Pokreće Blogger.

Isplaniraj savršenu subotu s društvom!

by - petak, ožujka 06, 2015

Hei! 
Ljudi moji, petak je! 
Konačno je došao taj kraj tjedna, sutra je subota. 
Da je ne provedete doma u naslonjaču pročitajte post do kraja. 

Prvo moraš imati dobro društvo. 
Bez užeg kruga tvojih najboljih prijatelja nema dobre zabave. 
Nemoj povesti cijelu školu, jer nitko neće moći doći do riječi i biti će vas previše. 


Sada je teško odrediti gdje biti. 
Ne morate ići na skupe koncerte i slična mjesta. 

Možete biti kod nekoga kod kuće, naravno da je kuća prazna. 
Igrajte boce istine, radite probleme ili probajte nešto skuhati. 
Naravno i da kušate svoje jelo. Možda zvuči dosadno a kada se vas petero 
nađe u kuhinji i zajedno radi neko jelo bude prilično zabavno i smiješno. 

Ako niste te sreće da su vam kuće prazne provodite vrijeme na otvorenom. 
Možete otići u neku napuštenu kuću u susjedstvu. Istraživati joj unutrašnjost. 
Zna biti jezivo no uvijek se dobro zabavite, pogotovo kada neko neku provalu napravi. 

Možete otići na pizzu ili ćevape. Skupite novac i sve jednako platite. 
Poslije hodajte gradom i razgledavajte. 
Možete otići i u slastičarnu. Mmmm ^-^ 


Ako ste samo vas dvije, najbolje prijateljice. 

Nađite se u nečijoj kući. Zovite brojeve i zezajte ljude. 
Uvijek možete biti na instagramu i tračati druge cure. 
Ako niste za sjedenje doma, izađite van. 
Možete u shopping, ne mora biti onaj veliki. 
Dovoljno je da potrošite vrijeme negdje i dobro se zabavite. 

Možete raditi neke DIY-e. 
Zna biti zabavno ako ste nespretne. 
Možete si lakirati nokte i šminkati. 
Neka ona spretnija radi s noktima kako ne bih nastao sve opći haos. 
A nije ni loša ideja isprobati nešto novo. 



Možete otići na neki događaj u vašoj blizini. 
Ne mora tema biti zanimljiva kao: Sajam čokolade i sl. 
Može biti izložba nekih starih predmeta. 
Zna biti zanimljivo, a u ostalom nikada ne znate koga možete sresti. 
Znate na što mislim. 

Uvijek dobra ideja je otići iz svog kvarta. 
Komentirati druge dečke putem, razgovarati o nekim intimnim temama. 
Izgubiti se pa da vas policija vraća. To bi bilo zanimljivo. 
Nije da mi se to desilo :'D 

Uostalom, i ne treba ti dobar plan da se zabaviš sa svojom najboljom prijateljicom. 

Zar ne? 

Nadam se da vam se post svidio :'3 

Da ne zaboravim. 
NEMOJTE zaboraviti poslušati 


pjesmu. Obožavam je, kažite svoje mišljenje :'3 

Možda budem pričala kako isplanirati 
savršenu večer, party i slično. 

Što kažete? ^-^ 

Hanna ♥



You May Also Like

7 komentara

  1. Super savjeti! :D I da, skrozzz isitna ono: Nikad ne znate koga možete sresti. Ja sam išla s BFF u šetnju i tamo smo vidjele mog simpu (zvuči ko iz časopisa ono, ali nevjerojajatno), a poslije smo išle na klizanje i tamo je opet bio ON ♥♥ ^^

    OdgovoriIzbriši
  2. Super saveti! Vec sam isplanirala vikend ;) (bloggovanje, setnja, druzenje,...)
    Hanna, poseti moj blog i followaj ga ako ti se svidja (ja sam tvoj):
    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može :) Plan ti je savršen, uvijek treba pronaći vremena za blogganje :D

      Izbriši
  3. Odličan post! Veoma mi se sviđa način tvog pisanja.Bravo!

    Pogledaj moj blog,i učlani se:
    http://joka45688.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post I savjeti! Jako mi se sviđa tvoj način pisanja, inače, jer stvarno si 'unique'. Baš volim tvoj blog ♥♥♥♥♥♥

    OdgovoriIzbriši