Pokreće Blogger.

Cvijetnica + planovi za ove praznike

by - nedjelja, ožujka 29, 2015

Hei! 
Kako ste? 
Danas je cvjetnica najdraža nedjelja. 
Još od malena mi je bilo odlično umivati se u cvijeću.


I da, nema puno pitanja za bff tag pa MOLIM vas 
pitajte ovdje a sada idemo na planove. 

Ako bude dovoljno pitanja radim BFF tag, biti će dosta zanimljivo. 

MOŽDA, nije sigurno, radim meet up post s jednom fantastičnom osobom. 
Pogađajte u komentarima :'3 

Pišem kraj romana, aham... tuto finito. 
Biti će JAKO dug. 

Radim post kako srediti ocjene u zadnjem dijelu školske godine. 
Za sve one koje su na "li-la."

Nadam se da vam se sviđaju ideje :'3 
Znam post je kratak samo vam se želim javiti. 

PS. Uživajte u praznicima ^-^ 

Hanna ♥ 


You May Also Like

9 komentara

  1. pa to danas? e steta... Ja uvek zaboravim...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sad kontam zasto sam ruzna celu godinu... hm..

      Izbriši
  2. Danas sam išla na misu i noge me doslovno ubijaju, sat i pol sam morala stajat ughh :S
    Da li će MEET UP biti s Lanom ili Linom? Ne znam tko bi još mogao biti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. What? Me? Where did that come from? XD
      Hah, ja mislim da će biti ili s nekim poznatim ili s Lanom. :3
      I jedva čekam sve ove stvari, a za BFF tag nemam pojma šta bih pitala xD

      Izbriši
  3. Ja mislim da ćeš napraviti MEET up s Lanom (100 posto ♥), sviđaju mi se tvoje ideje za post o sređivanju ocjena :* I da, jedva čekam roman *-* ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Vjerovatno sa Lanom, btw super post ♥ :)

    laras-kingdom.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Sad mi je žao što sam rekla planove, sada sve više piše takve postove prije mene -.-. Ne želim vam reći jeste pogodili, i hvala svima na divnim komentarima ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Neznam, možda Lana , Lina , Valentina, Stella , nemam pojma, stvarno.

    OdgovoriIzbriši