Pokreće Blogger.

Novi izgled bloga :'3

by - ponedjeljak, veljače 23, 2015

Hei!
Jesam vam falila? 
Blog se otvorio, nadam se da vam se izgled sviđa. 

Sa desne strane imate sve gadgete.

Pa da malo razjasnimo x'D


Ovaj gadget omogućuje da vidimo iz kojih dijelova balkana, 
ili svijeta su naši čitatelji. Kao što vidite ja sam iz Zagreba :'3 


Ispod imate chat, u kojem ćete se uvijek moći dopisivati samnom i sa drugim čitateljima. 
Bit će mi drago upoznavati vas :3

Muziku sam izostavila, jer mislim samo da smeta. ;D

A najbolje od svega je miš. Obožavam ga, nekako se uklapa u sve ovo.
Šta ne?

Da vam pojasnim "početni" izgled postova.


Ta da!! 
Okei, to ste sigurno primijetili no mala pomoć. 
U narančastom okviru se nalazi gumbić, kojeg stisnete kada želite pročitati više. 

U zelenom stoji broj komentara, dok je u debelom crvenom olovka koju samo ja vidim :D 

I za kraj najdraži dio. 


Vi! 
Uskoro će nas biti 60 *o* 
Hvala svima na velikoj potpori i ako vam se sviđa blog
nemojte mi se zaboraviti učlanit. 

To je to, nadam se da vam se izgled sviđa kao i meni :D
Hanna ♥


You May Also Like

5 komentara

  1. Bas mi se sviđa novi izgled, boje su lijepe i usklađene ♥ ♥♥ i da, Čestitam na 60 Članova, nadam se da ce ih do rođendana biti i preko 100 :D *-*

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je novi izgled! Mnogo mi se svidja... ♥ *_*
    (poseti moj blog pa ako ti se svidi pridruzi se:
    sandrin-kutak.blogspot.com)

    OdgovoriIzbriši