Pokreće Blogger.

Nemoj žuriti sa...

by - utorak, ožujka 10, 2015

Hei!
Kako ste mi? 
Danas sam odlučila pisati post koji neće svi 
odmah razumijeti ali ćete ubrzo shvatiti :'3

1. Vezama 
Ne mislim da one normalne veze. Slatko je vidjeti srednjoskolce ( pa i malo starije iz osnovne)
kako se drže za ruke i hodaju po gradu. No sve u svojoj mjeri.


O fejs vezama neću ni raspravljati, totalno nenormalno! 
Uglavnom, gdje smo stali x'D 
Vidjeti klince sa 12 godina kako se po parkićima žvale uopće nije normalno. 

2. Depiliranjem 

Ako su ti tek dlačice počele rasti, i želiš ih se riješiti. 
Smiri se, ako su tek počele rasti po ljeti se neće ni vidjeti, izbjeliti će. 
A depiliranje usred zime nema svrhe pa no logike. 

3. Bušenjem ušiju

Ako imate probušene uši to je normalno. No ako želite još jednu
rupicu iznad već probušene ili na samoj hrskavici. 
To je uredu sa 13-14 godina. 
Mislim da mlađim curama nije pametna ideja još jedna "rupa" u glavi.


4. Izlascima

Imati ćeš vremena zabavljati se.
Može to biti otići s prijateljicom u shopping ili kino sa 13 godina. 
No ostajati do ponoći izvan kuće, kamo li izvan kvarta. 
Baš nije pametna ideja a nije baš za te godine :/

5. Novim cool stvarima 

Ako većina vašeg društva puši ili čak i pije. 
Nemoj! Ako baš želiš probati kakvog okusa je cigareta. 
Prvo promisli a probaj kad budeš stariji od 18, jer ćeš tada jedino biti siguran želiš li uništiti svoja pluća do kraja života. Razmisli! 

6. Farbanjem 

Nemoj se farbati u srednjoj. 
Iskreno, poslje toga će samo problemi dolaziti. 
Nikada više nećeš imati svoju prirodnu boju kose. I ponovo ćeš
izrast morat farbati. Moj savjet je da se farbaš u neke svijetlije ili tamije nijanse. 
Ili možda koristiš one "kreme" koje na nekoliko tjedana/mjeseci mjenjaju boju. 



7. Umjetnim noktima

Znam, prepreljepi su. 
Ali zapravo, unište tvoje prave nokte, popucaju ispod plastike. 
Jednog dana ćeš morati obavljati kućanske poslove i skinuti ih. 
Zamisli kakvi će tek onda tvoji nokti biti. 

8. Šminkanjem 

Normalno je se početi šminkati sa 13-14 godina. 
Ali ne svaki dan, nego samo za školu. 
A i ta šminka uključuje: korektor, maskara, labelo. 
Za ozbiljno šminkanje vrijeme je tek u srednjoj. 

Evo, došli smo do kraja. 

Što sam ja ovim postom htijela reći? 
+
NEMOJTE biti odrasli. Proživite ovo djetinjstvo jer 
ga imate jedino sada. Sutra ćeš već biti starija, zato se sada zabavljaj. 
Doći će vrijeme kada ćeš biti odrasla, a onda ćeš htijeti vratiti se u ove dane sada!

Hanna ♥

You May Also Like

18 komentara

  1. Divan post! Slazem se sa scim sto si napisala :D.

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Slazem se za sv..ja imam 14 godina i ne sminkam se uopste nikad..ne volim..
    feshalafashion.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlicno :'3 duže ti će se lice sačuvati :D

      Izbriši
  3. Sa svim se slazem :) Ja sam rano pocela sa nekim stvarima i tek sad vidim to...tako da,odlican post i super saveti ;)

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Slazem se. Posebno u vezi veza (xD). Moja sestra ima 17 god i nikad simpatije ni momka imala nije, dok ovi moji koji su duplo mladji od nje su u ' vezama' Ah kako me to nervira...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aham, veza a zapravo se baš i ne znaju.

      Izbriši
  5. Odličan post. Veoma mi se dopada tvoj blog, evo sad sam prvi put tu i prvi utisak je fantastičan :D
    Preko kog sajta si uredila blog? Piši mi na: girly.world452@gmail.com
    Slažem se sa svime što si napisala. :-)

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ♥ Uredila sam preko tepmlate-a ;'3

      Izbriši
  6. Potpuno se slazem ;)
    Ja imam jednu prijateljicu koja ide u 5. Razred (11 godina) ima decka i oni su se posvadali i sad je ona u depri i place i kada joj se javio opet skakala od srece (nenormalno). Iskreno ne mislim se ikada poceti sminkati jer znam sto sminka radi kozi i ne zelim unistiti svoju kozu, kao mala sam se igrala sa maminom sminkom i isreno puno ljepse izgledam bez sminke nego sa njom :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam se igrala s maminom šminkom. Rado vidim te slike i dobro se nasmijem :'D

      Izbriši
  7. Totalno si upravu za sve!☺☺☺

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Slažem se u svemu s tobom. U razredu smo imali puuuno propalih veza. Mislim da je to bilo u 2 razredu oš. Jedni su sklopili vezu koja traje još i danas , a nisu se ni zagrlili, kamoli poljubili, koma. Onda slijedi najbolje- jedan je dečko zamolio svoga frenda da pita moju frendicu hoće li biti u vezi. Ona je naravno , prihvatila. Naime još jedan moj frend ( imam puno frendova xD ) je bio zaljubljen u nju i išao je u wc udarati glavom o zid. I na kraju su prekinuli jer je ovaj varao moju frendicu s drugom, ha ha Ugl. ima još propalih veza. I ovo što si nabrojala, točno, ali točno sve sam ja željela napraviti. Uši, kosa još od vrtića xD, šminka... sve ! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali slažem se da ne treba požurivati. Imaš li ti pofarbanu kosu, umjetne nokte , naušnice, nešto što ti je žao što si uopče napravila na sebi?

      Izbriši
    2. Umjetne nokte sam imala jedan tjedan i više ih DEFINITIVNO neću imati. Prorušiti ću si još jednu rupicu jer mi je to dosta slatko.

      Izbriši