Pokreće Blogger.

Novi proljetni hit? - Messy bun

by - utorak, ožujka 24, 2015

Hello!
Dugo se nisam javljala. 
Vidim da se bližimo 70 članova *-*

Jeste li je pokušali napraviti? 
Jeli ispala savršena? 
Ja sam je jučer nosila i bila je preee *-* 
No kada je bilo vrijeme za slikanje baš i nisam uspjela, no pomoći ću vam. 

Za početak će vam trebati dvije gumice i možda male šnalice/špangice. 
Češalj nemojte uzimati jer to onda nije messy bun! 


Prvo što trebate je rukom rikupiti svu kosu i staviti je na najvišu točku na vašoj glavi. 
Ako imate gustu kosu možete ju učvrstiti gumicom no i ne morate. 


Kada ste zavezali krenite vrtiti kraj kose u jednom smjeru dok ne oblikujete neku spiralu. 
Kada ste zadovoljni krenite motati u jednom smjeru oko gumice kosu. Kada napravite jedan krug i ostane vam kose krenite motati ispod napravljenih krugova. Sve dobro i pažljivo učvrsti gumicom i ako ti se oblik ne sviđa popravi ga s onim šnalicama. 


Još lagano povuci zavezanu kosu da dobije "messy" look. 
Dodaj bandanu ili mašnicu iza punđe. 
To je isto supercute ^-^



I messy bun je gotov! 
frizura je preprepreslatka i mislim da će se nositi uskoro 
jako puno, možda čak i cijelo ljeto. 

Vidimo se u...hmm... četvrtak?
Hanna ♥





You May Also Like

12 komentara

  1. Ajme, super ti je ispala *-* JAko mi se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jooojj!!
    Tako je slatkaa, moram je napraviti..idem odmah naci gumice i to odmah
    napraviti, tako je slatka tako jednostavna..prrreee..
    Mozda bi mogla (ja mozes i ti xD) da
    pospemo nekim sjajem nekim
    kao za nokte ali ne za nokte nego
    Za kosu..mislim da bi to ispallo
    Preeekjut ili umjesto te trakice dodati
    Masnicu..ajmee kako bi to ispalo kjuttt..
    Evo odo trazit gumice a vi mi cuvajte fige da dobro ispadne..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sljokice, hmm... to sam jedne godine imala u kosi i super su. Samo što sam napravila "ombre" s njima *-*

      Izbriši
  3. Aaaa,baš ti je lepo ispala!
    Ja ne mogu da je pravim ni da hoću,kosa mi je kraća i to stepenasta -.-'!
    Ljubomorna sam,hahaha


    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahha, moja je isto stepenasta pa su pramenovi ispadali -.-

      Izbriši
  4. Molim vas posjetite moj blog saraworldsaraworld.blogsot.com (novi je) uclanite se i komentirajte♥
    Hvala vam♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelijepo je ispala. Moracu da je napravim ali nadam se da mi kosa nece ispadati ili ce se odvezati zato sto mi je duga a i teska hahha.

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda će ti trebati puno špangica a i biti će veća što je cool *-*

      Izbriši
  6. Aww.Pundja wrh.Napravicu je.Obicno za pundje koristim one umetke(khm nezz kako drugacije da kazem)za kosu (okrugle)da izgledaju kao pundja a onda uvijem kosu oko nje i pricvrstim snalom ali ovo je bolje.Imam milion bandana traka za kosu pa cu messy bun veoma cesto nositi.Hhvala za post.Pozz!!♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi :'3 Sigurno misliš na spužvice, one su super ja nikako da uhvatim priliku da je kupim :'3

      Izbriši
  7. Aww.Pundja wrh.Napravicu je.Obicno za pundje koristim one umetke(khm nezz kako drugacije da kazem)za kosu (okrugle)da izgledaju kao pundja a onda uvijem kosu oko nje i pricvrstim snalom ali ovo je bolje.Imam milion bandana traka za kosu pa cu messy bun veoma cesto nositi.Hhvala za post.Pozz!!♥

    OdgovoriIzbriši