Pokreće Blogger.

February favorites - 2015

by - četvrtak, veljače 26, 2015

Hei!
Kako ste mi? 

Pa da krenemo s ovim postom :D 

Minions majica. 


Kratkih je rukava no ja je volim kombinirati s vestama. 
Obožavam print a minionsi su preprepreslatki *o* 


Grancerale 

Sada, kada sam na dijeti. 
Spas u zadnji čas! 


Obožavam ih :D 

Essence sand effect


Toliko ih volim da sam rozi davala u Giveawayu. 
Jednostavno obožavam efekt koji se dobije i defitivno ću ih kupiti još!

Evo kako izgleda: 


Nivea lip butter


Uzela sam od borovnice, jer volim borovnicu. 
Ima odličan blag okus i super mi je popravio usne. 

Od muzike je definitvno: 
Pinkprint. 

Ne prestajem ga slušati, odličan album. 




To bi bilo to za ovo mjesečni favorites :D 

Ima samo 28 dana pa nisam imala vremena nešto drugo probati. :D 

Nadam se da vam se sviđa. 

Hanna ♥





You May Also Like

8 komentara

  1. Majca je preslatka *-*
    Isto ovaj lak za nokte je kako vidiim po slici predobar, pa ču ga i ja najvjerovatnije kupiti u dm-u :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I predobar je imaš u raznim bojama što je odlično :D

      Izbriši
  2. Majca je bas cool! *_* Bas znas sta je dobro! ;)
    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaljubila sam se u minions majicu, kao i u srebrni lak!*o*:)))

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Majica je pree *-* Pokazala sam sliku majice frendici koja je luuda za minionima I poludila je ♥ Gdje si ju kupila? :D

    OdgovoriIzbriši