Pokreće Blogger.

Recenzija - Our Moment

by - nedjelja, veljače 15, 2015

Hei!
Kako su predivni ljudi? 
Danas sam neopisivo dobre volje. 
Nemojte mi to kvariti x'D 
Salim se, no hajmo na post...

Kupila sam prvi parfem od 1D-a
I odlučila sam napraviti recenziju.

Pakiranje je u baby pink boji. 
Na prvoj strani su oni i ime parfema. 


Na rubovima njihovih lica ima lagan odsjaj, i moglo bi se reći da su u 3D formatu. 
Sa strane ima ruže, koje nestaju i ostaje samo njihov srebrni obris. 
Nadam se da vam je jasno. x'D 



Pakiranje mi se jako sviđa, jako je slatko, kao i sam miris parfema. 

Kada sam krenula otvarati ono: 


Jako sam se iznenadila. 
Uglavnom piše:
Volimo svaki korak nastajanja ovog
posebnog pafrema za tebe, 
naše nevjerovatne fanove.
Mi smo jako ponosni na parfem, 
nadam se da volite 'Our Moment' koliko i mi. 
Hvala vam puno što ste uvijek bili tu za nas.
Volimo te, 1D

Sa desne strane imaju njihovi potpisi. (konačno ih imam ^-^)


A sada bočica. 
Bočica je preprepreslatka. 
Sastoji se od bočice koja ima "izrezbarene" rubove. 
I kada ga držite u ruci, osjećam se veličanstveno. 
I'm the queen *Q*
Poklopac bočice je mala "kruna" 


Ima željezni okvir u kojem je predivna rupičasta tkanina,
popunjava okvir u 3 sloja što je preslatko. 

Miris je dosta neobičan. 
Cvijetni miris, koji blago osvježava. No na 
trenutke se osjeti miris jagoda i borovnica.
Da pomalo čudnog, no cvjetni miris ne odgovara ružama,
nego već neke egzotične, pomalo neobične nijanse. 
Miris je cijeli dan postojan i ne može ishlapiti!

Također parfem ima reklamu: 


Ako niste znali ovaj parfem ima još jednu verziju sebe. 
Ovo nema veze s recenzijom ali fotograf će vas sigurno nasmijati: 


miris: 10 
pakovanje: 10 
bočica: 10
trajanje: 10 

Nadam se da vam se sviđa. 

Imate li ovaj parfem?
Koji su utisci? 

Hanna ♥♥♥

Pogledaj GIVEAWAY koji je u toku.

You May Also Like

16 komentara

  1. Moja drugarica ima ovaj parfem i preeeeelepo mirise!

    Novi post je tu :)
    http://rancicmilena.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne volim 1D, ali znam da ovaj parfem jako lepo mirise, jer ga ima moja drugarica.♥
    Pogledaj moj blog, imama novi post i reci mi tvoje misljenje.
    http://worldarounyo.blogspot.com/2015/02/one-crazy-and-funny-day-with-iva.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Nemam parfem ,a i neželim da ga kupim.Ali je lepo što si napravila recenziju,baš mi se dopada.

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam parfem, kupila sam ga prije 2-3 mjeseca. Slažem se sa svim u vezi parfema, odličan je i konačno i ja imam potpise :D Reklama je preodlična, a fotograf je najj, presmješan je !!!!! ☺

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam parfem, kupila sam ga prije 2-3 mjeseca. Slažem se sa svim u vezi parfema, odličan je i konačno i ja imam potpise :D Reklama je preodlična, a fotograf je najj, presmješan je !!!!! ☺

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam parfem a i potrosila sam ga. Kupila sam ga prije jednu godinu i od tada sam ga svaki dan stavljala. Jednostavno je prelijep <333

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U potpunosti se slažem, ja ga neću baš stalno stavljati, želim ga sačuvati :)

      Izbriši
  7. Ja nemam taj parfem, a neću ga niti kupiti jer, i da ga kupim, mama bi ga trošila jer smo ja i parfemi u lošem odnosu XD
    Vjerujem ti da fino miriši po onome što si opisala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hah, sigurno ćeš se za koji godinu naviknuti na parfem :) Hvala ♥

      Izbriši