Pokreće Blogger.

Moje maškare - Mačka

by - srijeda, veljače 18, 2015

Hei! 
Kako ste? 
Trenutno imama umjetne nokte na noktima tako da će ovo
potrajat :) 

Pa bila sam maca, nemam dosta slika sry :/

Imala sam nokte i jedva sam išta s njima radila, brb..


Ovako su izgledali, meni su se jako sviđali, bili su onako matt *o*

Pa sada da krenemo na kostim, stvarno ne znam koju sliku staviti, vani nisam slikala, zaboravili :/
A u kući svaka slika je koma :'( 

Obukla sam crnu majicu i tajice. I stavila svoje DIY uši ^-^


Nacrtala si brkove i stavila "cat eye" na oči. 
Bilo je predobro. 

No kao što znate ništa od slika :( 

Žao mi je, post je dosta kratak i ne profecionalan. 

Vidimo se s nastavkom romana :* ♥

Hanna :D








You May Also Like

8 komentara

  1. Nokti su predobri, a i maska sigurno nije loša!♥☺♥

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa bila je (sto se mene tice) super. Stvarno mi je žao što nisam slikala ;(

      Izbriši
  2. Presuper nokti! :)
    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Nokti su baš cute, kao I kostim (tj. uši, baš si ih super napravila ♥)

    ANA

    OdgovoriIzbriši