Pokreće Blogger.

Slikanje selfia s ljubimcem

by - četvrtak, veljače 19, 2015




  Hei!
Sutra ide nastavak OBEĆAVAM. 
Danas želim o ovom razgovarati. 

Imate li ljubimca?
Slikate li se s njim? 

Inače, naši ljubimci su jako nervozni i nije im baš do slikanja kao nama. 
I skoro NIKADA ne snimite taj "savršeni" selfie. 
Kužimo se totalno!

Imam psa i dvije mačke. 
I pas jednostavno bježi od kamere, znači užasno. 
Bježi do te male kutijice i ne želi pogledati u nju, nego gleda u nebo i duri se. 
Tako da ništa od selfia s mojim psom. 

Zato sam odlučila malo mačke testirati. 
Ajme baš sam grozna. 

Danas nije bio njen dan za selfie. 
Bježala mi je iz krila i uspjela sam slikati tek nekoliko. 

*mutna slika*

*ne želim se slikati* 

Nisu bajni, znam :/

Imate li vi ljubimca s kojim se slikate? 
Ispadnu li grozno? 
Nadam se jer najgori selfie dobiva nagradu! 

Šalite ih ne moj mail: 

hanna.nimac@gmail.com 

Hanna ♥

You May Also Like

5 komentara

  1. Ja se ne slikam sa ljubimcima ( btw. imam 3 mačke i jednog psa) iz tog razloga što bježe . Više puta sam probala slikati, ali sam ubrzo odustala jer jednostavno ne ide :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja imam macku. Ali ti njoj kazes "pis"
    Ona se prepadne..hshaha..to neuspjeva..jahahaha

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja imam jednu macku i jednog psa. :) Ali ne beze od kamere. Iskreno, moj pas i macka vole na se slikaju zajedno! Imam nekoliko slika! XD
    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Nemam kucnog ljubimca ali bi jako voljela da ga imam. Roditelji mi ne daju ali probacu da ih nagovorim da ga dobijem xD

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši