Pokreće Blogger.

Ogromne odluke! - nadam se da se slažete

by - petak, veljače 27, 2015

Hei!
Kako ste mi? 

Danas sam donijela jednu važnu odluku. 

Više neću pisati svaki dan. 
Možda jednom-dva puta tjedno. 

Znam da je malo, no kad radim post želim 
da slike budu dobre i da je on što profesijonalniji. 

Uglavnom sam postove radila samo da napravim, da vas ne ostavim na "cjedilu"
No ipak to nije dobra ideja. Postovi su kratki i ne kvalitetni. 

Ne trebam svaki dan imati 300 pregleda. 
Dovoljno mi je 60 članova kojima pišem rijetko ali kvalitetno.

Zar ne? 

Nadam se da se slažete sa mnom i da ćete rađe 
čitati kvalitetnije postove. 

Kao i uvijek želim zahvaliti na ogromnoj potpori od svakog pojedinca. 

Hvala još jednom :) 




Hanna ♥

You May Also Like

5 komentara

  1. Meni je okej.I ja pišem retko.Jer mi je bolje da kada objavim kvalitetan post imam dobar broj pregleda,nego svakog dana ne kvlitetne posteve ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se s tomom ( i s Jelenom) . svaki post je po meni super, ali ipak trebaju, kako ti kažeš, biti duži. ☺ ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se. :) Više volim da napišem 2 do 3 dobra posta nedeljno, nego da pišem često nešto što je neprofesionalno, nezanimljivo i nekvalitetno. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja se slažem sa svime I Minion je preesladak ^^ ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši