverima i kaputima. 
Ja sam na ovoj "dijeti" već mjesec dana i 3 kilograma sam smršala. 
Što znači još 6 do mora. I jako sam sretna i neću prestati dok ne budem zadovoljna. 

Ako vas zanima koja je vaša idealna težina saznajte klikom 

Sada idemo na moje savjete. 

1. Kreći se

Imamo sada dvije opcije, ako se baviš nekim sportom,
dovoljno je svaki dan 7 min raditi vježbe za trbuh. 
Ako sjediš doma kao ja POKRENI SE! 
Ne moraš ići na naporna trčanja. Vožnja biciklom 
svaki dan 30 min pomaže. 

Evo još par odličnih vježbi koji bih trebala raditi (zajedno) 30 min!
- Preskakanje vijače
- Hodanje do škole (umjesto uzimanja busa) 
- Igranje nogometa, bagmintona. odbojke
Vani je počelo biti lijepo vrijeme. Zašto ne? 
- Hodanje uz stepenice, hah, možda vaši ukućani pomisle
da si poludila, no za pola sata oko 200 kalorija možeš skinuti *o* 
-  Voziti se rolama/kotrljajkama 
- Pleši

2.  Grickaj niskokalorično! 

Najbolje bih bilo živjeti bez grickalica. 
No ako si u školi i osjetiš da ne možeš više živjeti bez nećeg. 
Uzmi čokoladicu ALI pripazi koliko kalorija ima. 


Kalorije se označavaju sa kcal. 
Sve što ima više od 200 kalorija zaboravi! 
I zapamti da u cijelom danu možeš "gricnuti" nešto u vrijednosti 200 kalorija. 

3. Zeleni čaj! 

Znam da ste svi pomislili: Bljak!
Neću to piti!
Ali zeleni čaj je nešto najbolje za vas ako planirate smršati. 
Dobra stvar kod njega je:
- Razgrađuje masne naslage. 
- Potiče dobru probavu 
- Smanjuje glad!
- Sprječava nastanak celulita!

Mislim da je ovo dovoljno razloga da ga počnete piti!
Svaki dan sat vremena nakon večere! 
Jer nema smisla da ga piješ ujutro. 

4. Počni paziti što jedeš!

Imam nekoliko pravila koji su mi pomogli!
- Jedi pola porcije koju bih inače pojela. 
- Ne jedi kruh poslje deset (ujutro) i izbjegavaj tjesteninu. 
- Na večer pojedi pahuljice ili neku voćku. 
- Nemoj jesti pahuljice sa kilom šećera, nego već djetne (fittnes) 
- Nemoj jesti poslje osam! 
- Izbaci sokove i gazirana pića. 
Ne možete zamisliti koliko se šećera krije u takvim napicima. 

5. Hidratacija je ključ!

Voda je život! 
Voda je stvarno odlična stvar. 
Pomaže ragrađivati masne naslage i štetne tvari "tjera" van tijela.
Svaki dan probaj popiti 2 litre vode, još bolje ako popiješ i više. 
Ja si svako jutro natočim bocu od cole(2l) i pijem ju polako dok ju ne popijem. 

Nadam se da će vam post pomoći. 
Valjda nije preneuredan :'3

A ako postoje one koje žele udebljati, radite sve obrnuto. 
Zar ne? 

U chatu će se uskoro desiti nešto zanimljivo, 
Zato se prijavite i dopisujte s drugim članovima. 
Kako se prijaviti imate ovdje

Hanaaa ♥



You May Also Like

13 komentara

  1. Baš ovakav post mi je trebao.Pa krenimo od prve stavke.Kad si spomenula kretanje,ja trenutno ne treniram ništa,ali radim vežbe ujutro i uveče.Kada sam leti bila na bazen uspela sam tokom letnjeg raspusta da smršam 6 kg. Što je bilo super.Ali kilaža je počela često da se menja.Ali dolazi u normalu.Raniije sam mogla da pojedem celu tepsiju pice,a sada mi je i od jednog parčeta muka.Kad si rekla treba izbaciti gazirana pića i sokove.Jesi li podrazumevala i one sokove koji se prave(Jer meni mama pravi u sokovniku bez šećera).Što se tiče vode,ja dnevno unesem možda pola litar vode.Jer veoma retko pijem tečnost.Ne znam zašto i to je veliki problem.I kako da ga rešim?A pogledala sam onaj kalkulator ežine moja idealna težina je 56 ,znači moram smršati još 5 kg.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam konačno dobila jedan opširan komentar :'3. Kad sam rekla za gazirana pića i sokove, mislila sam na ona kupovna. To se više ne naziva sokovima. Sok koji ti doma napraviš je odličan i slobodno ga pij. Ja sam prije mogla izdržati cijeli dan na jednoj čaši vode. Užas. Uglavnom uzela sam bocu od dvije litre i napunila ju je vodom. Prvih tjedan dana je bilo teško popiti pola. A sada mi ni to ne bude dovoljno. Kada ti je dosadno popij čašu vode. Kada želiš nešto grickati popij čašu vode. Baš sam sad žedna dok ovo pišem :'D Ja sam sa 62 kile došla na 59. Nadam se da ćeš i ti smršati :'3

      Izbriši
  2. Post je veoma koristan (za neke). Probala sam onaj "test" koja je vaša idealna težina i moram dobiti još 4kg. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi, nije... Koliko se već dugo pokušavam zdebljati i nejde.. a da ne kazem da poslije Uskrsa moram kod doktorice za vidi jesam li se zdebljala. :(

      Izbriši
  3. Odličan post! Iako ne smatram da imam višak kilograma (imam 38, a prema onoj stranici koju si nam stavila u postu moja idealna težina bi bila 40 kn), ovo za cure koje se žele udbljati ne preporučam da radite sve obrnuto jer ćete tako postati DEBELE, ne LIJEPE, MRŠAVE, S RAVNIM TRBUHOM (a ne da vam se kosti vide xD), preporučam trčanje I također pijenje puno vode, ali I bilo koje druge tekućine. ne trebate za to promijeniti svoju prehranu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, no tako se mrša dosta sporije, tako da neće biti dovoljno brzo do ljetovanja :'3

      Izbriši
  4. Odličan i vrlo koristan post! ♥ Medjutim, mei treba savet za debljanje! ':o Ocajno! :O (Mrsava sam)
    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hah, u pubertetu se uvijek stigne udebljat. Milka i nutella neka ti budu najbolji prijatelji *o*

      Izbriši
  5. Totalno se slažem sa tobom, vrlo koristan post. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako koristan i dobro napisan post. Probaću sa zelenim čajem, ove sve ostale stavke već ''ispunjavam'' da tako kažem: idem na treninge, na fitnes, pazim šta jedem, grickalice reeetko kad uzmem, trudim se da pijem što više vode. :)

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ♥

    OdgovoriIzbriši