Pokreće Blogger.

Moj proljetni izgled sobe.

by - subota, ožujka 21, 2015

Hei!
Kako ste? 
Službeno je došlo proljeće. 
Jeees *o* I moja soba je konačno dobila neki
proljetni look, koji sam odlučila podijeliti s vama.

Također sam hitjela olakšati nama sa balkana koji nemaju super stvarčice
kao u Americi i VB. Tako da nadam se da vam se sviđaju moje inovacije ^-^ 

Da krenemo od onog što nam se najviše sviđa ili da to ostavimo za kraj? 
Bolje je šećer za kraj *-* 


Ovo bih bio nekakav držač za olovke, četkice ili bilo što slično za što nemate mjesto. 
Meni nije bilo potrebno puno, većinu sam imala doma. 


Napunite četvrtinu staklenke ili pola sa kamenčićima, pijeskom, perlicama. 
Što god da nađete u kući a da bih mogli koristiti. Onda na vrh (ako želiš) 
stavi pokoji umjetni cvijet.


I na kraju samo trebaš odložiti svoje kistove.

Sladak DIY? Dosta je i praktičan što mi se najviše sviđa. 
Sigurno ću ih napraviti još za škare, olovke i tako dalje. 

A sada na nešto što najviše liči na proljeće je: 


Uzela sam komad vune i odmjerila koliko je polica duga, dodala sam 2-3 cm i odrezala dužinu. 
Vrućim ljepilom sam zalijepila umjetno cvijeće na drugu stranu, dok sam listove zalijepila na drugu, kako bih dobili nekakav prirodan look.


Na policu sam jednostavno stavila koristeći selotejp. 
Također namještavaj cvijetove na polici uz pomoć selotejpa. 

I dolazimo do kraja, što znači mog najdražeg DIY-a.
Trudim se na blogu raditi samo moje ideje, jer mislim da nitko od vas
ne želi gledati još jedan DIY po 100-ti put i onda da napišem da je to moja ideja. 
Na žalost, ovaj DIY nije moj :'/


Taa daaa! 
Ne mogu vam opisati kako volim ovu staklenku s lip balmovima *o*
Većinom svi znate kako ovo napraviti, no za one koje ne znaju: 
Obojite poklopac od staklenke i gumenu figuricu koju imate za kupiti bilo gdje...


Stavite mrvicu vrućeg ljepila na njegove šape kada se osuši, i prilijepi za poklopac. 
Samo što još trebate je staviti vaše balzame ili nešto treće u staklenku. 


Obožavam ovaj DIY sigurno ću napraviti još staklenki za sve moguće :'3 

Nadam se da vam se post svidio. 
Ako dobijem još koju ideju tijekom proljeća
obavezno ću je staviti. 

Moram vam nešto reći, došla sam na prepredobru ideju! 
No morate će čekati do 100 članova. Pogotovo će se razveseliti moji
vjerni čitatelji jer njih očekuje stvarno veliko iznenađenje ^-^

Volim vas puno :'3


You May Also Like

25 komentara

  1. ✿Jeej, proljeće je stiglo! Uvila sam si o glavu da će sve biti bolje u proljeće xD✿
    ✿DIY-evi su prekrasni. Najj mi je zadnji!!! Sve radim jer su mi prekrasni. ✿

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju :'3 I ja isto mislim da će sve biti bolje, tmurno vrijeme ubija čovjeka.

      Izbriši
  2. Jedva sam ga cekala! Ustvari, juce sam jedva cdekala pomracinu! XD
    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da *o* Prepredobro je bilo *o* Šteta što nismo doživili potpunu :/

      Izbriši
  3. Divan post partnerko :D I ja sam pripremila jednu genijalnu ideju za 100 citalaca.hahahah vidi se da smo partnerke XD

    OdgovoriIzbriši
  4. Super! Konačno proljeće. Diy-evi su ti jako korisni a i prekrasni.
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican postt i ideje su ti bas originalne bas mi se svidja:-)
    Poseti moj blog i uclani se :-)
    http://everytteens.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelijepo *-* Jako mi se sviđa polica s cvjetovima ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo je najnaj!
    Ovo s zivotinjicom i staklenkom ja prvi put vidim i najj je, evo upravo ovo pisem i trazim tegle po kuci..hahhahah
    Ali jaaaaaaaaaaaako mi se svidja ovo sa cvjetovima na polici i to MORRAM npraviti..Ono sa kistovima ja prekjut!
    Moja frendica je napravila slicno, i nekako..bolje je tvoje!
    A, Boze!
    Tek se sd sjeti ono za 100, e neznam!
    Hahahhahb
    Bas me zanima.. Puknut cu od znatizelje..
    Prije nekoliko..sam dobila novu sobu
    I ima da ja to sriktam!
    Hahahahhahahhahahahh
    Raspricala se ja ...hahhahahahhah

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, nadam se da sam ti stvarno dala ideju za tvoju novu sobu :'3

      Izbriši
  8. Sve je divno, posebno poslednji projekat, baš lepo izgleda. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš mi se dopada kako si ukrasila sobu. SUper post! ♥☺

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Wow! Really great idea! :)

    I hope that you visit my blog too and maybe follow: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    Have a nice day!

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlican post!!!Mnogo mi se svidjaju tvoje ideje. :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ♥ Drago mi je što si se učlanila *-*

      Izbriši