Pokreće Blogger.

Be like Bethany Mota - with Ivana

by - srijeda, ožujka 18, 2015




Hei!
Danas ćemo na blogu pisati o nečemu pomalo ne uobičajenom.
A to je Be like Bethany Mota, malo ćemo komentirati njen stil, način šminkanja i kolekciju.
Ovo je moje osobno mišljenje o njenom stilu :'3 

Ideju mi je dala Ivana, posjetite njen odličan blog (medijski partneri)
I na kraju posta ćete imati link njenoga posta na istu temu :'3
Pa krenimo sa....
Outfitima!


Ovo su njeni (po meni) njeni bolji outfiti.  Posebno mi se sviđa način na koji kombinira suknjice i šorceve. Često u outfitima nema torbe, jer ih rijetko nosimo, Zar ne? 
I to je teen i najviše mi se sviđa kod njenih outfita.



Što mi se ne sviđa kod nje što nekada stvarno izabere loš komad obuće.

Ughh.... dok gledam video doslovno se derem:
Ne nemoj! Nemoj upropastiti video! A jooj Beth... 

Okei, možda sam ispala čudna sada, Hahaha. 



O ovom vam pričam.
Zašto nije obukla bijele čizmice ili starke?
Možda je ovo moje mišljenje, no ni u haul-ovima ne pokazuje ljepu obuću x'D

No idemo sada na makeup-ove!
Većinom ima prirodne makeup-ove što mi se sviđa! I možete ih napraviti u svakoj prilici.
Volim što sjenila koja koristi su u krem-pink bojama. I to je totalno prirodno i za to dajem veliki LIKE!
Isto mi se sviđa što ne stavlja prenapadne nijanse na usne. Kao crvena, kričavo roza i slično. 


Podrazumijeva se da nekada stavi tamniju boju ruža ili čak neku kričavu. Ali je odlično upari sa ostalim nijansama koje je koristila u make up-u!



I dolazimo do mog najdražeg dijela!
Njene kolekcije! Ne vjerujem da je uspjela to napraviti *O*



Svaki komad odjeće opisuje njen okus, tako da znate da će sve biti odlično *o*

Po nama, najbolji komadi odjeće iz nove kolekcije: 





Moj najdržai outfit iz kolekcije je kao da je pobjegao iz dječijeg crtića.
No inače nisam takva, nosim jednostavne boje: crnu, bež, bijelu... 



Majica je prekjut *o*
Nisam tip koji voli jednoroge ali boje su odlične i hitjela bi ju imati.
Što se suknje tiče obožavam uzorke, plavi su i lako se kombiniraju na traper topove.
Također mi se sviđa što je suknja visokog struka *o*

Nadam se da vam se post svidio.
Ne zaboravite vidjeti Ivanin ->ovdje<-

I da, mogli ste primjetiti novi gadget za top komentatora. Za sad vodim ja
jer se trudim odgovoriti na svaki vaš komentar :'3
No ako zanemarite mene vidi se da ima dosta vas koji se trude biti aktivni.
ALI, ovaj gadget nije tu bez razloga. Za što služi ćete saznati na vrijeme.
Do tada vam samo mogu reći da se JAKO potrudite biti prvi :'3

Sviđaju li vam se ovakvi postovi?
Hanna ☻♥





You May Also Like

30 komentara

  1. Odličan post. Mnogo volim njen način oblačenja kao i način šminkanja. Taj ''natural'' look koji ona uvek fura me oduševljava, a i divno joj stoji! Kolekcije su joj sve bolje i bolje, kako vreme odmiče :D

    Novi post na blogu --> girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    OdgovoriIzbriši
  2. Aww odličan post, inače sam stvarno velikii Motavator I ovaj post me tako razveselio ^^ Slažem se da ponekad pokaže neki lošiji outfit, no nitko nije savršen, jelda? ♥♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post..Obozavam Beth i njen stil oblacenja:-)
    Pogledaj moj blog i uclani se :-)
    i novi post je tu :-)
    http://everytteens.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja bih voljela da nastaviš pisati baš ovakve potove, sto se Bethany tice ja sam njeni BIGBIGBIG fan! xD
    Ona je meni najnaj uvijek i njene su ideje najnaj!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hah. i meni :) Samo se u zadnje vrijeme uljenila :/

      Izbriši
    2. Ajme znam :/
      Kakoo groznooo!
      Nije napravila video mjesec ipo dana, grozzzno!

      Sara je..

      Izbriši
  5. Super post!!
    I ja sam napravila post na istu temu. :D

    andreasworld11.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Jao ja obožavam Bethany,ali da primetila sam da mi se baš ne sivđa njena obuća X
    Svako ima svoje mišljenje!


    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno volim Bethanin stil oblačenja, a odeća iz nove kolekcije je predivna! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja jako volim Beth, i ona mi je modni uzor. Predivno zna kombinirati suknje s običnim majicama, što je fantastično. Samo ponekad zna napraviti pravi fail . Prirodno je lijepa, i obožavam njezine makeupe jer ne stavi kako neki, kilo i po pudera. Jedino što ne volim je zato što postavlja jedan video u mjesec , dva. Šta, znam da žena radi na kolekcijama , ali treba se malo brinuti za Motavatore. Isto mi se ne sviđa što u svojim videima nije više ona stara. Smiješna, djetinjasta, raspjevana... i puno stvari kupuje u trgovinama kao u targetu ili sl. i ne radi sama, samo , kako da kažem , renovira kupljene stvari. Njezina nova pjesma ( I Need You Right Now ) ima predobru vibru. Onaj Mike Tompkins mi je malčice antipatičan. Mislim da bi pjesma bila hit da ju je ona izvela sama , kao solist. To je moje mišljenje, i svatko ima svoje mišljenje. Btw... predobar post. Voljela bi da napraviš još takvih .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :'3 Mike-a nikada nisam vidjela. Jeli uopće zgodan o.O Hahah

      Izbriši
    2. Nije, vjeruj mi xd Izgleda ko' starac

      Izbriši
    3. Hahhaha, onda vjerujem x'D Mogla bih s nekim zgodnijim napraviti, pjesma bih bila 100% slušanija

      Izbriši
    4. Daa hahaha, gledala sam spot I on je tako jeziv xD

      Izbriši
  9. Obožavam Beth, jednostavno je prekrasna i cura stvarno ima smisla za modu. Čim sam ugledala njenu kolekciju zaljubila sam se i tetak mi je odlučio naručiti neku odjeću iz njene kolekcije i taj dan sam bila najsretnija na svijetu. Eto naručili smo prije nekoliko dana i čekamo da dođe, preuzbuđena sam :DDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajmeee *o* Iz koje države ti je tetak budem ja tetku nagovorila :'D

      Izbriši
    2. Isto iz Hrvatske, na zalost nemam nikoga vani, ali eto odlucio mi je to naruciti :P
      Ako i tebi tetka naruci javi sta si dobila ;)

      Izbriši
    3. Možee *o* Možda bih mogle u jednom postu zajedno prokomentirati....

      Izbriši
  10. Još uvek nisam videla osobu koja mi je rekla da ne voli Beth.Beth je savršena,i meni se ovaj post tvoj,zbog toga jako jako dopao! Idem te sad zapratiti,a mi se komentarišemo uskoro hahha <3

    http://beautyandfashiondiaryblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Ok, decko sam. ali ipak uz to sam nesto poput dizajnera ili pak necega drugom. msm. ako procitas moj zadnji post saznaces valjda.. hahahha. No sada , msm. da nikad nisam cuo za ovu Bethany Mota, iako neznam ni ko je ni cime se bavi, voljeo bih je pratiti. Podsjeca me na nekog youtubera no sad otom potom. Ovaj sto se tice njenog stila.... Zna se dobro obuci , i zgodna je onako, ali cura stvarno voli CIZME... hahhaha. Moze joj se... Mada msm. da bih stvarno bolje bila vecina ovih kombinacija sa starkama.
    No sada.... sto se tice bloga. Znas sto? - Apsolutno sam odusevljen, msm. da nikada nisam vidio nijedan ozbiljniji blog.(Da , i pored ove zute koja izbija oci, stvarno se cini nekako ozbiljno). Svidja mi se sto ti je jednostavan dizajn, msm. bez nekih slavnih licnosti i toga... Samo ime , a jos ozbiljnije su sve ove drustvene mreze na headeru. no , stvarno se cini lijep blog. Pogodi sta???? - Pravo mi se svidja ovaj gadget "Vasi Pregledi" hihih. simpaticno izgleda. Molim te posjeti i moj blog i ostavi i koji komentar....


    http://bokybloger.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ♥ Već duže vrijeme nisam dobila ovakab+v komentar :'3 Sigurno ću te zapratiti ♥

      Izbriši