Pokreće Blogger.

Recenzija najdražih Dove proizvoda

by - utorak, ožujka 03, 2015

Hei!
Falilo mi je blogganje. 
No ostaje ovako svaki treći dan. 
Sada sam se zapetljala pa ni neznam sama kako započeti temu. 

Svi ste čuli za Dove, kozmetička marka za njegu. 
Dove je moja najdraža marka. Koristim samo 
Dove proizvode već godinu dana i prezadovoljna sam 
izgledom moje kože. 

Izdvojila sam nekoliko najdražih. Koje trenutno koristim. 


To je dove gel za tuširanje. 
Lagane krem boje je i odličnog mirisa. 
Miriše na neko nepoznato cvijeće, dok se lagano osjeti badem. 
Što je najbolje ostaje i nekoliko dana na koži. 
Njeguje kožu i stvarno je čini mekšom i svilenkastijom.


Dove dezodorans. 
Žao mi je što nisam slikala da vam objasnim.
Ovo nije dezodorans u stiku s onom kuglicom, koji je pun tekućine. 
U ovom dezodorans je kao krema u krutom stanju. 
Koju nanesete u tankom sloju i ne ljepi se za odjeću. 
Osim što odlično sprječava znojenje njeguje mi pazuhe i hidratizira ih. 


Dove losion za tijelo. 
Ovaj losion nema neki specifičan miris. 
No odlično djeluje. Hidratizita mi kožu da ja na vjerujem. 
Onu "zadebljalu" kožu na petama je preprorodio. 

To su bili moji najdraži proizvodi. 
Nadam se da vam se svidjelo. 

Hanna ♥



You May Also Like

18 komentara

  1. Možda ću isprobati, jer mi se čine super! Meni je isto falilo tvoje pisanje, jedva
    čekam slijedeći post, naravno, kad stigneš. :)

    laras-crazy-world.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam ovaj gel za tuširanje ali nekako koža mi je reagirala (izaspe se ) kada sam se tuširala. Neznam zašto ali uvijek i prije kada sam se tuširala Dove proizvodima koža mi reagira . Nažalost mislim da više neću koristiti Dove proizvode :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moguce je da si alergicna, probaj koristit one neutralne. :'3

      Izbriši
    2. Čak sam i to probala ali izgleda da sam alergična :/

      Izbriši
  3. Slazem se da su Dove proizvodi najbolji za kozu! Ja vec neko vreme koristim sapun za lice i prezadovoljna sam! Odlican post!

    http://doityourselflady23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam koristila jedno vrijeme no od kada su mi pristici prestali se pojavljivat prestala sam koristiti.

      Izbriši
  4. Falilo mi je tvoje pisanje! :D Nemam ni jedan ali mozda isprobam neki.
    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post.Vjerovatno cu nesto kupiti od ovoga.

    OdgovoriIzbriši
  6. Inače ih ne koristim baš, ali kada ih kupim stvarno su odlični i slažem se s tobom da "poboljšavaju" kožu.
    PS. Falilo mi je tvoje blogganje :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post.Mislim da imam jedan od ovih proizvoda :)

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Lep post si napisala,stvarno prelep :-) ♥
    Ma da,mnogo je bio kratak,mogla si to duze,no ti bolje znas to je tvoj blog ♥ :-)
    Sve u svemu,savrsen post! :* ♥




    Hoces da budemo medijski parneri?
    I uclani se u moj blog,ja sam u tvoj ♥
    http://selenatorwoeld.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da cu se uclaniti, javim ti se preko maila kada razmislim :)

      Izbriši
    2. Mail mi je : kolacicjelena@gmail.com ako ne znas ;)

      Izbriši