Pokreće Blogger.

Q&A

by - četvrtak, ožujka 26, 2015

Hei!
Dobila sam dosta pitanja pa krenimo :'3
Ana Diy pita:
- Imaš li brata ili sestru I koliko imaju godina?  Imam, oboje. Brat ima 11 a sestra 9.
- Kako bi opisala svoj stil?  Nosim sve što mi se sviđa. Ne volim suknje i haljine....
- Kakva si učenica u školi? Dobra, prolazim sa prosjekom 4.5 nadam se da će ove godine biti bolje. 

eMMa Malik pita: 
-da li bi uradila sa mnom collab post?  Naravno :'3 Radujem se svakom collab postu. 

-da li bi napravila sa mnom 'Bang-blog '  Možda, nisam sigurna o čemu se radi x'3 
-jesi ikad pobjegla sa časa? Više puta (shame on me) 

-koliko imaš godina? 13 
-šta radiš u slobodno vrijeme?  Blogam, smišljam ideje, dopisujem se s vama... 
-koliko ti treba da napišeš jedan post? Ako je teži i trebaju mu kvalitetne slike i materijali da se nešto napravi. To znači da mi treba više dana za jedan post. Dok za pisanje pola sata, nekada i sat. 
-da li voliš Katy Perry? (nadam se odogovru sa DA ahhahha xd) Nemam ništa protiv nje, odlična pjevačica, simpa :'3


Sara Barisic pita:
1. Koliko imas godina?  Odgovorila sam već
 2.Imas li decka i zelis li ga imati? Nemam, ne želim ga imati. U mojoj školi nema zgodnih dečkiju nadam se da ista sitacija nije i kod vas. Za koju godinu možda, no baš sada, NE! 
3.Koji si razrrd? 7.D
4.Volis li spavati? Pa i ne baš, zavisi kakav mi je dan. Na primjer danas sam spavala 5-6 sati x'D 
5.Volis li Nutellu? Da, ali ne baš da sam luda za njom
6. Najbolji i najgori predmet u skoli? Najbolji su: HRV (zbog prof.), BIO, LIK 
a najgori: Možda matematika ali jučer sam dobila 5 tako da se ne moram žaliti, FIZ i da ajme kako mrzim POV i GEO. Možda jednom prilikom ispričam i zašto. 
7.Najjj yutuberica (osim Bethany)? Maybaby i cutepolish ^-^ 
8.Kuca ili stan? Stan, no malo veći. Kao od Camerona *-* 
9. Imas li ljubimca?  Imam 
10. Kako ti ze zove Bff? Iva ♥

Paolaaa R. je dosta pitala:
Voliš li čitati?  Daa, sve osim lektire :'3 
Najj knjiga? Ana u haljini od krvi
Converse vs nike air max vs vans ? Converse iako su mi sada Nike air force najnajnaj
Najj predmet?  -
Njagori predmet u školi? -
Najdraže jelo? Uff.. najteže pitanje. Lazanje i tortelini....
Naj odjeća?  Moje nove traeprice i košulja ^-^
 Idol?  Bog i roditelji 
Pjevač? Hmm... Chris Brown i Jason Derulo
Pjevačica? Nicki Minaj *O*
 Band? Nemam ga, bio je 1D do jučer...
Citat? Neke ljude ne vrijedi spuštati, vec su dovoljno nisko pali.
Datum i godina rođenja? 17.6.2001
U koju sred. školu ideš ili u koju bi išla? Nemam nikakvih ideja, no gimnazija ili ekonomska
Kada je blog napravljen? 30.8.2014, imamo vremena skupiti 100 članova, ha? 
Od kuda ti dolazi tooolika inspiracija? Iz glave, hahah, samo se sjetim, nešto pripremam već dugo no uvjek se nešto poklopi pa ne napravim. 
Voliš li minionse ili si crazy about them? CRAZYY!
Imaš li kučne ljubimce i kako se zovu? Da, psa Donu i mačke Megi i Deji (Deđi)
 Najdraži član 1D-a? Ne postoji
Najdraža pjesma? Ima ih više, sve su starije no svejedno su dobre

Ovaj popis
Najgora pjesma i izvođač? SVE PJESME od Taylor. Ne mogu opisati koliko mi je ona antipatična. 
Najdraži mjesec? Lipanj *-* 
Najdraži blagdan? Uskrs 
Naj boja?  Mint *-* i Aqua
Najj smajli? Svaki :'D
Neki školski biser? 


*Poslje tjelesnog*

Jesam crvena ko kruška? 

Ima ih dosta no jedino se ovog mogu sjedit 

Milka vs kraš? Milka
Najj država (osim Hrv ♥) BiH ♥♥♥


Almina Sahmanovic ima samo jedno pitanje: 

imam samo jedno pitanje ako si iz hrvatske sto ti pise na onu zemlju da si iz podgorice??
Taj zemljovid ne služi da vidite gdje sam ja. To su svi čitatelji iz svih zemalja. Što znači da si gledala čitatelja koji je bio na blogu u isto vrijeme kao ti. ;'3

Anja M. pita: 
1. Da li voliš da čitaš? Ahamm...
2. Koji film najviše voliš? Nemam neki posebni, no htijela bih pogledati expelled BESPLATNO! 3. Da li trenutno gledaš neku seriju i koju? Gledam ih dosta ali ih ne pratim kao Crnu ružu x'D 4. Koje blogove najviše voliš da čitaš? Ove: 
i jedan od dražih mi je:

5. Čime bi volela da se baviš u budućnosti?
U bližoj budućnosti definitivno ovim blogom, kasnije bih htijela imati neki normalan posao od kojeg ću moći zarađivati.

To je bilo sve za ovaj kratki Q&A, sljedeći očekujte kada pređemo 100 prije ne :'3

Hannci ♥



You May Also Like

6 komentara

  1. Hvala ti na odgovorima ali samo jedno pitanje, malo sam se zbudnila: jos dok si bloggala na starom TK-HR-u I kad ti je bio rođendan svi su ti cestitali I pisali: Sretan 15. rođendan! I poslije si objavila slike I neki su pisali u komentare da ne izgledaš kao da imaš 15.? Oprosti, ako sam u krivu no mislim da nisam, stvarno sam se zbunila. Nemam nista protiv tebe I ovog bloga (obozavam ga), ali čudno mi je... ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Duga priča, počela sam bloggati sa 12 pa sam lagala da sam starija kako bih nastavila. Kuzis?

      Izbriši
  2. Vecinom se slazem s tobom, BiH *--* (ok, to mi je domovina xD) Inace, jako mi je zao vas directionera zbog jucer. Nisam directioner, ali bila sam imali su divnih pjesama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je BiH praktički domovina, to je najveći razlog što sam je napisala. Najgore je što sada počinje solo karijeru -.-

      Izbriši
  3. I ja sam se zbunila zbog godina, haha dobro si prošla.
    Pročitam komentar od Naide i pomislim što je bilo sa 1D ? Kad ono, Zayn napušta 1D. Neznam jesam li ljuta ili tužna. Znala sam da će se raspasti, kad tad . Idem plakati, kmee
    Saznala sam puno toga o tebi što inače nisam znala, jedva čekam drugi Q&A

    OdgovoriIzbriši